שיפוץ כניסה לבניין

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שיפוץ כניסה לבנייןשיפוץ של בניין יכול להיות מורכב או פשוט. מקיף או בסיסי. בעלות גבוהה או לפי תקציב פחות. בסופו של דבר זוהי החלטה של הדיירים וכל החלטה חייבת להתקבל ברוב קולות יחסי ומשמתקבלת כזו, לרוב, מבחינה משפטית היא תחייב את כלל הדיירים. שיפוץ כניסה לבניין אינו שונה משאר השיפוצים. הוא אינו קריטי משום שלרוב הוא אינו עוסק בשלד של הבניין עצמו (למעט במקרה ובעמודי הבניין הסמוכים לכניסה מתגלים סדקים או התפוררות שלהם) ואין בהחלפת או שיפוץ כניסה לבניין כדי לגעת ביסודות. לרוב שיפוץ של אזור הכניסה יהיה מסיבות אסתטיות בלבד.

זה לא שלסיבות של אסתטיקה ושדרוג אין משמעות. כמו בתחומים רבים, לרושם הראשוני יש משמעות עצומה והרושם הראשוני נקבע בכניסה. זה יכול להיות בכניסה של הדירה הפרטית שלנו וזה נכון גם לכניסה לבניין. אם הכניסה לבניין מוזנחת, מלוכלכת, מלאה בקילופים בקירות או חלודה ושברים בתיבות הדואר והאינטרקום, תאורה שבורה או ממצמצת  אבנים משתלבות שאינם משתלבות עם שום דבר ועוד מפגעים אחרים – הרי שלא נעים יהיה להיכנס לבניין או לצאת ממנו וזה ישפיע על התחושות שלנו ועל התחושות של אחרים והתפיסות שלהם לגבי דיירי הבניין.

בנוסף, למרות שההשפעה לא גדולה כמו למשל בשיפוץ עם הוספת ממ"ד, גם שיפוץ כניסה לבניין מעלה את ערך הדירות בה. מכיוון שהבניין יראה יותר טוב – הביקוש לגור בו יגדל מה שיוביל בהכרח לעליית ערך הדירות בעת מכירה עתידית.

שיפוץ כניסה לבניין ושדרוגים נוספים

כאמור, שיפוץ כניסה לבניין הוא חלק אחד משלל השיפוצים שניתן לעשות בבניין. אין זה אומר שחובה לעשות הכל בבת אחת אבל יש משמעות לשיפוץ כמה שיותר מקיף. קודם כל ברמה הכספית אנשים נוטים שלא לבצע שיפוץ גדול בשל בעיות תקציב אבל יש לדעת כי כאשר מבצעים שיפוץ בהיקף גדול יותר, נזכה לקבל הצעה נוחה יותר מהבלן המבצע, שמעדיף גם הוא לבצע עבודה גדולה יותר גם אם במחיר טוב יותר למטר עבור הלקוח.

שנית, שיפוץ בניין יכול להיות עסק שמטריד לא רק בבחינת המחשבות אלא בפועל. בסופו של עניין מדובר על אתר בניה בזעיר אנפין. לכן במידה וכבר נוצרת הפרעה לשגרת החיים, הרי שיתכן ועדיף יהיה למשוך את החבל עוד קצת ולקבל מענה מקיף יותר מאשר שיפוץ כניסה לבניין לבדו. 

לחזק ולהשתדרג

ניתן לבצע דברים רבים במסגרת שיפוץ כניסה לבניין. ניתן לתקן ליקויים וניתן לבצע שדרוגים והוספות שלא היו קודם. למשל הוספת דלתות יוקרתיות מאלומיניום ומזכוכית. בייחוד בבתים ישנים, לעיתים אין כלל דלתות בכניסה ללובי או לחדר המדרגות. כתוצאה מכך קור, גשם, חרקים ועוד מראים בישין נכנסים באין מפריע. אין גם הפרעה לאורחים לא רצויים אנושיים. התקנת דלתות זכוכית או דלתות אלומיניום בפרזולים מרהיבים ויוקרתיים, משדרגים באחת את הבניין. במידה ורוצים, ניתן להוסיף אינטרקום משוכלל, עם שליטה מעולה מתוך הדירות עצמן, מצלמות, פתיחה על ידי הקשת קוד וכד'. גם את תיבות הדואר המחלידות או המפורקות ניתן לשדרג או לצבוע מחדש.

