בניית ממד מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בניית ממד מחירלא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בחלל דירתם במטרה לשמור על שלומם של כלל המתגוררים בדירה. עד לפני כמה עשרות שנים, הקבלנים לא היו מחוייבים לבנות חדרי ממד בכל דירה. החל משנת 1991 חלה חובה לבנות חדר ממד לכל דירה, מה שמבטיח לבעליה בטיחות מיטבית בעת אירועים ביטחוניים שונים. חשוב להדגיש כי בשל המצב הביטחוני במדינה, אנשים רבים שמתגוררים בבתים שנבנו לפני שנת 1991, בוחרים להוסיף חדרי ממד באופן עצמאי לחלל דירתם. כמו כן המדינה החליטה לצאת עם תוכנית ממשלתית להתחדשות עירונית המבטיחה לכל הבניינים שעוברים את התוכנית הוספה של חדרי ממד לכל דירה. רגע לפני שאתם מתחילים בהליך בניית ממד מחיר, חשוב שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר, לרבות בניית ממד מחיר.

 

חדר ביטחון הבנוי מבטון – הכירו את הממד

ראשית, חשוב להדגיש כי חדר הממד הוא חדר ביטחון הבנוי מבטון. חלל זה נועד להבטיח את בטיחות הדיירים בעת אירועים ביטחוניים שונים. מתגוררים בדירה שאינה כוללת חדר ממד? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. כיום ישנה אפשרות להוסיף חדר ממד לדירות רבות בכל רחבי ישראל. ישנן שתי שיטות מרכזיות להוספה של חדרי ממד, בשורות הבאות נכיר את עיקריהן.

השיטות השונות להוספת חדר ממד בדירתכם – הובלת מבנה בנוי

השיטה הראשונה היא הובלת מבנה שלם בתור חדר ממד לדירה. כיום ישנה אפשרות לרכוש יחידה בנויה שניתן להוביל ולהציב בכל מקום שתבחרו. מתגוררים בבית פרטי? אפשרות זו יכולה להתאים עבורכם. אנשים רבים כיום בוחרים לרכוש יחידות בנויות כחדרי ממד על כל המשתמע מכך ובכך הם חוסכים את כל שלבי הבנייה והשיפוץ בחלל דירתם, את יחידת הממד ניתן להניח בחלל החצר או אף לשלב אותה כחלק מדירתכם.

בנייה בבניין והוספת חדר ממד לדירה

השיטה השניה היא בנייה קונבנציונלית של חדר ממד לבניין שלם. בנייה זו כוללת עבודות שיפוץ נרחבות על כל המשתמע מכך. אנשים רבים חוששים מהליך בנייה משמעותי בחלל דירתם, מה שגורם לרבים לוותר על אפשרות זו. יחד עם זאת חשוב להגיד כי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום ידעו להעניק לכם שירות מלא ומקצועי שיבטיח פינוי פסולת ועבודה מהירה ויעילה תוך פגיעה מינימלית בשגרת חייכם. חשוב לדעת לבחור נכון את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום להליך בניית ממד מחיר.

כמה עולה כל הסיפור? בין 10,000 ל 13,000 שקלים לכל מטר מרובע

אז כמה זה עולה? חשוב לדעת כי אחד המשתנים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על המחיר הוא גודל החלל. הגודל המינימלי של חדר ממד הוא 9 מטרים רבועיים. ממד יביל שרוכשים כיחידה אחת נע בין 80,000 אלף שקלים ועד כ 110,000 שקלים. בניית חדר ממד בדירתכם עלולה לחייב אתכם בתשלום נוסף של עוד כמה עשרות אלפי שקלים. חשוב להדגיש ולומר כי המחיר מושפע מעוד משתנים רבים כמו מיקום הדירה שלכם. מיקום הדירה משפיע רבות על אופן בניית חדר הממד. באזורים הסמוכים לאזורים חמים הקבלנים חייבים לבנות קירות עבים יותר, מה שכמובן מייקר את עלויות הבנייה.

