בנייה קלה מעץ

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות, ואלו אכן המבנים שיש להם את האסוציאציה החזקה ביותר עם עץ ומראה טבעי.

בעוד פרגולה מעץ יכולה להגן עליכם משמש בקיץ וגשם בחורף, דק יכול להוות משטח נעים ואסתטי למרפסת או מסביב למבנה אחר כגון ברכה.

אך פרגולות ודקים הם ממש לא המבנים היחידים שניתן ליצור באמצעות בנייה קלה מעץ. מבנים לא פחות שימושים עשויים להיות גדרות מעץ, מחסנים, יחידות חיצוניות, משרדים מעץ ותוספות פנימיות בתוך הבית.

 

בנייה של גדר מעץ

גדר מעץ היא ללא ספק תוספת מרשימה שיכולה לשדרג כל חצר או ברכה ביתית.

מעבר למראה האסתטי של הגדר, היא יכולה לשמש כהרתעה בפני פורצים או גנבים שיחפשו להם מטרות קלות יותר, זאת בתנאי שיודעים לבחור בעץ הנכון, כמו למשל עץ דחוס ("עץ גושני"). לצורך חיזוק הגדר אפשר לשלב אלמנטים מחומרים כמו אבן או מתכת, תלוי איזה מראה בדיוק מעוניינים לקבל.

דוגמאות לגדרות מעץ תוכלו למצוא כאן >

 

מחסן עץ או יחידת דיור חיצונית מעץ

מחסן עץ יכול לשמש כיחידה עצמאית נפרדת עבור אחסון או להתחבר למבנה הקיים ומדובר באחד השימושים היותר אטרקטיביים של בנייה קלה מעץ.

מעבר למראה הטבעי והאסתטי הרבה יותר ממחסן מתכת או פלסטיק והיכולת לקבל בדיוק את גודל המחסן לו אתם זקוקים בהתאם לצורת השטח, העץ הוא גם בעל מאפיינים יעילים של בידוד תרמי ואקוסטי. יתרה מזאת, כאשר יודעים לבחור בעץ מסיבי והבנייה היא איכותית העץ לא יתעקם או יתעוות בקלות ממכות או נפילות של חפצים במזג אוויר סוער.

אגב, אם תרצו בכך, תוכלו תמיד להסיר את המדפים הפנימיים מתוך המחסן ולהפוך אותו לחדר אירוח או יחידת דיור נפרדת.

 

משרדים מעץ

משרדים מעץ יכולים להוות מקום אידיאלי לעבודה שקטה ונעימה ללא ההפרעות שבדרך כלל מאפיינות את הסביבה שבתוך הבית. לדוגמה, רעש של ילדים, מכונת כביסה או טלוויזיה.

גם אם לוקחים בחשבון את עלות ההקמה והתחזוקה השנתית לעץ, הרי שבטווח הרחוק מדובר בפתרון הרבה יותר חסכוני הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אקולוגית לעומת שכירת משרד מרוחק שדורש נסיעה ברכב.

וכמו שציינו כבר, בדיוק כמו מחסן מעץ, המשרד מבודד אקוסטית בצורה מעולה ולכן אתם לא מוגבלים לעבודה רק כשהשמיים מעוננים.

 

תוספות בנייה אחרות מעץ

כשמדברים על תוספות בנייה אחרות  מעץ לבתים קיימים יש מגוון אפילו רחב יותר של אפשרויות. דיבור כבר על יחידות דיור צמודות לבית הקיים, אך אפשרות אחרת היא לתוספות בנייה פנימיות. למשל, עליות גג או גלריות (גלריה היא קומה נוספת לחדר בו התקרה מספיק גבוהה וניתן לעלות אליה עם סולם או מדרגות מעץ).

 

טיפים לבחירה נכונה של בעל מקצוע לבנייה קלה מעץ וכמה שפחות עיכובים בדרך

1.תמיד הסתכלו על תיק העבודות ושאלו את בעל המקצוע האם יש לו ניסיון ספציפי בבנייה דומה לזו שאתם מעוניינים בה.

2.שאלו מהי הזמינות של העצים. עצים בגידול מקומי כמו למשל אורן בדרך כלל יהיו זמינים יותר, אך הם לא בהכרח העצים המתאימים ביותר. לעיתים עבודת הבנייה עצמה היא דווקא החלק הפחות משמעותי מבחינת הזמן.

3.חשבו על כל האספקטים שאתם מעוניינים בהם. לדוגמה, אם אתם רוצים משרד מעץ בעל מראה מיוחד, ייתכן שתרצו לבחור במספר סוגי עצים לתקרה, לרצפה (הדק) וכו'. אלו הם דברים שכדאי מאוד להחליט עליהם בשלב כמה שיותר מוקדם כדי למנוע עיכובים ושינויים של הרגע האחרון.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!