בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בניית ממד בהתאם לתקן הישראלימתכננים להוסיף חדר ממד בחלל דירתכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הפרטים החשובים ביותר שיעזרו לכם להשלים את כל שלבי הליך בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי. הליך בניית חדר ממד מורכב וכולל שלבים רבים. אנשים רבים שלא מודעים לכלל השלבים הללו בטוחים שהם מתחילים הליך קצר ופשוט למדי, ומופתעים לגלות שייתכן ומדובר בהליך מורכב הרבה יותר. אז מה כלול בהליך הוספת חדר ממד לדירתכם? בשורות הבאות נכיר את כל השלבים ועוד דגשים חשובים רבים. בין כלל הדגשים שיובאו מטה ניתן למנות את ההיכרות עם חדר וממד ותפקידיו השונים, את האפשרויות השונות להוספת חדר ממד בדירה, את עלויות הבנייה וכן את התקן הישראלי לבניית ממד תקני.

הכירו את חדר הממד על כלל תפקידיו – לא רק נגד טילים ורסיסים

תחילה חשוב שתכירו את תפקידיו המרכזיים של חדר הממד. אנשים רבים בטוחים כי חדר הממד משמש בעיקר כנגד ירי טילים ומצריך מכל בני הבית להתכנס בו בעיתות מלחמה. אז חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי חדר ממד אכן מגן על יושבי הבית מפני ירי טילים ומפני רסיסים שונים, אך לא רק. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי חדר הממד הוא חדר אטום לחלוטין המאפשר לכלל יושביו ליהנות מהגנה מלאה מפני חדירתם של גזים רעילים. חדר הממד נועד בכדי לתת פיתרון בפני מתקפות כימיות שונות. חוסר היכרות עם תפקיד זה של חדר הממד גורם לרבים לפגוע בתקינותו ובאטימותו. בשורות הבאות נגע בדגש חשוב שחשוב שתכירו שיעזור לכם לשמור על תקינות חדר הממד שלכם.

חדר ביטחון אטום העשוי מבטון

ממה עשוי חדר הממד? חדרי ממד עשויים מבטון בלבד. בניית חדר הממד מבטון מבטיחה לו את עמידותו בפני פגיעות אפשריות של רסיסים ומפגעים שונים. כמו כן חשוב לדעת כי התקן הישראלי קובע באופן מפורש מהו העובי הנדרש של כל קירות חדרי הממד על מנת להבטיח שהם אכן יהיו חזקים ועמידים. בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי מחייבת אתכם לבחור נכון באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שמכירים את התקןם הישראלי על בוריו. אנשי מקצוע שאינם מספיק מנוסים ומקצועיים עלולים לבנות עבורכם חדרי ממד שאינם עומדים בתקן. בשורות הבאות נרחיב מעט אודות התקן הישראלי לבניית ממד. אך קודם לכן, חשוב תכירו את כל הדרכים הטובות ביותר להוספת חדרי ממד לדירתכם.

הכירו את תוכניות ההתחדשות העירונית – ייתכן שתקבלו חדר ממד חדש ללא תשלום כלל

אחת הדרכים הטובות ביותר היא בניית חדר ממד במסגרת תוכנית להתחדשות עירונית. מדינת ישראל מקדמת בשנים האחרונות פרויקטים רבים של התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. מטרת התוכנית היא לחזק מבנים ישנים שנבנו לפני שנים ארוכות ללא הקפדה על תקני בטיחות רבים. אחד מתקני הבטיחות החשובים ביותר הוא תקן 413 נועד להתמודדות מיטבית עם רעידות אדמה. תקן זה נכנס לתוקף רק בשנת 1980 כך שאם בניין המגורים שלכם נבנה לפני שנת 1980, קיים סיכוי סביר שתוכלו ליהנות מפרויקטים של התחדשות עירונית. מעבר לחיזוק המבנים, במסגרת התוכנית הקבלנים מתחייבים להוסיף חדרי ממד לכל דירות הבניין. רוצים להבטיח בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי? הדרך הטובה ביותר היא לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בבניין המגורים שלכם. חשוב להדגיש כי הפרויקטים הללו אינם מצריכים מכם תשלום כלל, ולכן אנשים רבים שרוצים לשלב חדר ממד בחלל דירתם מנסים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית.

מתגוררים בבית פרטי? הכירו את השיטה הפשוטה, המהירה והזולה ביותר להוסיף חדר ממד לחלל דירתכם

דרך נוספת לבניית ממד בהתאם לתקן הישראלי היא באופן עצמאי. מתגוררים בבית פרטי או בדירת גן? ישנה אפשרות פשוטה למדי להוסיף חדר ממד לדירתכם. כיום ישנה אפשרות של רכישת חדרי ממד מוכנים שניתן להוביל לכל מקום שתבחרו. לשיטה זו יש לא מעט יתרונות משמעותיים כאשר המרכזי שבהם הוא העובדה שאתם לא צריכים לסבול מעבודות השיפוץ. רכישה של חדר ממד מוכן מאפשרת לכם להימנע מכל בלאגן השיפוץ, ולכן רבים בוחרים בשיטה זו. כמו כן חשוב לדעת כי רכישת חדר ממד מוכן מאפשרת לכם לחסוך במחיר בהשוואה לחלופה הכוללת בניית חדר ממד בחלל בניין המגורים שלכם. בנייה במקום תעלה לכם הרבה יותר.

