שיפוץ חיצוני לבניין

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שיפוץ חיצוני לבנייןשיפוץ בניין חיצוני הוא פרויקט שדורש הרבה זמן וכסף, אנרגיה ומשאבים שונים. תצטרכו לאתר את אנשי המקצוע הנכונים, להבין באילו חומרי גלם עדיף להשתמש, להעמיק בסוגי השיפוצים השונים ועוד. ומכיוון שהתהליך מורכב מאוד, ריכזנו עבורכם את המדריך הבא עבור שיפוץ חיצוני לבניין. 

באופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של שיפוצים חיצוניים: שיפוץ חלקי או שיפוץ מורחב יותר. בין אם תחליטו על שיפוץ כזה או אחר, חשוב להבין כי החלק החיצוני של הבניין הוא הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו כשהם באים לבקר. לכן, חשוב לוודא שהחוץ נראה מושך, גם אם מבפנים צריך עבודה. אם ככה, מה צריך לדעת על שיפוץ חיצוני לבניין? המשיכו לקרוא. 

מה חשוב לדעת על שיפוץ חלקי לבניינים? 

יכול להיות קשה להחליט איזה סוג של שיפוצים חיצוניים מתאימים לבניין ולתקציב שלכם, מכיוון שיש כל כך הרבה גישות שונות שאתם יכולים לנקוט בהן בפרויקט שיפוץ חיצוני לבניין. חשוב להבין את הסוגים הנפוצים של שיפוצים חיצוניים לבניינים, כמו גם את העלויות שלהם, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג העבודה המתאים ביותר לנכס ולתקציב שלכם.

שיפוץ חיצוני הוא תהליך של חיזוק ושדרוג החלק החיצוני של המבנה, כאשר תהליך זה כולל החלפת חלקים ישנים ופגומים, הוספת דקורציה חדשה ובאופן כללי, הפיכת המבנה למעודכן ורענן בעיצובו. כמו כן, המטרה יכולה גם להיות הפיכת המבנה לפרקטי יותר, למשל, באמצעות התקנת לוחות סולאריים במקום דודי חשמל.

שלבים ראשונים לשיפוץ בניין חיצוני 

השלב הראשון הוא להחליט איזה סוג של שיפוץ אתם רוצים, מה שניתן להחליט באספת הדיירים המיועדת לכך. הרבה אנשים לא יודעים שיש סוגים שונים של שיפוצים חיצוניים לבניינים, כאשר אתם יכולים לבחור בין הוספת מרפסת, הוספת דק או התקנת חלונות ודלתות חדשים. חשוב להחליט מה אתם רוצים לפני שתתחילו, כי זה יעזור לכם לתכנן ולתקצב את הפרויקט שלכם.

השלב השני הוא לסקור, לחקור ולבדוק לעומק את האפשרויות שלכם עבור חומרים וקבלנים באזור. ניתן למצוא קבלן באינטרנט או על ידי המלצות הניתנות מבני משפחה וחברים, אבל כאשר מחפשים קבלנים, חשוב לבחון את הכישורים והניסיון שלהם. זאת, כי זה יכתיב כמה הם גובים עבור השירותים שלהם וכמה זמן ייקח להם לבצע את העבודה. כמו כן, חשוב שיהיו להם ביקורות טובות מלקוחות קודמים, כדי שתדעו שמדובר באנשים אמינים ומקצועיים עם ניסיון בתהליכי שיפוצים חיצוניים לבניינים כמו שלכם.

קראו עוד: שיפוץ בניין מלא

מה כולל שיפוץ חיצוני לבניין?

תהליך השיפוץ החיצוני הוא הליך מורכב שניתן לחלק אותו לשלושה שלבים עיקריים: תכנון, בנייה והתקנה או יישום של חומרים שונים. בתוך כך, שלב העיצוב למשל, כולל החלטות על סוג החומרים שישמשו לחזית או למסגרות החלונות, כמו גם הצבעים של החומרים השונים. 

שלב הבנייה כולל התקנת החומרים הנ”ל בפועל על קירות המבנה החיצוניים. לבסוף, על מנת להשלים תהליך זה בהצלחה, על הקבלנים להתקין את כל הציוד הדרוש כמו צינורות מים וכבלי חשמל על מנת שהכול יתפקד בסיום הפרויקט.

במהלך התהליך, השיפוץ החיצוני של המבנה יכול לכלול חיפוי חיצוני, קירוי, איטום מבנים, החלפת חלונות, שיפוץ קומת הלובי, חיזוק אריחי שיש וקרמיקה, שיפוץ הגינה של הבניין, צביעת הלבנים מחדש וטיוח מחדש ועוד.

באילו מקרים שיפוץ חיצוני לבניין יצריך הזמנת מהנדס בנייה?

באילו מקרים שיפוץ חיצוני של המבנה יחייב מינוי מהנדס קונסטרוקציה, מה שנקרא גם מהנדס בניין? ובכן, אם עבודת בנייה דורשת שינויים מבניים או אם היא מחייבת להסיר אלמנטים נושאי עומס מהמבנה, תצטרכו להזמין מהנדס בניין קונסטרוקטור. 

ברוב המקרים, שיפוצים חיצוניים הכוללים עבודה-קלה (כמו צביעה או טיוח) על מעטפת הבניין (כלומר משטחי הבניין הנמצאים במגע עם הסביבה החיצונית) – אינם מצריכים הזמנת מהנדס. זאת, אלא אם הקבלן נדרש לבצע עבודות הקשורות בקירות תומכים, קורות תומכות, בטון תומך וכולי. 

קראו עוד: שיפוץ בניין משותף

מתי נצטרך קבלן עבור שיפוץ חיצוני לבניין?

שיפוץ חיצוני של מבנה הוא משימה מורכבת הדורשת מומחיות. הקבלנים מספקים את מערך הכישורים והניסיון הדרושים כדי להשלים את העבודה בצורה יעילה, כאשר לרוב נזדקק לקבלן כשאנו רוצים לשנות את המראה שלו, לשפר את היעילות האנרגטית שלו או להפוך אותו לעדכני יותר בעיצובו. 

כמו כן, קיימים מקרים בהם בניין מאוד מתיישן ואפילו מתחיל להתפורר, מה שיצריך קבלן עבור שיפוץ חיצוני לבניין. ולבסוף, לדאבוננו קיימים גם מקרים בהם בניין ניזוק עקב ונדליזם או עקב שימוש רשלני ומזניח של הדיירים. גם במקרים אלו, כנראה תצטרכו קבלן שיפוצים חיצוניים לבניינים. 

הצעד הכי חשוב הוא, למצוא קבלן בעל מוניטין טוב. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשאול ולעשות קצת מחקר באינטרנט. לאחר שמצאתם כמה קבלנים, חשוב לראיין אותם ולקבל את הצעותיהם לפרויקט. כמו כן, תמיד תקפידו על סקירה ועיון של תיק העבודות של הקבלן. זה יעזור לכם לקבוע איזה קבלן יתאים ביותר לצרכים שלכם ולסוג השיפוץ הנדרש בבניין.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!