הוספת מרפסת תלויה 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

הוספת מרפסת תלויה הוספת מרפסת תלויה היא פתרון מיוחד שרבים יותר ויותר משתמשים בו בבואם לשפר את רמת החיים שלהם בבית או בדירה הקיימים שלהם. הוספת מרפסת תלויה תורמת במובנים רבים והיא עושה זאת בפשטות יחסית ובסכומי כסף, שעד לא מזמן נראו דמיוניים מול תוספות בניה אחרות.

מלבד התחושה של התחדשות ושדרוג הבית יש שדרוג ממשי. הוספת מרפסת תלויה מאפשרת הגדלת שטח משמעותית של הדירה הקיימת. אין דרך אחרת להגדיל את שטח המחיה בבית בתוך הקירות הקיימים. לעומת זאת, בשטח של מרפסת תלויה, אנחנו כן מגדילים את הבית וגם ניתן לבצע כל מה שעולה על רוחנו. נוכל לאחסן בה דברים, להוסיף ריהוט גן ואלמנטים של פנאי כמו כמו בריכות, מנגלים ומתקנים אחרים, נוכל ליהנות בשמש הנעימה ובמקרים מסוימים גם לסגור אותה עם אלמנטים של זכוכית ואלומיניום וכך להשיג שטח סגור בו ניתן לדור, כמו בכל חדר רגיל או להפוך אותו לחדר יעיל גם בימי גשמים.

שדרוג כספי

 אולם בזה לא מסתכם השדרוג. מדובר גם על שדרוג כספי עצום. הוספת שטח נוסף לדירה מהווה לבדה העלאת ערך משמעותית של שוויה ויכולה להסתכם בכסף רב. יתרה מזו, הוספה של אלמנט ייחודי כמו מרפסת, מוסיפה לא מעט גם היא. אז ישנו כמובן רווח בעצם ההוספה אבל כמו תמיד יש צורך להתחשב גם בעלויות הוספת מרפסת תלויה. העלות הממוצעת של מ"ר של מרפסת תלויה היא כ-5500 מ"ר. רוב הרשויות מאפשרות בלי בעיה הוספה של כ-12 מ"ר, משמעות הדבר היא עלות הקמה של כ-70,000 ₪. 

לעומת זאת, עם הוספת מרפסת תלויה יעלה ערך הבית בטווחים של 15-20 אחוז. המשמעות בבית ששווה כ-2.5 מיליון ₪, היא למעלה מ-300,00 ₪.  מה שיפה לראות הוא שמרפסת תלויה היא לא עסק יקר מאוד ועם מוסיפים את העובדה שכל תהליך השגת האישורים וזמן הבניה מהיר מאוד – זה משתלם עוד יותר, כאמור מכל הבחינות.

החוק הנוגע אל הוספת מרפסת תלויה

על פי חוק המרפסות או בשמו המכור יותר 'רפורמת המרפסות', יש צורך לקבל אישור להוספת מרפסת, רגילה או תלויה אך לרוב העניין הרבה יותר פשוט. הוסרו חסמים רבים, הופחתה הבירוקרטיה הדרושה כדי להתחיל בתהליך בניית מרפסת ולמעשה, ברוב המקרים יאושרו כל הבקשות בטווחי החוק. כמו כן, יש צורך גם לקבל את הסכמתם של 75% מהשכנים, כדי להוסיף מרפסת בבניין קיים. גם כאן יש הטבות שונות והקלות בחוק אבל עדיין יהיה נכון עבור כל אחד להגיע להסכמות עם השכנים שלו.

בסופו של דבר זוהי שכנות טובה ועלינו לקבל את הסכמתם לגור באתר בניה למשך תקופה כזו או אחרת. הדרך הטובה ביותר להפחית התנגדויות היא לרתום גם אותם למהלך.  באמצעות הסברה נכונה, הצגת הדרך הפשוטה הוקלה של הוספת מרפסת תלויה וכן של הרווח הצפוי גם לשכנים, מעצם עליית ערך הדירה שלהם אם גם הם יוסיפו מרפסת – הדברים יכולים לבוא יותר בקלות. לא רק השווי הכספי של הביית יגדל אלא שגם הדרך לש תהיה יותר זולה. גודל הפרויקט משפיע על מחירו הכללי וקבלנים מבצעים, יתנו הצעות מחיר אטרקטיביות יותר כאשר קבוצה גדולה יותר תפנה אליהם. כמו כן, הוצאות מסוימות יוכלו להתחלק על פני יותר נפשות ויהיו מצומצמות יחסית לאותן עלויות שיפלו על משפחה אחת או שתיים.