מתגוררים בבניין? הליך הוספת הממד הופך ארוך ומורכב יותר

לא מתגוררים בבית פרטי או בדירת גן? האפשרות הנוספת שעומדת בפניכם היא בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי על ידי קבלן פרטי. אנשים רבים בוחרים באפשרות זו. חשוב להדגיש כי בנייה לכל דיירי הבניין תקל באופן משמעותי על כל התהליך ותאפשר לכם ליהנות מהנחה משמעותית במחיר. מנגד, אם חלק מדיירי הבניין לא ירצו לבנות חדר ממד בדירתם, הסיפור הופך למורכב יותר וכולל הליך בנייה של חדרי ממד על עמודים. בניית ממד על עמודים מחייבת בנייה של עמודים גדולים וחזקים במיוחד שיוכלו להחזיק את חדרי הממד בצורה מיטבית.

הכירו כמה מהדגשים החשובים ביותר בחוק לבניית ממד העומד בתקן פיקוד העורף

בחרתם את השיטה המתאימה ביותר לחלל הדירה שלכם? כעת חשוב שתכירו כמה מהדגשים החשובים ביותר אודות בניית ממד בהתאם לתקן הישראלי. התקן הישראלי מתייחס לגודל המינימלי של חדר הממד, לעובי קירותיו וכן לחלונות ולדלתות שישולבו בו. הגודל המינימלי של שטח פנים החדר הוא 3 מטרים על 3 מטרים, כלומר חדר בן 9 מטרים רבועיים. עובי הקירות חייב להיות 30 סנטימטרים לכל קיר בעוד שהרצפה יכולה להיות בעובי של 20 סנטימטרים בלבד. כמו כן הדלת חייבת להיות דלת הדף על פי תקן של פיקוד העורף. כמו כן חלון החדר צריך להיות מוגן רסיסים. בנוסף לכלל הדגשים הללו ישנם עוד דגשים רבים שפיקוד העורף כולל לבנייה מקצועית של חדרי ממד. בחירה נכונה של אנשי מקצוע מיומנים תאפשר לכם להבטיח בנייה מקצועית על פי כל התקנים הקיימים.

קראו עוד: כמה עולה ממד

משלבים מזגן בחדר הממד שלכם? חשוב לעשות זאת תוך הקפדה על כללי פיקוד העורף להתקנה נכונה

עוד חשוב להדגיש כי הוספה של מזגן בחדר הממד מחייבת התקנה מקצועית הכוללת את כל התנאים לשמירה על אטימות החלל. לא מעט אנשים שבוחרים לשלב מזגן בחדר הממד בוחרים שירטתי התקנה רגילים שאמנם חוסכים מעט בעלויות, אך פוגעים בתקינותו של חדר הממד. על כן קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את המתקינים המקצועיים ביותר שמכירים היטב את כל השלבי הקיימים להתקנת מזגן בחדר ממד ללא פגיעה באטימותו. התקנה רגילה תפגע באטימות החלל ולכן חשוב לא לוותר על בחירה נכונה של מתקין מקצועי המכיר היטב את כל כללי ההתקנה הקיימים בחוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הוספת ממד לבניין משותף
הוספת ממד לבניין משותף

כל מה שאתם חייבים להכיר על הליך הוספה של חדר ממד בבניין רב קומות לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בדירתם. אם גם

בניית ממד על עמודים
בניית ממד על עמודים

הכירו את השיטה שתאפשר לכם להוסיף חדר ממד לדירה גבוהה חושבים להוסיף חדר ממד לדירת המגורים שלכם? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני ביותר

בניית ממד מחיר
בניית ממד מחיר

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב חדר ממד בחלל דירתם במטרה לשמור על שלומם של כלל המתגוררים בדירה. עד לפני כמה עשרות שנים, הקבלנים לא

הוספת ממד לבית פרטי מחיר
הוספת ממד לבית פרטי מחיר

רוצים להוסיף חדר ממד לבית הפרטי שלכם? חשוב שתכירו את האפשרות לבחור במבנה יביל לא מעט אנשים כיום בוחרים להוסיף ממד לבית פרטי או אף

הוספת ממד לבית משותף
הוספת ממד לבית משותף

מעוניינים בהוספת ממד לבית משותף? המאמר הבא הוא בשבילכם. במאמר נרחיב מהו ממד, מה החשיבות של הוספת ממד, מה אפשרויות הבנייה עבור בניית ממד ומה

הוספת ממד
הוספת ממ"ד

כיום, החוק מחייב הוספת ממד לכל מבנה חדש. כל בניין חדש שנבנה צריך להיבנות עם ממד לכל דירה. אך לצערנו, יש מבנים ישנים רבים במדינה

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!