כמה עולה מיגונית לחצר 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שאלה שעולה לאחרונה לצערנו היא כמה עולה מיגונית לחצר. יותר מדי בעלי בתים מתגוררים במקומות שאין בהם מרחב מוגן והם צריכים לחפש אחר הפתרון המתאים להם. מיגונית לחצר מאפשרת ליצור מרחב ייעודי שנמצא בחצר, במקום מפולס ושניתן יהיה להזיז בעתיד אם יהיה צורך בכך. המיגונית נחשבת לאחד המרחבים האופטימליים למקומות בהם אין ממ״ד או מרחב מוגן אחר.

מיגונית לחצר היא מבנה כבד אשר בנוי עם קירוי ממוגן, חלונות מוגנים ודלת הדף. היא תהיה קטנה יחסית אך ההגנה שלה מרבית ומתאימה לצרכים העולים בשעת לחימה. מיגונית יכולה להיות מוצבת בחצר הבית הפרטית, בגני משחקים, לצד קליניקות ועוד מקומות סגורים וזאת בתנאי שאפשר יהיה לצאת מהם החוצה תוך שניות ספורות. ברגע שהגישה למיגונית נוחה היא מהווה את אחד האמצעים הטובים ביותר להגנה בשעת מלחמה. 

יש לציין כי את המבנה המוגן מעבירים בהתאם לצורך. מדובר במבנה יביל אותו ניתן לשנע באמצעים מתאימים (משאית ומנוף). המשמעות היא שאפשר כאן ועכשיו להבטיח את המרחב המוגן היכן שאין פתרון ואם בעתיד יבחר פתרון אחר, מתאים יותר או נוח יותר, אפשר יהיה להעביר את המבנה למקום חדש. 

protecting-hands-house-home-security-protection-concept

כמה עולה מיגונית לחצר: התייחסות לגודל ולהצבת המבנה

ישנם שני פרמטרים אשר יכולים להשפיע משמעותית על העלות של המיגונית. האחד הוא הגודל של המבנה והשני הוא השטח בו היא תוצב. הגודל של המיגונית יכול לנוע בין מרחב המתאים לארבעה אנשים ועד למרחב שיכול להכיל מעל לעשרה אנשים. ההחלטה על בחירת המבנה צריכה להתבצע בהתאם לצרכים האישיים, מספר הנפשות במקום, האזור ורמת הסיכון שבו והיכולת להציב את המבנה במקום.

באופן עקרוני מקומות בהם רמת הסיכון גבוהה צריכים להעדיף מיגונית גדולה וכך גם במקרה של משפחות גדולות. במקומות בהם יש סבירות לאזעקות רבות יתכן ויהיה צורך לשהות זמן רב במרחב המוגן וכשזה הדבר יש לחשוב לא רק על היכולת להיכנס למיגונית אלא כיצד תהיה השהות בה. יש לחשוב מה יהיה במיגונית מבחינת ספסלי ישיבה, אוכל ומים שצריכים להיות בה לשעת חירום ועוד.

נושא נוסף חשוב הוא המקום בו המיגונית תונח. שאלה על הובלת מיגונית מחיר עולה ככל שמסובך מדי להגיע אל האזור. ההובלה צריכה להתבצע בצורה האופטימלית וכיוון שמדובר במבנה יביל הוא יועבר על ידי משאית וההרמה וההורדה שלו תתבצע על ידי מנוף. ככל שקל יותר להגיע לחצר כך העלות יכולה להיות נמוכה וזאת בשל פשטות העבודה. ככל שהגישה לחצר מסובכת יותר יתכן ויהיה צורך באמצעים מיוחדים להבאת המיגונית והחברה תציע הצעת מחיר בהתאם לגודל שלה ולמיקום.

איזון בין בטיחות, עלות ונוחות

מדינת ישראל מציעה לנו הנאות יום יומיות גדולות אך לצערנו לא מעט מלחמות ובאקלים הבטיחותי הנוכחי על כל אחד מאיתנו לחשוב על האיומים שיכולים להיות עלינו ועל משפחתנו. מצבי החירום אינם נדירים ועלינו לבחור את הפתרון המתאים ביותר, זה שיוצר איזון בין בטיחות, עלות ונוחות מקסימליים. 

