מיגונית לבית פרטי מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון שלנו, הנוחות והעלות שאנחנו עומדים לשלם. הגיע הזמן לברר על מיגונית לבית פרטי מחיר ולדעת שאנחנו בוחרים בפתרון שמתאים לנו. את כל הפרטים על המיגונית נוכל לקבל מהחברה המתמחה בייצור אך גם מהמאמר הבא שיאיר על הפתרונות השונים העומדים לפנינו.

בדיקת המחיר חשובה כמובן אך לא פחות מאשר הנוחות שלנו והעלויות שנצטרך לשלם. כבר עכשיו כדאי לדעת כי ישנם מספר מרכיבים אשר יכולים להשפיע על המחיר ובהם הגודל של המיגונית והאזור בו מניחים אותה. ככל שהמיגונית גדולה יותר כך המחיר שלה יכול לעלות וככל שהמקום דורש יותר התאמות ומורכב יותר להגעה כך העלות של ההצבה שלה תהיה גבוהה יותר.

שני המרכיבים יבואו בחשבון בהצעת המחיר שתינתן לנו כאשר אנחנו נצטרך לבחון את היתרונות, החסרונות והחלופות העומדות בפנינו. כשאנחנו באים לבחון הצעת מחיר עבור יצירת מרחב מוגן דבר אחד ברור לנו והוא שאנחנו לא יכולים ולא רוצים להיות חשופים לסכנה.

concept-different-work-accessories-engineering-supplies-tools

אמצעי ההגנה: חלופות, יתרונות וחסרונות

כחלק מהשאלה הנוגעת לנושא מיגונית לבית פרטי מחיר עלינו להבין מהן האפשרויות העומדות בפנינו. דבר אחד ברור והוא שאנחנו חייבים שיהיה לנו מרחב מוגן כיוון שמלחמה היא לא עניין של ״האם״ היא תגיע אלא ״מתי״ היא תתחיל ומתי היא תסתיים. לרשות אלו מאיתנו שחיים בבית ללא מרחב מוגן עומדות מספר אפשרויות:

ממ״ד

ממ״ד הוא מבנה קבוע אשר מחובר לבית. ניתן לבנות אותו במסגרת הבנייה או במסגרת שיפוץ משמעותי כשהוא נחשב למבנה החזק ביותר. מבחינת העיצוב, הממ״ד יכול להיות קטן או גדול ולהשתלב כחלק בלתי נפרד מהבנה. הוא אמצעי ההגנה הטוב ביותר על פי פיקוד העורף והוא יכול לשמש כחדר לכל דבר ועניין כשיש בו נקודות חשמל רגילות וקליטה סלולרית.

היתרונות של הממ״ד ברורים כשהבעיה היחידה יכולה להיות כאשר הבית כבר בנוי ללא ממ״ד. במצב כזה שיפוץ יהיה לא רק יקר מאד אלא גם מורכב וארוך. בעקבות כך גם העלות של השיפוץ עשויה להיות גבוהה מאד ולעלות אפילו מעבר ל-100 אלף שקלים.

עלות בניית ממ״ד: החל מ-100,000 שקלים כשהמחיר תלוי בגודל החדר, בשיפוץ ובגימור.

חדר מוגן

חדר מוגן הוא חדר קיים אשר עבר שינוי מבנה כשהקירות מקבלים שכבת הגנה עוצמתית, החלון מקבל הגנה והדלת היא דלת הדף. זהו אחד הפתרונות הטובים לאחר הממ״ד כשהחדר מקבל הגנה ברמה גבוהה וזאת תוך זמן עבודה של כשבעה ימים בלבד. התהליך יכול להתבצע כשבני הבית ממשיכים לחיות בו, רק לא בחדר ובסיום הם מקבלים חדר נוח לשימוש ומוגן בימי מלחמה.