חדר הממד אינו מגן רק מפני טילים ורסיסים – אלא גם מפני גזים רעילים שונים

מעבר לבניית חדר הממד מבטון, חשוב לדעת כי הוא חייב לכלול דלת משוריינת וכן חלון משוריין. חלונות שאינם מתאימים לחדר ממד עלולים להוות סכנה של ממש בעת אירועים בטחוניים שונים. כמו כן חשוב לדעת כי הממד אינו מגן אך ורק מטילים ורסיסים, אלא הוא יכול להגן גם מפני מתקפות גרעיניות. אטימותו של חדר הממד מאפשר לרבים ליהנות מהגנה מלאה גם בעת מתקפות גרעיניות הכוללות חומרים רעילים. במטרה לשמור על אטימותו של חדר הממד, קיימת חשיבות רבה לשלב מזגן באופן מקצועי על פי תקן ברור. אנשים רבים לא מודעים לעובדה זו ומזמינים מתקיני מזגנים שאינם מספיק מקצועיים ומנוסים. מתקינים אלו עלולים להתקין בשיטות מקובלות ללא התיחסות לתקן ייעודי להתקנה בחדר ממד. התוצאה ברוב המקרים היא פגיעה באטימות חדר הממד, מה שאומר כי הוא אינו אטום מפני פגיעות של חומרים רעילים. על כן חשוב לדעת לבחור נכון אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המכירים את כל הדגשים החשובים של התקנת מזגן בחדר ממד.

בניית חדר ממד אמנם תעלה לכם כמה עשרות אלפי שקלים, אך תעלה את ערך הדירה שלכם בהרבה יותר!

לסיום, חשוב לדעת כי חדר ממד מעלה את ערך הנכס עשרת מונים. אנשים רבים כיום לא מוכנים לוותר על חדר ממד בדירתם. הוספה של חדר ממד אמנם תצריך מכם לשלם כמה עשרות אלפי שקלים, אך הממד יעלה את ערך הנכס בהרבה יותר. מעבר לעובדה כי הדירה גדלה בכ 10 מטרים רבועיים וכוללת חדר נוסף, היא מאפשרת לדיירים בה ליהנות מביטחון מיטבי בעת אירועים ביטחוניים שונים.

כך תבחרו נכון את אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק – אל תתפשרו על איכות חדר הממד שלכם!

חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש לא מעט אנשי מקצוע בתחום. לא כל אנשי המקצוע המשווקים את עצמם כמיומנים ומנוסים אכן כאלה. בחירה לא נכונה באנשי מקצוע שאינם מקצועיים עלולה לפגוע באיכות חדר הממד שלכם. על כן קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את אנשי המקצוע ללא פשרות. איך עושים את זה? בעזרת בדיקה מהירה ברשת. בשלב הראשון של הבדיקה חשוב לאתר כמה שיותר אנשי מקצוע מיומנים המציעים בנייה של חדרי ממד. איתור כמה שיותר אנשי מקצוע יאפשר לכם לערוך השוואה בין כולם. לאחר מכן, חשוב לקרוא כל מידה הקיים ברשת אודות אנשי המקצוע שלכם. קראו מתי הם התחילו לעבוד בתחום, מהן האפשרויות שהם מציעים ללקוחותיהם וכמה לקוחות מרוצים יש להם. קראו כמה שיותר חוות דעת בכובד ראש וסמנו את אנשי המקצוע המומלצים ביותר. לסיום, כל שנותר לכם זה לבחור את איש המקצוע המומלץ ביותר שמציע לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר. חשוב לערוך השוואת מחירים בין כל אנשי המקצוע המובילים ברשימה שלכם.   בחרו את איש המקצוע המדוייק ביותר עבור הצרכים שלכם וכן עבור היכולות הכלכליות שלכם.

כמה עולה ממדרוצים להוסיף ממד לחלל דירתכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לשלב חדר ממד בחלל דירתכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל מה שאתם חייבים להכיר על הוספה של חדרי ממד בדירה שלכם. כמו כן נביא פרטים אודות שיטות הבנייה השונות והבדלי העלויות בין השיטות השונות. המצב הביטחוני בישראל גורם לכך שאנו מצויים לא אחת בסבבי לחימה או במתקפות של טילים על ערים רבות בכל רחבי הארץ. במטרה להתמודד עם המצבים הביטחוניים הללו בצורה מיטבית, כדאי לשלב חדר ביטחון אישי בחלל הדירה שלכם. חשוב לדעת כי החל משנת 1991 כל קבלן שבונה בניין מגורים או אף דירות פרטיות חייב לכלול חדרי ממד לכל דירה בבנייה החדשה. הבניין שלכם נבנה לפני שנת 1991 ואתם רוצים לשלב חדר ממד בדירתכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם.

