חוזה קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

קבלן מפתח הוא פתרון נהדר לכל מי שמעוניין להפקיד משימת בנייה גדולה בידיים מקצועיות מבלי להטריד את עצמו בפרטים הקטנים ובתהליכים הקטנים שמלווים את המשימה כולה. יחד עם זאת, לנוחות הזאת יש גם מחיר שכן אתם מפקידים את המשימה כולה בידיים של אדם אחד ואתם הופכים להיות תלויים בו לכאורה במאה אחוז. אבל כל זה נכון רק לכאורה, והסיבה לכך היא שיש חוזה קבלן מפתח ויש גם צעדים מעשיים שתוכלו לנקוט בהם על מנת לוודא שהחוזה הזה יקוים עד תום. מה זה בכלל קבלן מפתח ומהם הפרמטרים שעליהם אתם צריכים להקפיד בחתימה על חוזה עם קבלן מפתח? על כך מסבירים לכם המומחים של י.נ הנדסה, המספקת שירותי קבלן מפתח בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל.

אמבטיה של בית פרטי

מה זה בכלל קבלן מפתח?

תהליך בנייה הוא תהליך שמשלב מספר אנשי מקצוע ולעיתים אפילו מספר רב של אנשי מקצוע כשכל איש מקצוע מביא אל המשימה את ההתמחות שלו, את היכולות שלו, את הידע המקצועי שלו ואת הציוד המקצועי שלו. אם אתם בונים את הבית שלכם באופן עצמאי, למשל במודל של בנה ביתך, עליכם למעשה לגייס את כל אחד מאנשי המקצוע האלה, לעבור תהליך של איתור איש המקצוע המתאים, חתימה על הסכם והתנהלות רציפה מול אותו איש מקצוע, שכל אחד מהם יכול לאכזב אתכם בין ברמה המקצועית ובין ברמת השירות. קבלן מפתח הוא לא רק איש מקצוע בתחום הבנייה אלא הוא גם מנהל הפרויקט שלכם והוא מנהל אותו עבורכם מהצעד הראשון של שלב התכנון ועד השלב של מסירת המפתח, ומכאן גם שמו קבלן מפתח.

מדוע חשוב חוזה קבלן מפתח?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שעבודה עם קבלן מפתח היא עבודה מאוד נוחה, שכן יש לכם איש מקצוע אחד שמנהל עבורכם את הפרויקט כולו, מגייס את כל קבלני המשנה, דואג לכל מהלכי התכנון, היתרי הבנייה והביצוע ולמעשה פוטר אתכם מהתעסקות בתחום שאין לכם מושג בו. יחד עם זאת, בכך שאתם מטילים את המשימה כולה על גורם אחד אתם למעשה הופכים להיות תלויים בו לחלוטין. במצב כזה, חוזה קבלן מפתח הוא הכלי המשפטי שעומד לרשותכם בכדי להבטיח שהתלות הזאת לא תפעל לרעתכם. במסגרת החוזה חייבת להיות התייחסות למאפיינים הספציפיים של עבודה עם קבלן מפתח כמו למשל התייחסות לחובת קבלן המפתח לגייס קבלני משנה בסטנדרטים מינימליים (קבלנים רשומים בלבד, זכות הכרעה ללקוח וכן הלאה).

בית פרטי עם נוף לים

התייעצו עם עורך דין לפני חתימה חוזה עם קבלן מפתח

בנוסף לכך, חוזה כזה לא חייב להעניק לכם את ההגנה הנדרשת רק ברמה המשפטית. כולנו הרי חתמנו על חוזה בשלב כזה או אחר בחיינו, וגם אם הצד השני הפר את החוזה והצדק איתנו, זה לא עוזר לנו כשאנחנו נתקעים ללא השירות הנדרש לנו, בטח ובטח כשמדובר בתהליך של בניית בית חדש. בהתאם לכך, חוזה קבלן מפתח חייב לעגן בתוכו גם מרכיבים שיאפשרו לכם לפקח על הפרויקט ועל קבלן המפתח בזמן אמת ולפעול בהתאם. כך למשל, תוכלו לשלב בחוזה את הסמכויות של מפקח בנייה לבית פרטי שאותו אתם תשכרו בעצמכם על מנת לייצג את האינטרסים שלכם מול קבלן המפתח. תוכלו לעגן את זכותכם לבדיקת בדק בית בתום הפרויקט ואת התחייבותו של הקבלן לבצע את כל תיקוני הליקויים שיפורטו בתוצאות הבדיקה. מעל כל אלה, תוכלו לעגן מודל תשלומים חכם ומדורג לפי אבני דרך, קרי העברת תשלום חלקי בשלבים שונים של הפרויקט, בהתאם להתקדמות העבודה, ואם אין התקדמות מכל סיבה שהיא, הקבלן פשוט לא יקבל את כספו. באופן זה אתם מפחיתים ומצמצמים מאוד את התלות שלכם בקבלן המפתח, אך ממשיכים ליהנות מיתרונות המודל.

חוזה קבלן מפתח עושים עם הקבלן הנכון

אחרי שאמרנו את כל זה, אין אף חוזה שיכול להעניק לכם הגנה מלאה והרמטית ולכן חשוב מאוד לבחור את קבלן המפתח הנכון. חברת י.נ הנדסה מספקת שירותי קבלן מפתח במגוון רחב של פרויקטים ולא רק שמתחייבת לכם על התנאים הטובים ביותר בתחום, אלא מציעה לכם הסכם מיטיב מלכתחילה מבלי שתצטרכו לנהל משא ומתן, לא על זכותכם לפיקוח בנייה, לא על זכותכם לבדיקת בדק בית ולא על זכותכם לתשלום מדורג לפי אבני דרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!