איך עובדת מערכת פנאומטית?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!

 

עניין של אשפה

כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת. גם מי שממש משתדל לחסוך ולמחזר, עדיין מייצר אותה, גם אם בכמויות קטנות יחסית. הבעיה היא, שאת הפסולת הזו צריך לפנות ורצוי באופן נגיש ונוח ואם אפשר – אז גם באופן שישמור על הסביבה, זו שתלווה אותנו ואת הדורות הבאים למשך כל חיינו וחייהם. בדיוק לשם כך הומצאה המערכת הפנאומטית ועל נסביר מיד.

 

מהי מערכת פנאומטית?

המערכת הפנאומטית היא מערכת, שמטרתה היא לייעל את תהליך פינוי הפסולת בשכונות מגורים ובשטחי מסחר תוך שמירה על איכו הסביבה, לא פחות מאשר על איכות החיים של הדיירים בשכונה או של העובדים והלקוחות בשטחי המסחר. הרעיון שעומד מאחורי המערכת הוא, שהפינוי נעשה באמצעות מערכת פנאומטית ממוחשבת וללא מגע יד אדם עד לפינוי הסופי שלה על ידי הראשות העירונית הרלוונטית.

 

אופן העבודה

האופן שבו עובדת המערכת הפנאומטית הוא כזה: התחנה הראשונה היא אצל דיירי השכונה או המבנה. אותם דיירים מפנים את האשפה שלהם אל מיכלי האשפה. בשלב הבא התהליך מתחיל להיות יותר מעניין – המערכת שואבת מאותם מיכלים את האשפה ומעבירה אותם באופן אוטומטי אל טרמינל מרכזי, ממנו אוספת הראשות העירונית את האשפה של כל אותו מתחם באופן מרוכז.

 

למי המערכת מיועדת?

כאמור, המערכת נועדה לשרת שכונות מגורים ושטחי מסחר. אבל חשוב להבין, שהמערכת לא באמת תיתן שירות לבניין מגורים בודד של כעשר דירות ולכן לא לבניינים כאלה היא מיועדת. זאת, משום שמדובר על מערכת מתוחכמת, המסוגלת לשרת עד 1500 יחידות דיור ולא פחות חשוב מכך היא דורשת מקום, שנמצא תחת אותו מתחם מגורים ולשם כך צריך להיות שטח מספק.

 

יתרונות המערכת בשביל הדיירים

אין ספק שדיירי מתחם המגורים, בו נמצאת המערכת, יכולים ליהנות ממנה! אבל איך? ראשית, היות שמדובר על מערכת שקטה, המרכזת אליה את הפסולת של המתחם כולו, הרי שישנה הפחתה משמעותית של מפגעי רעש וריח. כמו כן, היות שמדובר על מערכת חדישה שמשפרת משמעותית את איכות החיים של הדיירים, הרי שערך הדירות עולה באופן אוטומטי. אגב, מי שאיכות הסביבה חשובה לו ודאי ישמח לדעת שהאשפה מתמיינת, תחילה על ידי הדיירים ולאחר מכן על ידי המערכת, לאשפה יבשה ולאשפה מעורבת.

 

היתרונות בשביל הקבלן

מן הסתם, גם הקבלן שבוחר להשתמש במערכת הפנאומטית יכול ליהנות מהיתרונות שלה. ראשית, היות שהמערכת זקוקה לפחות שטחים בשביל מיכלי אשפה, הקבלן יכול ליהנות מעוד שטחים בנויים באותו מתחם מגורים ועובדה זו מתורגמת ישירות לכסף. כמו כן, אם ערך הדירות עולה בזכות השימוש במערכת, הרי שכל יחידת דיור שהוא מוכר שווה לו יותר כסף.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!