מה זה חדר ממד? הכירו את חדר הביטחון הפרטי שלכם

תחילה חשוב לדעת מה זה ממד. אנשים רבים כלל לא מודעים לתפקידו של חדר הממד בכל דירה, ולכן כבר בפתיחת הדברים נביא את הדגשים החשובים ביותר. חדר ממד הוא חדר ביטחון פרטי הקיים בכל דירה שנבנתה לאחר שנת 1991. חדר זה עשוי מבטון בכלל חלקיו והוא כולל קירות עבים במיוחד. מטרת העל של חדרי הממד היא להבטיח את בטיחותם של דיירי הבית בעיתות מלחמה והסלמה ביטחונית. כפי שציינו מעלה, לצערנו אנו חווים מקרים רבים של מלחמות או ירי טילים לכל רחבי הארץ באופן תדיר, ולכן בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להוסיף חדר ממד לחלל דירתם באופן עצמאי. איך עושים את זה? כיום יש לא מעט אפשרויות בנייה שונות, בהן נעסוק מטה. אך קודם לכן, חשוב שתכירו עוד מספר דגשים אחרונים הקשורים לחדר הממד.

חדר ממד מבטיח אטימות מיטבית כנגד גזים רעילים שונים

בניגוד למקובל לחשוב, חדר הממד אינו מגן על דיירי הבית רק מפני טילים או רסיסים. חדר הממד הוא חדר אטום במיוחד שנועד בכדי להבטיח לשוהים בו הגנה מיטבית גם בפני תקיפות גרעיניות שונות הכוללות גזים רעילים. קירותיו של חדר הממד עבים במיוחד והוא כולל דלת משוריינת וכן חלון משוריין המבטיחים אטימה מלאה. כמו כן חשוב לדעת כי מרבית חדרי הממד כוללים גם קיר מגן שנועד בכדי להגן על דלת החדר. כלל הדגשים החשובים הללו הופכים את חדר הממד לחדר הבטוח ביותר בדירה. רוצים חדר בטיחות פרטי בחלל הדירה שלכם? בשורות הבאות תכירו את הדרכים הקיימות להוסיף חדר ממד לדירה שלכם.

קידום פרויקטים של התחדשות עירונית – הוספה של חדר ממד לכל דירה

אחת הדרכים הכדאיות ביותר היא לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בבניין שלכם. בשנים האחרונות מדינת ישראל מקדמת תוכניות רבות להתחדשות עירונית. מטרת העל של התוכנית היא לחזק מבנים ישנים לקראת רעידת אדמה אפשרית. אחד מתנאי הסף החשובים ביותר להיתכנות הפרויקטים השונים הוא בניית הבניין טרם שנת 1980, אז החל תקן 413 לחייב את כלל הקבלנים. הבניין שלכם נבנה לפני שנת 1980? קיים סיכוי גבוה שאתם יכולים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בבניין שלכם. הפרויקטים הללו כוללים חיזוקים משמעותיים לבניין וכן תוספת של חדרי ממד. רוצים ליהנות מחדר ביטחון פרטי בחלל הדירה שלכם? אפשרות זו היא הטובה ביותר.

רכישת חדר ממד פרטי – הכירו את השיטות הקיימות לבנייה פרטית

אפשרות נוספת היא רכישת חדר ממד בנוי באופן פרטי. אפשרות זו מתאימה בעיקר לבתים פרטיים או לדירות גן הכוללות שטח גינה גדול. במסגרת אפשרות זו בעלי הדירה רוכשים חדר ממד מוכן ויביל. כיום ישנה אפשרות לרכוש חדר ממד מוכן שניתן להובילו ולהציבו בחלל הגינה שלכם. אפשרות זו כוללת שני יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא העובדה שהיא נחשבת לשיטה זולה בהשוואה לשיטה שתובא מטה. היתרון השני הוא העובדה כי בשיטה זו אתם לא נדרשים להפוך את הדירה שלכם לאתר בנייה. חדר הממד שלכם נבנה במקום אחר ומגיע לפתח הדירה שלכם כשהוא מוכן לגמרי. נתון זה מבטיח שתוכלו להמשיך את כל שגרת חייכם כמעט ללא מפרע.

בניית חדר ממד צמוד לכל דירה – האפשרות היקרה מכולן

האפשרות השלישית היא האפשרות הרגילה של בניית חדר ממד בחלל הדירה או הבניין באופן פרטי. אפשרות זו תצריך מכם לשנות מעט משגרת חייכם לטובת שיפוץ הדירה אך חשוב להבהיר כי אין מדובר בהליך ארוך ומורכב במיוחד. בחירה נכונה של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים תאפשר לכם ליהנות מחדר ממד איכותי תוך זמן קצר. אז רגע לפני שאתם בוחרים את אנשי המקצוע שלכם, חשוב שתכירו כמה דגשים חשובים אודות השאלה כמה עולה ממד?

