צביעת בניינים גבוהים 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

צביעת בניינים גבוהים לעתים קרובות קשה לצבוע בניינים גבוהים בגלל הגובה והקושי להעלות לקומות הגבוהות ציוד ועובדים. תהליך הצביעה נעשה בדרך כלל בקטעים, וזה יכול להיות די מסוכן עבור העובדים אם הם לא מנוסים בבניינים גבוהים. לכן צביעת בניינים גבוהים חייבת להתבצע אך ורק ע"י מומחים בתחום.

כאשר מדובר על צביעת בניינים גבוהים, בד"כ תהליך הצביעה מתחיל בהצבה של פיגומים הבנויים מסביב למבנה. הפיגומים מספקים פלטפורמה בטוחה ויציבה לעמידה של העובדים בזמן עבודתם. לאחר מכן הפיגומים מאובטחים לבניין באמצעות כבלי פלדה או ברגים ממתכת. ברגע שהפיגום מאובטח, העובדים מטפסים ומתחילים לצבוע מלמטה למעלה בכל חלק של הבניין.

מה חשוב לדעת על צביעת בניינים גבוהים?

צביעת בניינים רבי קומות היא עבודה קשה בגלל הגובה, אבל לא רק. מעבר לגובה ולשטח הרב שמצריך צביעה, ככל שהבניין גבוה יותר, ככה הצבעים מסתנוורים יותר, ככה יותר חם להם וככה העבודה יותר מסוכנת. כמו כן, במקרים רבים ישנם בניינים אשר משולבות בבנייה שלהם זכוכיות מסנוורות מאוד. 

הזכוכיות והחלונות מקשות על עבודת הצבעים, מכיוון שאלו מחזירי אור טבעיים שיכולים להוביל אפילו לסכנה בטיחותית. לכן, כאשר מדובר על צביעת בניינים גבוהים, חובה לוודא שאתם בוחרים בקבלני הצבע הכי מומלצים לסוג העבודה הזאת.  

הגורמים לדהיית הצבע מחזית הבניין שלכם 

את הגורמים לדהיית צבע מחזית הבניין ניתן לייחס למספר פקטורים שונים. אלה כוללים פקטורים של אקלים, גיל הבניין ותנאים סביבתיים או הגורם האנושי. עם זאת, אקלים הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לדהיית צבע ממבנים. זה קורה כאשר יש הרבה גשם או שמש באזור מסוים, ובמקרים בהם המים מחלחלים לתוך הצבע ושוטפים אותו, מה שגורם לצבע להתקלף בקלות.

לגיל יש השפעה מכרעת על משך הזמן שצבע חזית הבניין יחזיק מעמד. לבניינים ישנים יש סיכוי גבוה יותר שיהיו בעיות עם הצבע שלהם, מכיוון שהם לא נבנו עם הצבעים של ימינו. צבעים אלה עמידים יותר בפני דברים כמו גשם, מאשר צבעים ישנים יותר שהיו בשימוש לפני שנים.

וכאמור, הסביבה משפיעה גם היא על האופן שבו הצבע יחזיק מעמד על חזית הבניין שלכם. אנו מדברים על גורמים כמו זיהום אוויר וזיהום סביבתי, אור שמש וקרניים אולטרה סגולות. כל אלו הם כולם גורמים שתורמים לדהיית הצבע לאורך זמן.

על מה קבלן צביעת בניין גבוה צריך לתת דגש?

צביעת מבנים גבוהים דורשת תהליך מיוחד הכולל התקנת פיגומים בצורה מקצועית, סולמות ואמצעי בטיחות רבים אחרים. בתוך כך, בהחלט אפשר להגיד כי מבנים גבוהים לא קלים לצביעה. הם דורשים יותר זמן ומאמץ, ולעתים קרובות הם מסוכנים יותר. קבלני צבע, כלומר צבעים לבניינים גבוהים, חייבים לנקוט באמצעי זהירות נוספים כדי להגן על עצמם, על עובדיהם ועל הבניין עצמו. 

על מנת לבצע את העבודה במהירות, קבלני צבע משתמשים בבמת הרמה עם זרוע בום טלסקופית, מנופי סל, פיגומים, משאיות מנוף ועוד. זאת, כדי להגיע לראש הבניין כמה שיותר מהיר וכדי שיהיה לעובדים מספיק מרחב עבודה. זה מאפשר להם ליישם צבע במהירות וביעילות ללא צורך לטפס ולרדת בסולמות כל היום, לדלג בין פיגומים מסוכנים וכולי. 

