שיפוץ בניין מלא

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שיפוץ בניין מלאשיפוץ בניין מלא ומקיף הוא תהליך שבו הבניין משודרג לחלוטין, מחודש, משוקם או משופץ. תהליך זה יכול לכלול הכול, החל מהגג ועד הבסיס, אינסטלציה, חשמל, בידוד, חלונות ודלתות, שיפוץ אריחי שיש חיצוניים ועוד. מה חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא. 

כאשר מדובר על שיפוץ מלא לבניין, חשוב להבין כי בשיפוץ בניין השלב הכי מהותי וקריטי הוא התכנון מראש. ייקח לכם זמן למצוא קבלנים מוכשרים לכל חלק בפרויקט, ייקח לכם זמן להבין את חומרי הגלם המומלצים לסוג הפרויקט, לבנות את התקציב בהתאם לצרכים שלכם ועוד. אם ככה, הדגש הכי חשוב הוא: להיות סובלניים בתהליך המורכב הזה.

מה חשוב לדעת על שיפוץ מלא לבניין? 

אם אתם חושבים לשפץ את הבניין שלכם, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. זו החלטה גדולה שלפעמים יכולה להיות לא רק מורכבת, אלא גם מתישה מאוד ולדאבוננו, אנשים לעיתים נופלים לידיהם של קבלנים חובבנים או לא מקצועיים דיה. 

אבל עם זאת, ככל שתדעו יותר למה לצפות, כך תוכלו להניב תוצאות יותר טובות מהתהליך של שיפוץ בניין . לכן, הטיפ שניתן לכם הוא: לערוך מחקר מעמיק באינטרנט על סוגי קבלנים, סוגי התמחויות של קבלנים לשיפוץ בניינים, עלויות שיפוצים מלאים לבניינים ועוד.

מתי נצטרך שיפוץ בניין מלא?

כאשר מדובר על שיפוץ בניין , מדברים גם על התיישנות חומרי בניין. חומרי בנייה כמו בטון, פלדה ומתכות אחרות מועדים להתיישנות ולבלאי. הסיבה לכך היא שהם משמשים בתנאי מזג אוויר מאוד משתנים. זאת ועוד, חומרי הבנייה גם רגישים לגורמים סביבתיים כמו גשם וקורוזיה, חומרי ניקוי ועוד. 

התהליך הטבעי של התפתחות בלאי בחומרי בניין, חשיפה מוגזמת למים עקב איטום בניין לא תקין, חשיפה לכימיקלים או נזק מקרי כגון שריפה, סערה או ונדליזם, הם כולם גורמים שמובילים לצורך בשיפוץ הבניין.

מה כולל שיפוץ בניין?

שיפוץ בניין מלא יכול לכלול את הדברים הבאים:

1) צביעה וטיוח של כל הקירות הפנימיים, התקרות והרצפות בבניין.

2) פוליש ווקס למרצפות עדינות בלובי הבניין.

3) צביעה חיצונית של הבניין.

4) החלפת, חיזוק או שיפוץ של אריחים חיצוניים ופנימיים במבנה.

5) התקנת מערכות חשמל חדשות, אינסטלציה ועוד.

6) התקנה או החלפה של חלונות ומסגרות של חלונות.

7) שיפוץ גינת בניין מגורים הכולל גם גינון ועיצוב גינות או שיקום גינה.

8) התקנת גופי תאורה בחלק החיצוני והפנימי של הבניין.

9) איטום מבנים מחדש או תיקון האיטום הקיים.

10) שיפוץ בניין מלא למטרת התייעלות אנרגטית, כמו התקנת לוחות סולאריים בבניין. 

11) שיפוץ ממ"ד בדירות.

12) שיפוץ מקלט בניין מגורים.

13) עדכון וחידוש של גימורים פנימיים (כמו חיפוי קירות, ריצוף, צבע ועוד).

14) עדכון וחידוש של כל מה שקשור בתכונות בטיחות אש בבניין מגורים.

15) חידוש או החלפת מערכת אינטרקום, מצלמות אבטחה ועוד. 

מהנדס בניין או קבלן עבור שיפוץ מלא לבניין?

מהנדס בניין יוכל לבצע את עבודתו של קבלן במקרים רבים. עם זאת, קבלן לא יוכל לעולם לבצע את העבודה של מהנדס בניין. ישנם מקרים שבהם צריך לשכור קבלן לשיפוץ הבניין, לדוגמה, אם אתם מחפשים מישהו שיוכל לבצע את עבודות החיווט, האינסטלציה, צביעת הקירות ועוד. 

אבל באותה הנשימה, חשוב לציין כי מקרים מסוימים יצריכו אך ורק מהנדס ולא קבלן. בתוך כך, אחד הגורמים הקובעים אם צריך קבלן או מהנדס הוא סוג הפרויקט. אם אתם משפצים בניין ומבצעים שדרוגים קלים בלבד, ייתכן שתזדקקו לקבלן. אם אתם מבצעים שיפוצים גדולים, אז אולי תזדקקו למהנדס. בדרך כלל, יהיה מדובר על שיפוצים מורכבים כמו שיפוצים מבניים, שיפוצי שלד בניין ועוד.

טיפים למציאת קבלן עבור שיפוץ בניין מלא

מציאת קבלן שיעזור בשיפוצים חיצוניים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל הדרך הטובה ביותר למצוא אחד היא לבקש הפניות מחברים, משפחה ועמיתים. כמו כן, ניתן לעיין באינטרנט ולחפש קבלן עבור שיפוץ חיצוני לבניין, אבל חשוב לוודא שמדובר בקבלנים מורשים ברשם הקבלנים בישראל (איגוד הקבלנים).

שימו לב, כאשר תחפשו קבלן עבור שיפוץ בניין מלא, אתם תיווכחו שחלק מאנשי המקצוע מהימנים מאוד, בעוד כי כנגד חלקם אפילו מוגשות תלונות ברשם הקבלנים. לכן חשוב מאוד לברר את המוניטין של הקבלן לפני העסקתו. אם הוא מסובך בכל מיני תסבוכות משפטיות בתחום הנדל"ן, אולי יהיה עדיף לאתר קבלן אחר. 

טיפים למציאת מהנדס בניין עבור שיפוץ מלא לבניין 

אם אתם עתידים לבצע שיפוץ בניין מלא וצריכים מהנדס בניין לפרויקט הזה, חשוב להבין כי איש מקצוע זה יהיה אחראי לפקח על כל התהליך מתחילתו ועד סופו. בתוך כך, כאשר משפצים מבנה, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מציאת מהנדס בניין מוסמך ומנוסה, במידה ואתם רוצים לעשות שיפוץ מלא זה הזמן להסתכל מחירון שיפוץ בניין.

במילים פשוטות, מהנדס בניין מוסמך צריך להיות בעל ניסיון בפרויקטים דומים לאלו שלכם. מהנדסי בניין צריכים גם להיות מסוגלים לספק הפניות לפרויקטים קודמים, ולהיות בעלי הבנה של תקנות הבנייה והחוקים השונים החלים על סוג זה של פרויקטים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!