אישור קונסטרוקטור מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אישור קונסטרוקטור מחיררוצים לשפץ את הבית? להוסיף מרפסת או בריכה? לשינויים רבים שמבצעים בבית יש צורך באישור קונסטרוקטור. מהו אישור קונסטרוקטור? כיצד מקבלים אישור קונסטרוקטור? כמה זה עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

אישור קונסטרוקטור מחיר- מה זה?

מהנדס קונסטרוקטור או הנדסאי בניין שמתמחה בקונסטרוקציה. הקונסטרוקטור מתכנן את כל הפרקטיקה, את עובי המבנה, תוכנית עבודה וכדומה ומהווה כמפקח עליון של העבודה בשטח. לאחר כל שלב שבוצע בתהליך הבניה יש לבצע בדיקת תקינות בה מוודאים שהמבנה תקין ולא מסוכן. 

מלבד פיקוח על תהליך הבניה, אחד התפקידים של קונסטרוקטור הוא להעניק אישור קונסטרוקטור. אישור קונסטרוקטור נדרש לפני בניה, שיפוץ או כל שינוי חיצוני במבנה. האישור מאמת את העובדה שהשינוי במבנה ניתן לביצוע והוא לא פוגע ביציבות המבנה או בביטחון השוהים בו. 

 

מתי צריך אישור קונסטרוקטור ?

אישור קונסטרוקטור נדרש בשני מקרים מרכזיים- 

  • לפני שיפוץ- המקרה הראשון בו יש צורך באישור קונסטרוקטור הוא לפני שיפוץ. רוצים לשפץ את הבית? להוסיף או להוריד אלמנט בבית? לשם כך צריך אישור קונסטרוקטור. האישור יאמת שהשינויים לא פוגמים ביציבות הבניין. כלומר אם אתם רוצים להזיז או להרוס עמודים, קורות או קירות תצטרכו אישור קונסטרוקטור. 
  • לפני הוספת עומס על המבנה- המקרה השני בו יש צורך באישור קונסטרוקטור הוא לפני הוספת עומס על המבנה. במקרים בהם אתם רוצים להוסיף משהו כבד לבית והוא עלול להכביד על שלד המבנה יש צורך באישור קונסטרוקטור. לכל מבנה יש הגבלת עומס. במידה שעוברים את הגבלת העומס המבנה עלול להפוך למסוכן מאוד. לדוגמא, רוצים להוסיף מרפסת? רוצים לבנות בריכה על הגג או להתקין ג'קוזי במרפסת? רוצים לסגור את המרפסת ולהוסיף במקומה חדר נוסף? כל המקרים הללו מחייבים אישור קונסטרוקטור שיאמת כי המבנה אכן מסוגל לשאת את העומס הזה. 

 

באיזה שלב נפנה לקונסטרוקטור?

מהרגע שהחלטתם שאתם רוצים לשפץ או לשנות את הבית אתם צריכים לפנות לקונסטרוקטור. כלומר, יש לפנות לקונסטרוקטור דבר ראשון בתהליך. כאשר אתם פונים לקונסטרוקטור אתם קודם כל מבינים האם התכנונים שלכם אפשריים ומה האופציות העומדות לפניכם. במידה שתתחילו לתכנן את השיפוץ, תדברו עם אדריכל שיבנה לכם תכנית בניה ורק אז תפנו לקונסטרוקטור אתם מסתכנים בכך שתוכנית הבניה תהיה לא רלוונטית מאחר שמסכנת את יציבות המבנה. לכן, כאשר אתם פונים לקונסטרוקטור דבר ראשון הוא למעשה מבצע בדיקת היתכנות.  

הקונסטרוקטור יגיד מה ניתן לבצע ומה לא ובנוסף ימליץ היכן ואיך לעשות זאת. לדוגמא, אם אתם רוצים לבנות בריכה על הגג, הקונסטרוקטור יבצע בדיקת עומסים על מנת להבין האם הדבר אפשרי בכלל ואם כן הוא יבדוק מה המיקום האופטימלי למקם את הבירהכ. 

 

כיצד מקבלים אישור קונסטרוקטור?

על מנת לקבל אישור קונסטרוקטור יש לעבור מספר שלבים- 

  • שיחת טלפון

השלב הראשון הוא לשוחח עם הקונסטרוקטור. ישנם מקרים בהם הקונסטרוקטור יוכל להגיד לכם כבר בשיחת הטלפון שהשינויים שאתם מתכננים לא אפשריים. בדרך כלל שיחת הטלפון לא כוללת תשלום. במהלך השיחה הקונסטרוקטור ישאל על התכנון, פרטים על המבנה כמו כמה שנים הוא קיים, היכן נמצא ועוד. 

