מפקח בניה לבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

יישובים רבים ברחבי הארץ מציעים שטחים לבניה בשיטת "בנה ביתך". השיטה מאפשרת לכל אחד ואחת לבנות את ביתם על פי הטעם האישי (כל עוד התכנון עומד בתקנות) ועם אנשי המקצוע שייבחרו על ידם. לבניה העצמית יש יתרונות רבים ובבסיס היתרונות נמצא החלום הגדול. החלום לבנות את הבית בדרך המתאימה לך באופן אישי.

לצד היתרונות הרבים, שמתחילים מתכנון אישי ומסתיימים בבחירת מפרט המתאים בדיוק לסגנון שנבחר על ידך, ישנם גם מספר חסרונות. החיסרון הגדול ביותר של הבניה העצמית נובע מחוסר הידע. אי הבנת התהליך עלולה לגרום להחלטות לא נכונות במהלך הדרך וניהול לא יעיל של הפרויקט. התוצאה של חוסר המקצועיות יכולה להתבטא בעלויות בניה גבוהות ואי עמידה בלוחות הזמנים.

אדריכל

תפקידו של מפקח בניה

הדרך לבנות את הבית באופן עצמאי אך עם ידע ופיקוח מתאים היא לשכור את שירותיו של מפקח בניה. התפקיד של המפקח הוא לבצע ניהול ופיקוח עליון על הפרויקט. בעל המקצוע חייב להיות בעל רקע הנדסי וניסיון בתחום הבניה והוא צריך ללוות את הפרויקט בשלבים השונים בהתאם לנקבע. לשיטה זו ישנם יתרונות רבים ובניהם:

ידע

חוסר ידע עלול לעלות הרבה מאד כסף ובמיוחד כאשר מדובר בתהליך בניה. מפקח בניה פרטית מביא לתהליך ידע מקדים והבנה מעמיקה בדרך הנדרשת. הוא יודע לקרוא את התוכניות, יודע אילו אנשי מקצוע צריכים להיכנס בכל שלב ויוכל להמליץ על קבלנים ועובדים או לתת חוות דעת על הצעות שהתקבלו מהם. פעמים רבות הידע והניסיון של המפקח מובילים לחסכון משמעותי, גם מבחינה כספית וגם מבחינת משך הזמן של הפרויקט.

תכנון עלויות

אחת המכשלות של פרויקט בניה היא הכסף. אפשר לדעת מהו התקציב ההתחלתי של הפרויקט אך בבניה עצמית שנעשית ללא תכנון כלכלי נכון יכולות להיות תוספות רבות ואלו יכולות להוות בעיה משמעותית. הוספת עלויות לאורך הדרך באופן שאינו מתוכנן עלול להוביל אותך לקחת הלוואות לא מתאימות או חמור מכך, להפסקת הבניה בשל אי קבלת אישור לסכומים הנדרשים לך. מפקח בניה יכול לתכנן איתך ועבורך את העלויות ולעזור לך לסדר את התקציב כך שיהיה לך ברור כמה כסף יידרש לכל שלב.

לוגו

משא ומתן

בהתאם להגדרות התפקיד שנקבעו מראש, יוכל המפקח לצאת בשמך למשא ומתן מול אנשי המקצוע והספקים. כיוון שהמפקח מכיר את התחום, הוא מבין מהן העלויות לעבודה ויכול להוריד מחירים כשהוא יודע מהם המחירים הריאליים. כמובן, הוא לא יכול להוריד מחירים לרמה שאינה ריאלית אך הוא יוכל להפחית בסף הכל הכולל של הפרויקט ויעזור לך למצות את התקציב בצורה הטובה ביותר, בלי להוסיף כספים במהלך הדרך.

תיאום בין הגורמים

בפועל, המפקח או בעצם קבלן המפתח הוא זה שמתאם בין הגורמים השונים ודואג לכל "כאבי הראש" של הבניה. הוא זה שדואג שבעלי המקצוע יגיעו בזמן, שהחומרים יהיה במקום כשצריך והוא זה שיפקח על העובדים. לך בוודאי אין את היכולת להבין האם העבודה שבוצעה נעשתה כהלכה ולא תמיד יהיו לך כלים לדעת אם היא בוצעה על פי התוכניות. המפקח יוכל גם לוודא כי העבודה מתבצעת בדיוק בשלב הנחוץ וגם לבדוק שהיא נעשתה בדיוק כפי שהיא אמורה להתבצע.

לבחור את המפקח המתאים לתהליך

מפקח בניה יכול להשפיע על הצלחת התהליך, עמידה בלוח הזמנים ובתקציב. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך רשימה מסודרת של מפקחים מומלצים. אנו מזמינים אותך לבחור מתוך רשימת הספקים שמופיעה באתר ולהיכנס לתהליך בניה חיובי ומוצלח.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!