הרחבת מרפסות השוואת מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בהרחבת מרפסות השוואת מחיריםמבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את ערכו של הנכס. אז כמה זה עולה ומה משפיע על המחיר? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

הרחבת מרפסות השוואת מחירים- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה הרחבת מרפסות מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר יהיו שיטת הבנייה, סוגי החומרים בהם ישתמשו, מורכבות הפרויקט, מספר הדיירים שייקחו חלק בפרויקט, תוספות בנייה, חברת הבנייה שתבצע את העבודה ועוד. באופן ממוצע המחיר להרחבת מרפסת ינוע סביב 40,000 שקלים ויעלה בהתאם לגורמים שציינו. 

לפני שאתם בוחרים חברת בנייה חשוב לבצע השוואת מחירים. בהשוואת המחירים בדקו מה כל חברה מציעה בתמורה למחיר שגובה, בדקו מה כולל חוזה הבנייה והאם מדובר בחברה איכותית. על ידי השוואת מחירים תוכלו לקבל מושג על המחירים המקובלים בשוק ולבחור בחברה המתאימה ביותר. 

הרחבת מרפסות השוואת מחירים- גורמים שישפיעו על המחיר

כפי שציינו, ישנם גורמים שונים שמשפיעים על המחיר של הרחבת מרפסות. ריכזנו לכם את הגורמים המרכזיים בהם- 

  • שיטת הבנייה

אחד הגורמים הבולטים שישפיעו על המחיר של הרחבות מרפסות הוא שיטת הבנייה. ניתן לבחור בין 2 שיטות בנייה עיקריות. השיטה הראשונה היא שיטת הבנייה המסורתית. שיטה זו נחשבת לשיטת בנייה מורכבת יותר, מסורבלת ומלכלכת. בשיטה זו קודחים מוטות ברזל ויוצקים בטון ומלט. בדרך כלל בשיטת בנייה זו יש צורך בהקמת פיגומים ונטרול של האזור הסמוך לבנייה, כאשר לעתים תחול פגיעה בו. שיטת הבנייה השנייה היא שיטת בנייה קלה שנחשבת לשיטה פשוטה יותר, מהירה יותר ונקיה יותר. בשיטת בנייה זו מחברים קורות פלדה מגולוונות לקירות של הבניין או של המרפסת הקיימת. קורות הפלדה מוכנים כבר במפעל כך שתהליך הבנייה מתקצר באופן משמעותי. יש לקחת בחשבון שמדובר בשיטת בנייה יקרה יותר. הבחירה בשיטת הבנייה העדיפה תהיה תלויה בקונסטרוקטור או מהנדס מאחר שתלויה בגורמים כמו המבנה, חוזק המבנה, המשקל שניתן להעמיס עליו, מורכבות הסביבה, הגישה למבנה, השטח ההיקפי ועוד. 

  • תוספות בנייה

עוד גורם שישפיע על המחיר של הרחבת מרפסות הוא תוספות בנייה ואלמנטים שיתווספו לתהליך ההרחבה. כאשר מרחיבים את המרפסת יש לקחת בחשבון גם את המעקה שלה והריצוף. אלמנטים אלה ישפיעו על המחיר. גם במידה שתבחרו לקרות את המרפסת תהיה השלכה על המחיר. לדוגמא, תוכלו לבחור במעקה אלומיניום או במעקה שקוף מזכוכית עבה אשר לכל אחד מהם תהיה השפעה על המחיר. גם קירוי המרפסת יכול להתבצע על ידי סוככים, גגות, קונסטרוקציות אלומיניום מעוצבות או כל אופציה אחרת שתשפיע על המחיר. 

  • מורכבות הפרויקט

עוד גורם שישפיע על המחיר של הרחבת מרפסות יהיה מורכבות הפרויקט. ככל שהפרויקט יהיה מורכב יותר כך המחיר צפוי לעלות בהתאם. מורכבות הפרויקט תהיה תלויה בגורמים כמו הגישה למרפסת, האם יש צורך בעבודת הכנה מקדימה ועוד. 

  • מספר הדיירים המשתתפים בפרויקט

גורם נוסף שמשפיע על המחיר של הרחבת מרפסות הוא מספר הדיירים שישתתפו בפרויקט. למעשה, ככל שיותר דיירים ייקחו חלק בפרויקט ויבחרו להרחיב את המרפסת שלהם כך המחיר לכל מרפסת בודדת יהיה נמוך יותר. לכן, מומלץ לנסות לגייס כמה שיותר דיירים לפרויקט. 

  • בחירת חברה

עוד גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחינת המחיר של הרחבת מרפסות הוא חברת הבנייה שתבצע את תהליך הבנייה. ההמלצה היא לבחור בחברה איכותית ולא להתפשר על החברה שמציעה את המחיר הזול ביותר. להפך, פעמים רבות חברת בנייה שמציעה מחיר זול יותר משאר החברות באופן משמעותי צריכה לעורר אצלכם סימני שאלה. לכן, על מנת להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה טובה ומקצועית שתבצע את העבודה כהלכה חשוב לקחת בחשבון פרמטרים נוספים מלבד המחיר. בדקו האם החברה רשומה בפנקס הקבלנים והאם היא מוכרת על ידי הרשויות. בנוסף בדקו האם החברה מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בהם מהנדס, קונסטרוקטור, מפקח בנייה, צוות עובדים ועוד. על מנת להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה מושכלת מומלץ לקבל המלצות על החברה. חברת הבנייה תהיה אחראית על תוכניות הבנייה של הרחבת המרפסת לרבות שיטת הבנייה בה תשתמשו ולכן יש חשיבות רבה לבחירתה. 

הרחבת מרפסות השוואת מחירים- האם יש לשלם היטל השבחה וארנונה?

עוד פרמטר שעלול להשפיע על מחיר ההרחבה בא לידי ביטוי בשאלה האם תאלצו לשלם היטל השבחה או ארנונה על הרחבת המרפסת. התשובה לכך תלויה בגודל המרפסת ובגודל הבית לאחר ההרחבה. במידה שהמרפסת לא תהיה גדולה מ-14 מטרים רבועים, לא תאלצו לשלם עליה ארנונה. בנוגע להיטל השבחה יש להתייחס לגודל הבית עצמו ולא רק לגודל המרפסת. במידה שלאחר הרחבת המרפסת גודל הדירה לא יהיה מעל 140 מטרים רבועים, לא תאלצו לשלם היטל השבחה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

בניית מרפסות בבית משותף
בניית מרפסות בבית משותף

אם אתם גרים בבניין ושוקלים לבנות מרפסת חשוב להכיר מספר דברים, בראש ובראשונה מה החוק קובע לגבי בניית מרפסות, האם אתם צריכים לשלם ארנונה ועוד.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!