חיזוק אריחי שיש 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חיזוק אריחי שיש אריחים הם אחד מחומרי הבנייה העתיקים ביותר שנמצאים בשימוש בבנייה במשך שנים, בעוד כי אריחים משמשים כחומר דקורטיבי, הם גם משמשים כחיפוי מגן לקירות, רצפות ועוד. אם אתם צריכים שירות של חיזוק אריחי שיש מסוגים שונים, המדריך הקצר הבא עבורכם. 

החומר הפופולרי ביותר בכל מה שקשור לעיצוב פנים הוא, אריחי שיש וקרמיקה. הם עשויים מחומרים חזקים וטבעיים בחלקם, או מינרלים טבעיים אחרים אשר מרוכבים ומעורבבים במים, אשר לאחר מכן מתקשים כאשר הם מתייבשים. אריחי שיש מיוצרים בדרך כלל בעבודה מוקפדת מאוד ובתהליך הנקרא יציקת שיש. הצבע של אריחי שיש מושג על ידי הוספת סוגים שונים של פיגמנטים לאריחים, לפני שהם מתייבשים לחלוטין. כאשר צריך שירות של חיזוק אריחי שיש, זה בד"כ אומר שהשיש כבר ישן, או שמא הוא ספג חבלה כלשהיא. 

מהן הסיבות לבצע חיזוק אריחי שיש?

הסיבה העיקרית שבגללה צריך לחזק את אריחי השיש היא, בגלל שהם אריחים מאבן טבעית שניתנת לפגיעה יחסית בקלות. כמו כן, כיאה לחומר טבעי, שיש הוא חומר שמתבלה עם הזמן ונהפך לישן יותר, מה שמצריך חיזוק אריחי שיש לאחר זמן מה של שימוש באריחים. 

חיזוקי אריחים של שיש חשובים מכיוון שאם לא תנקטו בצעדים להגנה על אריחי השיש שלכם, הם יישחקו עם הזמן ובסופו של דבר ייסדקו. בנוסף, באריחי שיש בד"כ יש נקבוביות וחריצים, מה שעשוי להוביל למצב של לכלוך וכתמים על האריחים. השיש הוא, כאמור, אבן טבעית שמגיעה בתצורות שונות. אם מדובר בשיש מאוד מחורץ, קחו בחשבון שתצטרכו לא רק חיזוק אריחי שיש, אלא גם חידוש אריחי שיש, ניקיון נכון וכולי. 

מהם הגורמים שמובילים לבלאי באריחי שיש?

אריחי שיש אמנם יפים, עמידים וקלים לתחזוקה, אבל הם אינם חסינים מפני הבלאי הטבעי שמגיע עם חשיפה מתמשכת למים, לחות, לכלוך, שמן, כימיקלים של חומרי ניקוי וכו'. בתוך כך, ישנם כמה גורמים שיכולים להוביל לסדקים, בלאי ושברים בשיש. 

למשל, אופן התקנתו של השיש. אם האריח לא הותקן כראוי, זה עלול להוביל לסדקים או שברים בשולי האריח וכן לקווים לא אחידים שישפיעו על עמידותו. כמו כן, סוג המשטח או הקיר עליו הוא מונח, הוא גורם שתורם לבלאי של שיש. 

כיצד המשטח עליו מותקן השיש משפיע על עמידותו? 

אם המשטח נקבובי מדי או קשה מדי, לא מפולס טוב וכולי, אז יהיה סיכוי גדול יותר להיווצרות סדקים באריח. זאת, כי הם צריכים משטח המספק גמישות כדי שיוכלו לנוע עם שינויים בטמפרטורה. שיש זוהי אבן טבעית, וככזאת, היא רגישה לשינויים במבנה ובהתאם לסוג המבנה. 

לדוגמה, ישנם מקרים בהם שורשים של עצים חודרים למערכות האינסטלציה ומובילים ממש לתזוזה של שלד המבנה. הקירות מתעוותים כתוצאה מכך, הריצוף מתחיל לזוז ולהיסדק ועוד. במקרים אלו, רוב הסיכויים שתצטרכו לא רק חיזוק אריחי שיש, אלא גם קטילת שורשים וכן חיזוק מבני ואפילו שיפוץ קומפלט במידה ואתם עושים את זה אז אולי מומלץ לחשוב על שיפוץ מעטפת בניין.

חיזוק אריחי שיש חיצוניים בחזית בניין מצריך גם איטום?