היתרונות של החדר המוגן רבים כשהפעולה מתאימה גם לבתים משותפים אך המחיר לפעמים גבוה מדי לעומת מיגונית. כמו כן, לא תמיד ניתן לבצע את העבודה כשלא כל בית יכול להתאים למשימה כשהמחיר של השינוי עשוי להגיע לעלות של 70 אלף שקלים ואף יותר מכך, תלוי בגודל החדר ובעבודת הגימור שנרצה לבצע.

עלות חדר מוגן: החל מ-70,000 שקלים כשהמחיר תלוי בגודל החדר ובגימור שנבצע.

מיגונית 

מיגונית היא מבנה יביל הניתן להעברה באמצעות מנוף ומשאית. היא בנויה מקירות עוצמתיים אשר יכולים לעמוד בפני פיצוץ, עם חלון ודלת הדף. המבנה יכול להגיע בגדלים שונים כאחד היתרונות הבולטים שלה הוא שניתן להציב אותה בכל שטח פתוח. המיגונית היא אחד המבנים הזמינים שמתאימים לבתים פרטיים, לחצרות משותפות ולבתים בתהליכי בנייה.

כיוון שניתן להעביר את המבנה ממקום למקום, במידה ויהיה צורך להזיז אותו הדבר אפשרי ולכן הוא אחד הפתרונות האידאליים לבתים רבים. ניתן ליישם את הפתרון תוך זמן קצר כשניתן לבחור לכל מקום את המבנה המתאים ביותר מבחינת הגודל. מבחינת איכות החומר ויכולת ההגנה בזמן מלחמה, כל המבנים עשויים בצורה דומה כך שכל שיש לעשות הוא לבצע בחירה שמתאימה למקום ולתקציב. כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על מיגונית.

עלות מיגונית: החל מ-25,000 שקלים ליחידה קטנה ועד 40,000 כשהמחיר תלוי בגודל ובהובלה.

מיגונית לבית פרטי מחיר לעומת התועלת

מיגונית יכולה להיות פתרון מידי והיא יכולה לשמש אותנו לטווח הארוך. מדובר בהשקעה שאנחנו יכולים להרגיש איתה בטוחים לאורך זמן רב. בעתיד, אם נחליט למכור את הבית שלנו נוכל להביא את שווי המיגונית כחלק מהשווי הכללי שלו ובכך בעצם להעלות את ערך הנכס. אפשרות נוספת שתעמוד לרשותנו היא להעביר את המיגונית ולהשתמש בה בביתנו החדש או למכור אותה.

מבנה המיגונית שומר על איכותו ואינו נפגע עם השנים ולכן מבחינת השקעה, היא נחשבת לטובה וכשהתועלת אינה נפגמת לעולם. המיגונית מגינה עלינו, היא עמידה ואינה דורשת תחזוקה למעט העובדה שכדאי לנקות אותה מדי פעם ולאוורר אותה שלא בשעת חירום. התועלת היא למעשה הגנה בשעת מלחמה כשאין כל סיבה להתעכב עם הבאת המבנה.

אלו שרוצים בכך יכולים לבצע התאמות אישיות למיגונית ובתוך כך לצבוע אותה בצבע שמתאים לנו ביותר ולחשוב על גימור חיצוני מיוחד. ניתן לשוחח עם החברה שבונה ומובילה את המבנים כדי לבחון יחד כיצד ליצור את המראה המושלם עבור הנכס. כדאי לזכור כי המבנה נוכח בחצר גם כשאין מלחמה ולכן הרצון למרחב חיצוני אסתטי הוא רצון ברור והגיוני.

אין כל ספק, מדובר במבנה איכותי, עמיד לאורך זמן, שנותן הגנה מידית ויכול להגיע במידות שונות בהתאם לצורך. התועלת רבה בשעת חירום וכשאין מלחמה הידיעה שישנה אפשרות הגנה בעת הצורך נותנת שקט נפשי. את ההגנה המלאה בכל יום בשנה אפשר להשיג בעלות אשר מתחילה ב-25,000 שקלים כשזהו מחיר נמוך יחסית בהשוואה לפתרונות אחרים הקיימים היום בשוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!