מחיר הוספת מרפסת תלויה 

ישנם 2 שיטות בנייה מקובלות של הוספת מרפסות. אומנם הגדרת הוספת מרפסת תלויה יכולה להיות נכונה גם להוספה בשיטת יציקת בטון אבל לרוב מדובר על הוספת מרפסת תלויה מפלדה שהיא קלה תרתי משמע. נציג רק לרגע את שיטת יציקת הבטון. בשיטה זו מחדירים קוצים למבנה הקיים ועליו יוצקים את בטון המרפסת. התהליך דומה מאוד בניית שלד של בית. כמוהו הוא גם איטי יחסית, גם מלכלך וגם דורש בניה של כל מיני תשתיות עזר (פיגומים, תבניות ועוד). 

הדרך השנייה היא הוספת מרפסת תלויה העשויה מקורות פלדה מגולוונות, חזקות ועמידות במיוחד. את בניית הקונסטרוקציה עצמה עושים במפעל חיצוני, בהתאמה מראש ובעצם היא מובלת אחר כבוד רק להתקנה על הבית. התוצאה היא שטח ופעולה נקיים יותר וחיסכון אדיר בזמן. גם המחיר עצמו חסכוני יותר מחלופת הבטון. מ"ר של מרפסת פלדה תלויה יעלה החל מ-5000 ₪ למטר ועליו יש להוסיף כל מיני אלמנטים נוספים עם נרצה להוסיף (משקעי חשמל ועד סגירות אלומיניום שונות ומעקות מעוצבים). המשמעות היא שמרפסת בגודל המקסימלי המותרת בחוק של כ-12 מ"ר תעלה 60 עד 70 אלף ₪ בקרוב.

https://www.youtube.com/watch?v=Xtw5w5PKgz8

הוספת מרפסת תלויה בצורה מקצועית

העובדה כי מדובר בבניה קלה יחסית לא הופכת את תהליך הוספת מרפסת תלויה לפשוט או כזה שיש לזלזל בו. להפך. בסופו של דבר אנחנו רוצים לקבל מרפסת איכותית, בסטנדרט וברמה הגבוהים ביותר אך גם כזו שתבנה על פי תקן מחמיר.

כדי להגיע לכך עלינו להקפיד על 2 דברים. הראשון הוא התייעצות עם קונסטרוקטור. אומנם משקל קורות הפלדה נמוך מיציקת הבטון אבל עדיין אנו מוסיפים משקל רב על קיר או מבנה שלא ברורה מידת היציבות שלו. הקונסטרוקטור כן ידע ובעקבות התובנות והחישובים שלו ימליץ לנו על צורת הבניה, האם נדרשים חיזוקים וכד'.

החלק החשוב השני נוגע לבחירה בחברת הבניה הנכונה עבור הוספת מרפסת תלויה. רק חברה עם ניסיון עשיר בתחום ועם הקפדה על איכות חומרי הגלם ורמת הביצוע, תעניק לכם מרפסת עמידה וחזקה אך גם נאה. כמובן שכמו בכל תחום כדאי להשוות הצעות בין החברות השונות. אבל לצד חיפוש מחיר הוגן, חפשו גם את המקצועיות והניסיון.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הרחבת מרפסות
הרחבת מרפסות – והבית שלכם גדל

יש בישראל דירות רבות עם מרפסת שמש שהדיירים שלהן נהנים מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. יש גם המון דירות שאין בהם בכלל מרפסות. לכולם, קיימת הזכות

הרחבת מרפסת קיימת
הרחבת מרפסת קיימת

בעבר, רוב המבנים נבנו ללא מרפסות או עם מרפסות קטנות במיוחד. מהסיבה הזו, כיום אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסות ולהרחיב מרפסות על מנת לשדרג את

הרחבת מרפסת שמש
הרחבת מרפסת שמש

מרפסת שמש היא מרפסת שמאפשרת לכם להכניס את השמש אליכם הביתה. מדובר במרפסות חיצוניות אליהן ניתן לצאת מהדירה. מרפסות אלה מאפשרות לכם לשדרג משמעותית את

הרחבת מרפסות השוואת מחירים
הרחבת מרפסות השוואת מחירים

במבנים רבים, דיירי הבניין בוחרים להרחיב את המרפסות שלהם. על ידי הרחבת המרפסות ניתן לשדרג את איכות החיים, להגדיל את שטח הבית ואף להעלות את

הרחבת מרפסות בניה קלה
הרחבת מרפסות בניה קלה

כיום אנשים רבים בוחרים להרחיב את המרפסות בבתים שלהם על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם ולהעלות את ערך הנכס. קיימות שתי שיטות בנייה המאפשרות

הרחבת מרפסות בבניין משותף
הרחבת מרפסות בבניין משותף

יש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להרחיב אותה? הרחבת מרפסות בבניין משותף היא תהליך שכולל מספר שלבים שונים. במאמר הבא נרחיב על הדברים שחשוב לדעת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!