יכולת להשיג פתרון מידי

אחת השאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא מה יכול לתת לנו פתרון כאן ועכשיו. בעוד שבניית ממ״ד יכולה לקחת חודשים רבים (ולעתים בכלל לא אפשרית), מיגונית יכולה להיות מוצבת בחצר תוך ימים ספורים. פתרון נוסף שיכול להיות שחלקנו נרצה לבחון הוא יצירת מיגון לחדר קיים כשגם פתרון זה יכול להתאים מבחינה בטיחותית והוא לא דורש זמן רב ליישום. כדי לשמור על עצמנו אחד הדברים שאנחנו חייבים להביא בחשבון כשאנחנו מבררים על הנושא הוא לבדוק תוך כמה זמן נוכל להבטיח לעצמנו מרחב מוגן.

ניידות המבנה

יכול להיות שאנחנו מתכננים לעשות שינוי בבית שלנו. יכול להיות שאנחנו לא מתכוונים להישאר במקום שנים רבות ובמקרה זה יתכן שנעדיף פתרון נייד. מיגונית לחצר היא מבנה יביל אשר ניתן לשינוע אלינו ומאיתנו כאשר היא נותנת פתרון מידי שיכול להיות זמני אם נחליט בכך. אלו מאיתנו אשר רוצים לבנות בהמשך ממ״ד יכולים למצוא כי זהו פתרון מצוין שיכול להגן עלינו תוך ימים ספורים. ישנם שיקולים שונים בבחירת ההגנה שלנו כשהניידות יכולה להיות מרכיב שנרצה לבחון אותו.

גודל המרחב המוגן

כשאנחנו מבררים על יצירת מרחב מוגן שאלה שאנחנו חייבים להעלות היא מה הגודל של המרחב וחשוב לא פחות, מה הגודל שמתאים לנו. אנחנו נצטרך להיכנס אל המיגונית ואנחנו יודעים כמה אנשים יכנסו אליה ומה זמן השהות שכנראה נהיה בה. בהתאם לכל הנתונים ובהתאם לגודל של החצר שלנו אנחנו יכולים לקבוע האם המיגונית, במחיר שמוצע לנו, היא הפתרון הטוב ביותר. חלופות אפשריות הן מיגון חדר קיים שיכול להתבצע במהירות יחסית וממ״ד שאינו נותן פתרון מידי אך נחשב להגנה הטובה ביותר.

גישה נוחה

כשאנחנו מסתכלים על הפתרונות שעומדים לרשותנו אנחנו צריכים לחשוב על הגישה. כשאנחנו מסתכלים על מיגונית לחצר אנחנו חייבים לשאול האם נוכל להגיע אליה תוך שניות. במקומות מסוימים יש 10 שניות מרגע הישמע האזעקה ועד הכניסה למרחב המוגן ובמקומות אחרים יש 30 שניות. בבחירת פתרון המיגון יש לשאול האם נוכל להשתמש בו בזמן אמת. חשוב להתייעץ עם החברה המתמחה בתחום כדי לוודא כי המיגונית תוכל לשמש אותנו בעת הצורך.

ניתוח כולל 

בהסתכלות על פתרונות המיגון השונים אנחנו צריכים להביא את כל המרכיבים בחשבון. לצד זאת רצוי מאד לפנות לחברה המתמחה בתחום. חברה שמביאה הוכחות ליכולות ההגנה שהיא מספקת וחברה שיכולה לייעץ לנו ולבדוק יחד איתנו את האפשרויות העומדות לרשותנו. בניתוח כולל יבואו כל הגורמים בחשבון ויחד עם צוות מקצועי נבצע את הבחירות הטובות ביותר במחיר המתאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
small-white-house-human-hand
מיגונית פעמון

מערכת מיגונית פעמון מתאימה לשמירה על עד חמישה אנשים בוגרים כשהמשקל של המבנה היביל הוא 10 טון. המבנה ניתן להעברה ולהצבה במקום הרצוי וכיוון שהוא

silver-shield-house-symbols-isolated-white-background
מיגונית פיקוד העורף

מיגונית היא מבנה חיצוני אשר מיועד להגנה בשעת חירום. את המבנה אפשר לשים בחצרות הבתים, בשטחים ציבוריים של יישובים ובכל מקום אחר שיש צורך במרחב

man-hands-protecting-house-models-finance-real-estate-business
מה ההבדל בין מיגונית לממד

המציאות הביטחונית של מדינת ישראל איה פשוטה. בכל רחבי הארץ אין כמעט מקום שמעולם לא נפלו בו טילים ולכן השאלה מה ההבדל בין מיגונית לממד

מיגונית היתר בניה

מיגונית היא מבנה יביל המשמש כמרחב מוגן במקומות בהם אין ממד או מקלט. המדינה שלנו יודעת מלחמות ובהתאם לתת את הפתרונות המתאימים עבור אזורי הלחימה

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!