איטום מבנים ושיש הוא תהליך של מריחת חומרי איטום על החלק החיצוני של המבנה. זה עוזר להגן על המשטח החיצוני מפני מים, לכלוך ואלמנטים אחרים שעלולים לגרום נזק. אם אתם צריכים חיזוק אריחי שיש בחזית הבניין, כלומר שיש חיצוני, מאוד מומלץ לנצל את ההזדמנות שישנם פיגומים מסביב לבניין ולבצע גם איטום מבנים. 

ככה תוכלו להכין את הבניין שלכם לקראת החורף וגם לשפר את הנראות של המבנה באמצעות חיזוק האריחים. על מנת למרוח איטום על החלק החיצוני של הבניין , יש להסיר תחילה כל איטום קיים. תהליך זה עשוי לדרוש או לא לדרוש חברת איטום מקצועית, תלוי באיזה סוג איטום אתם משתמשים ובסוג המבנה.

כיצד מבצעים חיזוק אריחי שיש? 

אריחי השיש מחוזקים על ידי הוספת שכבת חומר חיזוק נוספת על פני השטח, וגם בצד האחורי-פנימי של האריחים. זאת, על מנת להפוך אותם לחזקים יותר ועמידים יותר בפני שבירה או סדקים. בתוך כך, חיזוק, חידוש ושיפוץ אריחי השיש יכולים להתבצע על ידי איש מקצוע אשר יעריך תחילה את מצב אריחי השיש באמצעות מגוון בדיקות. 

אם אין סדקים או התקלפות, יש רק לנקות ולאטום את המשטח עם פוליש או ווקס. אם יש סדקים בשיש, אז יהיה צורך לתקן אותו לפני שניתן יהיה ללטש אותו. לעתים קרובות ניתן לתקן סדקים על ידי מילוים בדבק מיוחד של שיש, אשר לאחר מכן מוחלק לפני ליטוש.

בשורה התחתונה, כאשר מדובר בפעולה של חיזוק אריחי שיש, ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון. הגורם הראשון הוא, האם יש או אין סדקים בשיש שצריך לתקן. אם כן, אז איש מקצוע יכול לעזור בזה. כמו כן, גורם נוסף יהיה, אם יש בעיה עם חלחול מים דרך האריחים והאבן שלכם. אם קיימת רטיבות על אריחי השיש, קודם כל חובה לתקן ולאטום אותה לפני חיזוק אריחי השיש עצמם. 

חיזוק אריחי שיש בגובהחיזוק אריחי שיש בגובה היא עבודה שאינה רק דקורטיבית, אלא גם חשובה מאוד מבחינה בטיחותית. הטיפ הכי חשוב הוא, לא להמתין לתביעה משפטית מצד שלישי עקב נפילה של אריח שיש לרחוב. הקדימו תרופה למכה, בצעו את החיזוק של האריחים עוד היום.

אריחי שיש הם בחירה פופולרית לריצוף וכן עבור חיפוי של חזיתות בניינים. הם עמידים מאוד, והם מגיעים במגוון של צבעים ודוגמאות. אבל הם גם כבדים מאוד, מה שאומר שלוקח יותר זמן להתקין אותם מאשר להתקין סוגים אחרים של חומרי ריצוף וחיפוי קירות. אם אתם צריכים חיזוק אריחי שיש בגובה, רוב הסיכויים שאתם מעוניינים לשפץ ולחדש את חזית המבנה שלכם. מה חשוב לדעת בנושא של חידוש, שיפוץ וחיזוק אריחי שיש? המשיכו לקרוא.

בדיקת אריחי שיש ע"י אנשי מקצוע 

רגע לפני שאתם מבצעים חיזוק אריחי שיש בגובה, חשוב להבין מה המצב של האריחים כרגע. יש הרבה דרכים שונות להשתמש באריחי שיש, לשפץ אותם ולחדשם, מה שיהיה תלוי במצב התחזוקתי שלהם ובבלאי שלהם. בהתאם לבלאי של השיש, תותאם שיטת החיזוק והשיפוץ הנכונה לאריחים שלכם. 

בסופו של דבר, אריחי שיש מהווים פתרון פרקטי ודקורטיבי לרצפה ולקירות, לחזיתות בניינים ועוד, וכדי לוודא שאריחי השיש שלכם מותקנים נכון, חשוב לבצע בדיקה ע”י אנשי מקצוע. הבדיקה לרוב מתומחרת לפי מטר רבוע, ככה שחשוב לדעת מראש את המידות של אריחי השיש שלכם. 