חלק נוסף הוא הסרת קילופי צבע צביעה מחדש או אפילו חיפויי שונים של הקירות שליד הכניסה ובתוך הלובי. עולם החיפויים הוא רחב מאוד וניתן למצוא פתרון לכל תקציב: משליכט צבעוני ועד חיפויי זכוכית מודפסת ומעוצבת ואפילו שיש. גם בתחום הריצוץ הפנימי ניתן לעשות מהפכה שלמה. ארונות החשמל והתקשורת הן עניין גדול. בבתים מוזנחים מדובר במפגע לכל דבר ועניין. הארונות מחלידים, חוטים יוצאים לכל מקום, הם משמשים כלוח מודעות פירטי וכד'. ניתן לצבוע ארונות אלו או לחפות גם אותם בזכוכית מצוירת או מודפסת ולהקנות להם מראה יוקרתי.

עוד בלובי ובכניסה ניתן לשים מראות, לחדש את האדניות עצמן ולשתול בהם צמחיה לטעמכם, להחליף פאנלים אקוסטיים בתקרה למעוצבים וכן לחדש את המעלית עצמה או רק את המפתח החיצוני שלה. לרוב, כאשר משפצים את הכניסה מעניקים נגיעה גם לאזור החיצוני הסמוך. למשל הגינה הסמוכה ובייחוד לשבילים ולריצוף שלהם. לאבנים משתלבות יש נטייה לצאת ולהתרומם עם הזמן ממקומם והדבר מהווה גם מפגע בטיחותי. ניתן לרצף בשלל ריצופים או לסדר מחדש את השבילים, להתקין תאורה מתאימה שתהיה לעזר ולשלב עוד אלמנטים מעוצבים. יש המייחסים שיפוץ כניסה לבית גם לכניסה הראשית – זו שמקדמת את הבאים עוד בחניה. לרוב, יש שיחליפו או יתקינו בפעם הראשונה שער או מחסום לחניות, בייחוד עם מדובר על אזור עם מצוקת חניה.

מחיר ביצוע שיפוץ כניסה לבניין

כמו בכל עולם השיפוצים קשה מאוד לתת מחיר מדויק לשיפוץ עוד טרם פורטים אותו לפרוטות, משום שלכל סוג של שיפוץ מחיר שונה. שיפוץ עם החלפת חיפויים לשיש יהיה הרבה יותר יקר מאשר צביעה בלבד. מלבד סוג השיפוץ, גם להיקף השיפוץ יש משמעות וככל שמרחיבים את השיפוץ מדלתות הכניסה- המחיר יהיה גבוה יותר. יש כמובן משמעות גם לסוג חומרי הגלם בהם נעשה שימוש למשל סוג הזכוכית והאלומיניום בדלתות הכניסה וכד'. 

בניגוד לשיפוצים קריטיים יותר כמו הוספת מרפסות, בניית ממ"ד, עיבוי וחיזוק עמודי הבניין מבטון ואיטום, שיפוץ כניסה לבניין לא תמיד מצריך מיומנות יוצאת ופן. ועדיין זה לא אומר שניתן לפרוץ כל גדר. תמיד כדאי לחבור לקבלן רשום ואחד כזה המתמחה בשיפוצים. נסו לבחון עבודות נוספות של הקבלן בבניינים אחרים ולהתרשם מהם, מרמת הגימור וכן לשאול לגבי העמידה בלוחות הזמנים, ניקוי והחזרת השטח לקדמותו בתום העובדה, זהות העובדים ומיומנותם ועוד. אז אמת, שיפוץ כניסה לבניין הוא הרבה יותר פשוט אבל עדיין, בשביל שנעשה גם אותו בראש שקט, נרצה לבחור בקבלן שיפוצים מתמחה ומקצועי בתחום (וגם כזה שייתן לנו אחריות).

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!