הגורמים המרכזיים המשפיעים על עלויות חדר ממד

אז כמה עולה ממד? שאלה זו מורכבת ממשתנים רבים. ישנם פרמטירים רבים שמשפיעים על עלותו של חדר ממד. בשורות הבאות נביא כמה מהמשתנים המרכזיים שמשפיעים על עלויות החדר. ראשית, חשוב לדעת כי גודל חדר הממד משפיע מאות על מחירו. כיום יש חדרי ממד בגדלים שונים בהתאם לצורכי הלקוח. חשוב לדעת כי הגודל המינימלי בחוק לבניית חדר ממד הוא כ 9 מטרים רבועיים נטו. חדר ממד קטן בגודל של כ 9 מטרים רבועיים נטו עולה בין כ 75,000 שקלים ויכול להגיע אף ל 150,000 שקלים. שנית, חשוב לדעת כי מיקום הדירה שלכם אף היא משפיעה על עלויות חדר הממד. ישנם אזורים בישראל בהם הקירות של חדרי הממד צריכים להיות עבים יותר בהשוואה לקירות ממד באזורים אחרים. ככל שקירות הממד עבים יותר, כך הם מציריכים יותר חומרי בנייה, כך משך זמן הבנייה שלהם ארוך יותר וכך גם מחירם גבוה יותר. שלישית, הגורם הבא שמשפיע על מחיר הממד הוא שיטת הבנייה. השיטה הראשונה שהובאה מעלה, במסגרתה ניתן לרכוש חדרי ממד מוכנים מראש ולהציב אותם בחצר הדירה נחשבת לשיטה הזולה ביותר. בנייה של חדר ממד בבית הלקוח מעט יקרה יותר.

שמרו על אטימות חדר הממד שלכם ובחרו נכון אנשי מקצוע מיומנים

עוד חשוב לציין כי התקנת מיזוג אוויר בחלל הממד חייבת להיעשות תוך שמירה על כללים ברורים ומדוייקים. אנשים רבים בוחרים מתקיני מזגנים שאינם מייחסים חשיבות לכללים הללו, מה שפוגע באופן ישיר באטימות חדר הממד ומוריד את ערכו בעשרות אחוזים. חדר ממד שאינו אטום לגמרי הוא חדר ממד שלא יוכל להגן על יושביו במקרים של אירועים ביטחוניים הכוללים נשק כימי וגזים רעילים. לכן, אם אתם מתכננים לשלב מזגן בחדר הממד החדש שלכם, חשוב לבחור נכון אנשי מקצוע מיומנים שיודעים בדיוק מה לעשות בכדי לשמור על אטימות חדר הממד.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי
בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי

מתכננים להוסיף חדר ממד בחלל דירתכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הפרטים החשובים ביותר שיעזרו לכם להשלים את כל

הוספת ממד לבניין משותף
הוספת ממד לבניין משותף

כל מה שאתם חייבים להכיר על הליך הוספה של חדר ממד בבניין רב קומות לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בדירתם. אם גם

בניית ממד על עמודים
בניית ממד על עמודים

הכירו את השיטה שתאפשר לכם להוסיף חדר ממד לדירה גבוהה חושבים להוסיף חדר ממד לדירת המגורים שלכם? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני ביותר

הוספת ממד לבית פרטי מחיר
הוספת ממד לבית פרטי מחיר

רוצים להוסיף חדר ממד לבית הפרטי שלכם? חשוב שתכירו את האפשרות לבחור במבנה יביל לא מעט אנשים כיום בוחרים להוסיף ממד לבית פרטי או אף

הוספת ממד לבית משותף
הוספת ממד לבית משותף

מעוניינים בהוספת ממד לבית משותף? המאמר הבא הוא בשבילכם. במאמר נרחיב מהו ממד, מה החשיבות של הוספת ממד, מה אפשרויות הבנייה עבור בניית ממד ומה

הוספת ממד
הוספת ממ"ד

כיום, החוק מחייב הוספת ממד לכל מבנה חדש. כל בניין חדש שנבנה צריך להיבנות עם ממד לכל דירה. אך לצערנו, יש מבנים ישנים רבים במדינה

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!