קראו עוד: צביעת בניינים בסנפלינג

כיצד מומלץ לצבוע בניין גבוה?

אם מדברים על שיטות מומלצות לצביעת בניין חיצוני גבוהים, ישנם יתרונות רבים של פיגומים במהלך צביעת מבנים גבוהים. לדוגמה, מבחינה בטיחותית, פיגומים מספקים סביבת עבודה בטוחה לעובדים לצבוע בניינים רבי קומות ללא צורך לטפס מעלה ומטה בבניין שוב ושוב. כמו כן, הפיגומים מספקים פלטפורמה שבה העובדים יכולים לצבוע בקומות שונות בו זמנית.

יתרון נוסף בפיגומים הוא, שפיגומים מיוצרים בהתאמה אישית על פי צרכי כל פרויקט, כך שניתן לעצב אותם בכל גודל או צורה הנדרשים לעבודה העומדת על הפרק. בהיבט הזה של הדברים, הפיגומים הם שיטת העבודה הכי מומלצת עבור צביעת בניינים גבוהים. 

כמה עולה צביעת בניין גבוה? 

מחיר צביעת בניינים גבוהים קבע על ידי גורמים רבים, כולל גובה הבניין, המטרים הרבועים, המורכבות של עיצוב החזית, סוג ואיכות הצבע בו נעשה שימוש ועוד. בתוך כך, צביעת בניינים גבוהים יכולה לעלות בין 35,000 ₪ ל-150,000 ₪ ומעלה, הכול תלוי בסוג הבניין. 

ישנם בניינים שיצריכו עבודה בגובה רב, בעוד שבניינים אחרים יצריכו עבודה על פני 5-8 קומות, מה שישליך כמובן על המחיר. כדי לקבל הצעת מחיר לא רק הוגנת אלא גם אטרקטיבית, המשיכו לקרוא את הטיפים הבאים.

טיפים למציאת קבלן צביעת בניינים גבוהים  

כאשר אתם מחפשים קבלן לצביעת בניין גבוה , חשוב למצוא מישהו שיש לו ניסיון בתחום ומישהו שצבע בעבר בניינים גבוהים. כמו כן, אתם רוצים לוודא שיש לקבלן את הציוד והידע המתאימים לעשות את העבודה כמה שיותר מהר וביעילות. בתוך כך, יש כמה דברים שכדאי לשאול כל קבלן פוטנציאלי לפני שמעסיק אותם. 

אילו שאלות לשאול את קבלן הצבע? למשל, כמה זמן הקבלן בעסק? מה הניסיון שלו או שלה בצביעת רבי קומות? יש לו אסמכתאות? האם הקבלן רשום ברשם הקבלנים הישראלי? ובנוסף, אתם צריכים גם לקבל הערכה של עלות השירותים של הקבלנים השונים.  

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
צביעת בניינים השוואת מחירים
צביעת בניינים השוואת מחירים

תחזוקת בניינים הוא עניין שהרבה נוטים לפסוח עליו, מה שגורם נזק לשווי הנכס וכמו כן, עשוי לפגוע בסופו של דבר באיכות המבנה. צביעת בניינים היא

צביעת בניין חיצוני
צביעת בניין חיצוני

רוצים לצבוע את הקירות החיצוניים של הבניין שלכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשנים האחרונות בניינים רבים בישראל עוברים שירותי חידוש, שיקום,שיפוץ או צביעה. אם

צביעת בניינים בסנפלינג
צביעת בניינים בסנפלינג

רוצים לצבוע את בניין המגורים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות כל שלבי צביעת בניינים, לרבות כל שלבי

צביעת בניין חיצוני מחיר
צביעת בניין חיצוני מחיר

ועדי בתים רבים כיום בוחרים לצבוע מחדש את הקירות החיצוניים של הבניין שלהם. אם גם הבניין שלכם מיושן ומלוכלך ודרוש לריענון? השורות הבאות נכתבות במיוחד

צביעה חיצונית לבית מחיר
צביעה חיצונית לבית מחיר

עם השנים, הצבע של הבית דוהה, נהיים סדקים בקירות החיצוניים ויש צורך בצביעה חיצונית חדשה. צביעת חיצונית לבית מתבצעת על ידי איש מקצוע מתאים שיודע

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!