כיצד מבצעים שיפוץ אריחי שיש של חזיתות בניינים 

אריחי שיש הם אחת הבחירות הפופולריות ביותר בכל הנוגע לחזיתות מבנים. הם עמידים, יפים, והם דורשים מעט מאוד תחזוקה. עם זאת, הם אינם חסינים מפני בלאי וצריך לטפל בהם כראוי מדי פעם על מנת לשמור על מראה יפה לאורך שנים. 

בתוך כך, עבודת חיזוק אריחי שיש בגובה היא תהליך התקנת, שיפוץ, חיזוק וחידוש אריחי שיש בגבהים שונים על פני ושטח חזית המבנה שלכם או הבניין. כדי לבצע עבודה זו, אפשר לנקוט בכמה שיטות שונות, לרבות עבודה עם מנוף, עבודה עם במת הרמה, חיזוק אריחי שיש בגובה ע"י פיגומים, משאית עם מנוף סל ועוד. 

כיצד עדיף לבצע חיזוק אריחי שיש בגובה? 

כאמור, אריחי שיש משמשים במבנים רבים שכן הם נותנים גימור אטרקטיבי לחזית הבניין שגורם לו להיראות מושך יותר וגם מגביר את העמידות שלו. עם זאת, יש לחזק את האריחים הללו בדבק או בחומרים אחרים כדי שלא ייפגעו לאורך זמן. 

בדרך כלל, הפגיעה מתרחשת עקב גורמים חיצוניים כמו זיהום או תנאי מזג אוויר קיצוניים. כדי לבצע חיזוק אריחי שיש בגובה בצורה נכונה, רוב אנשי המקצוע מעדיפים להשתמש בפיגומים. הפיגום הוא מבנה זמני המשמש לתמיכה באנשים וחומרים בגובה רב. ניתן להשתמש בו לכל סוג של עבודות בנייה, מבניית בית ועד צביעת תקרה, חיזוק אריחי שיש ועוד. 

חיזוק אריחים חיצוניים של שיש ואיטום מבנים

כל עוד מדובר על חיזוק אריחי שיש בגובה ועבודות חידוש של חזיתות בניינים, חשוב גם לדבר על איטום מבנים. ובכן, האם צריך איטום מבנים לאחר חיזוק אריחי שיש בגובה? אז ככה, זה תלוי במצב אריחי השיש החיצוניים בחזית הבניין שלכם. 

אם אריחי השיש שלכם במצב טוב, אז לא, אתם לא צריכים לאטום אותם. עם זאת, אם הם במצב גרוע או שהם נחשפו למים במשך זמן רב, אז כן, ייתכן שתצטרכו לאטום את חזית הבניין שלכם. כמו כן, חשוב להבין באילו מקרים צריך לבצע ליטוש אריחי שיש, בואו נדבר גם על זה. 

מתי נצטרך ליטוש אריחי שיש בגובה?

כל עוד אתם צריכים שירות של חיזוק אריחי שיש בגובה, חשוב לבדוק גם לגבי ליטוש אריחי שיש בגובה. הליטוש, הפוליש והווקס הם שלבים חשובים מאוד בתהליך תחזוקת וחיזוק השיש, מכיוון ששלבים אלו מסירים את הלכלוך והכתמים שעלולים להצטבר על פני השיש לאורך זמן. 

תהליך זה גם מוודא שכל השריטות מוחלקות ואינן נראות לעין. בסופו של דבר, הסיבה החשובה ביותר ללטש אריחי שיש היא, לוודא שהאריחים נקיים ומבריקים כדי שלא יראו כל בלאי או נזק, סדקים, שברים בשיש וכולי. אם יש לכם חיפוי שיש, אז תצטרכו להבריק אותו לפחות פעם בכמה חודשים – שנה.

מציאת אנשי מקצוע לליטוש וחיזוק אריחי שיש

במהלך חיפושיכם אחרי אנשי מקצוע עבור חיזוק אריחי שיש בגובה, זכרו כי הצעד הראשון הוא למצוא קבלן או מתקין מקצועי. אתם יכולים לבקש הפניות מחברים, משפחה ושכנים, אבל בכל מקרה, כדאי גם לשאול את הקבלן על הפרויקטים שביצע בעבר ולהסתכל על תיק העבודות שלו.

כמו כן, השלב הבא הוא לוודא שלקבלן יש את כל הכלים והציוד הנדרשים לעבודה. לבסוף, אתם רוצים לוודא שאנשי המקצוע מורשים ומבוטחים לפני שתחתמו על חוזה התקשרות מולם. על המשקל הזה של הדברים, תקפידו גם לוודא שאתם מקבלים אחריות על העבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!