קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוניאם כבר החלטתם שהבית הפרטי שלכם או הבניין המשותף בו אתם מתגוררים זקוק לשיפוץ חיצוני, אתם כבר ודאי יודעים שכמו כל דבר בחיים כדי לבצע את התהליך בצורה המוצלחת ביותר צריך לבוא מוכנים ומתוכננים. בעולם של שיפוץ חיצוני לבתים ובניינים זה אומר תכנון קפדני ומפורט של כל השיפוץ מא'-ת' (עד כמה שדעתכם משגת באותו השלב), הכנת הקרקע מבחינה פרוצדורלית ובירוקרטית, שיתוף כלל הדיירים הרלוונטיים, והחלטה על בחירת קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני.

לנקודה האחרונה של קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני, משמעות רבה, שכן הוא האחראי על הביצוע בפועל. גם אם תכננתם הכל לפרטי פרטים, אם לא יהיה לכם קבלן איכותי ומקצועי – הכל יכול לרדת לטמיון. קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני, לא רק אחראי על הביצוע המלוטש אלא גם על מה בדיוק לשפץ (הוא חייב לערוך בדיקה יסודית), באילו חומרי גלם להשתמש ושאלו יהיו איכותיים,  לעמוד בכל החוקים והתקנים לגבי הבניה עצמה וחשוב מכך לגבי בטיחות הדיירים והעוברים ושבים בסביבה בזמן העבודות וכמובן אחריות לשיפוצים, שיקנו לכם שקט נפשי לעשרות שנים קדימה.

בחירה נבונה של קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני

הנה הבעיה: נדמה לנו שאנחנו יכולים למצוא קבלן שיפוצים לבניין שלנו בקלי קלות. יש כל כך הרבה קבלנים, כל כך הרבה פרסומים ומודעות ויש גם כאלו שמציעים מחירים זולים מאוד. אז אומנם מציאת קבלן היא לא עסק מסובך אבל מציאת קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני, כזה שהוא גם איכותי ומקצועי זה כבר יותר נדיר. 

בישראל, ובכל העולם, ענף השיפוצים הוא תחום די פרוץ. אומנם יש קבלנים רשומים, אשר קיבלו את הסמכויות מטעם המדינה לעסוק בתחום אבל איש אינו אוכף איסור עבודה על אלו שאינם רשומים. התוצאה היא עבודה של המון קבלנים בלי רישיון וכנראה בלי הידע, המקצועיות והאחריות של אלו הרשומים. כל שיפוץ, חיצוני או פנימי, בבית קטן או ברב קומות הוא עניין מורכב ורגיש. יש להקפיד גם על איכות הבניה וגם על מהלכיה (וזה עוד כשרובינו לא מכירים את התחום כלל), יש רצון לשמור על הזמנים והיעדים, לעשות זאת בבטחה ובלי לעגל פינות, לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועוד ועוד. לא כל קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני ייתן לכם את כל זה ולא כל אחד יישא באחריות.

לכן עוד טרם התקדמתם הלאה, חשוב שתקדישו זמן לבחירה נבונה של קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני.
הנה כמה נקודות שהמומחים שלנו מציינים שכדאי שגם אתם תשימו אליהם לב:

    • שיתוף פעולה מלא עם הקונסטרקטור והאדריכל. קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני הוא הגוף המבצע אבל עוד טרם אליו, עוד בשלב התוכניות יש שתי פונקציות חשובות בתהליך. הראשון הוא הקונסטרקטור או המהנדס שתפקידו לבדוק את יציבות הבניין ואת הפעולות שניתן לעשות או שלא ניתן לעשות כחלק מהשיפוצים. כאשר מדובר על שיפוץ חיצוני קוסמטי, כמו צביעה של החזית, זה אולי פחות קריטי אבל אם מדובר על בעיות של סדקים בעמודי הבניין, עיבוי עמודי ובטח ובטח הוספת מרפסות חדשות, שמפעילות עומס אדיר על שלד הבניין – יש חשיבות לעבודת הקונסטרוקטור. זוהי גם חשיבות עבודת האדריכל המכין תוכניות של הבניה עצמה ושל השיפוץ כולו. קבלן מקצועי יודע לעבוד בשת"פ טוב ובהלימה עם פונקציות אלו. לעיתים, חברת שיפוצים גדולה תעסיק קונסטרוקטור ואדריכל כך שהיא תוכל לתת לכם מענה מלא.
    • קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני רשום. אין לנו את הכלים לבדוק מקצועיות, ידע, ניסיון ומידת הכשרה של הצוות. לעומת זו, לרשם הקבלנים יש ולכן ישנה חשיבות לקבלנים רשומים בפנקס הקבלנים. לגוף המפקח יש גם שיניים והוא יכול להסיר מי מהקבלנים שפועל לא כיאות. לכן המצאות ברשימת הקבלנים המורשים – חשובה לאין ערוך. כדאי לשים לב גם למה מתייחס הרישיון. לא בטוח שתרצו לתת שיפוץ לקבלן עפר, לדוגמא.
    • בטיחות. סביבת עבודה של שיפוצים היא סביבה מאתגרת ובלי תשומת לב ראויה היא יכולה להיות גם מסוכנת. יש להתייחס אליה כמו כל אתר בניה. קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני איכותי, שם דגש נרחב על נושא הבטיחות. השמירה על הבטיחות מתייחסת גם כלפי הדיירים עצמם, שימשיכו לחיות בבתים שלהם בזמן השיפוץ עצמו. יש לגדר או לכסות את דרכי הגישה לבניין, כדי שחלילה לא יצנח משהו מהעבודות בגובה, יש לשמור חומרים מסוכנים הרחק מהישג ידם של הלא מורשים ועוד ועוד דברים שיש לראות לגביהם צעד קדימה. נושא הבטיחות חשוב גם עבור עובדי אותו קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני. עליו להעניק להם את עזרי הבטיחות המתקדמים ביותר בלי לעגל פינות. עליו להקפיד למשל על שימוש נכון בפיגומים. חלילה עם יקרה אסון, גם אתם תוכלו להיות בקלחת הלא נעימה הזו, לצערנו.
    • שימשו בחומרי בניה איכותיים. קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני איכותי בונה בסטנדרטים גבוהים ולשם כך הוא נעזר בחומרים הטובים ביותר. לצערנו, יש כאלו שמנצלים את חוסר ההבנה של הלקוחות ומעגלים פינות או משתמשים בכמויות לא מספיקות או באיכות שאינה מספקת של חומרים. אנחנו אפילו לא מדברים על ההקפדה הנדרשת של שימוש בחומרים נושאי תו תקן בלבד או עמידה בכמות החומרים הנמצאים בתוכניות של האדריכל והקונסטרוקטור. גם אם תיקחו מפקח בניה – לא בטוח שתוכלו להתמודד עם קבלן שמנסה לחסוך. לכן חשובה האמינות והידיעה שמדובר על קבלן מקצועי, שעבורו שיפוצים איכותיים הם שם המשחק.
    • אחריות. יש לדרוש אחריות על השיפוצים. נתקלנו בעבר בלא מעט לקוחות ממורמרים שהגיעו אלינו לאחר שהקבלן הראשון שלהם רק כיסה בצבע את המקומות שהיה צריך לטפל בהם באופן יסודי. האחריות היא בעיקר על איכות העבודה כדי שתדעו שבמקרה של תקלה (לא מכוונת), יהיה לכם אבא ואמא לפנות אליהם. זה שווה שקט נפשי רב.
    • שירותיות ועמידה בזמנים. אולי עקב האכילס של הקבלנים. משיכת הזמן, אי העמידה בזמנים, תירוצים מפה ועד הודעה חדשה. אין דרך למנוע זאת מלבד לבחור בחברה איכותית שתחתיה יש כבר את כל בעלי המקצוע הנדרשים. ככה ניתן לתזמן היטב את כל בעלי המקצוע. בקשו המלצות מבעלי בתים שכבר התנסו עם קבלן שיפוצים לשיפוץ בניין חיצוני ובחרו בטוב ביותר.

קראו עוד: הסכמת דיירים לשיפוץ הבניין

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!