  • סקירה הנדסית 

השלב השני הוא ביצוע סקירה הנדסית. במידה שהשינוי שאתם מתכננים נשמע אפשרי הקונסטרוקטור יגיע אליכם הביתה לבדיקה מעמיקה. בבדיקה זו הקונסטרוקטור יבדוק אלמנטים שונים כמו מיקום העמודים, מיקום הקורות והקירות ומבנה הקונסטרוקציה. במהלך הסקירה הקונסטרוקטור ישתמש במכשירים שונים ולעתים אף בקדיחה שיעזרו לו להעריך את קונסטרוקציית המבנה, האם ניתן לעשות בו שינויים ואילו שינויים ניתנים לביצוע. 

  • הגשת אישור

השלב השלישי והאחרון הוא הגשת אישור קונסטרוקטור. לאחר סיום הסקירה ההנדסית, הקונסטרוקטור ייתן את האישור בו יפורט מה ניתן לעשות בבית וכיצד ניתן לעשות זאת. 

  • פיקוח

לא תמיד יש צורך בפיקוח של הקונסטרוקטור. אך במקרים בהם אתם רוצים להוריד קירות או עמודים תומכים, יש צורך בתכנון חלופה על מנת לשמור על יציבות המבנה. במקרה כזה הקונסטרוקטור יתכנן תוכנית הנדסית של החלופה האפשרית. כמו כן, הקונסטרוקטור יפקח על מהלך הבנייה וייתן אישור סופי בסוף השיפוץ שהמבנה בטוח, יציב ונעשה בהתאם להוראות שנתן. 

 

מה המחיר עבור אישור קונסטרוקטור

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה אישור קונסטרוקטור מאחר שהמחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו גודל הפרויקט, האם הקונסטרוקטור הוא מורשה או לא מורשה ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים עבור אישור קונסטרוקטור במצבים שונים-

  • המחיר לאישור קונסטרוקטור עבור הריסת קיר הכוללת סקירה הנדסית בלבד ינוע בין 1,500 לבין 2,000 שקלים, כולל מע"מ. 
  • המחיר לאישור קונסטרוקטור עבור הריסת קיר שכוללת תכנון של אלמנט להחלפת הקיר תלוי בסדר גודל התכנון ולכן משתנה בין דירה לדירה. באופן ממוצע המחיר לתכנון קונסטרוקטיבי ינוע בין 1,000 ל-3,000 שקלים. 
  • המחיר לאישור קונסטרוקטור לבריכה ינוע בין 1,200 לבין 1,600 שקלים, כולל מע"מ. 
אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
הנדסאי בניין קונסטרוקטור
הנדסאי בניין קונסטרוקטור

אם אתם שואלים את עצמכם מיהו הנדסאי בניין ומיהו קונסטרוקטור, מהנדס בניין הינו תחום אשר עוסק בסוגיות תכנון הנדסי, בנייה של מבנים וכן ניהול תוכניות

קונסטרוקטור זול
קונסטרוקטור זול

בכל מקרה בו אתם מחפשים אחר קונסטרוקטור זול, אתם חייבים לזכור שלעיתים מחירים מאוד זולים באים על חשבון איכות העבודה והמקצועיות של אנשי המקצוע. ובכל

תכנית קונסטרוקציה
תכנית קונסטרוקציה

בנייה היא תחום שקיים מאז ומתמיד, וזו תעשייה שלעולם לא תדעך כי היא הכרחית לצמיחת החברה שלנו. במאמר זה, אנו הולכים לדבר על תוכניות בנייה

טופס אישור קונסטרוקטור
טופס אישור קונסטרוקטור

בין אם מדובר על פרויקט בנייה קטן או גדול יותר, ברוב המקרים תצטרכו טופס 4, שנקרא גם קבלת היתר אכלוס תוך השלמת הדגשים הבטיחותיים הרלוונטיים.

קונסטרוקטור לבריכה על גג
קונסטרוקטור לבריכה על גג

רוצים לבנות בריכה על הגג? בניה של בריכה על הגג מצריכה אישור קונסטרוקטור. בריכה על הגג מוסיפה עומס רב על המבנה ועל מנת להיות בטוחים

אישור קונסטרוקטור לפרגולה מחיר
אישור קונסטרוקטור לפרגולה מחיר

רוצים להוסיף פרגולה? לשם כך יש לקבל אישור קונסטרוקטור. אישור קונסטרוקטור מעיד כי הפרגולה בטיחותית ולא מסכנת את המבנה או את השוהים בו. על מנת

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!