צביעה חיצונית לבית מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

צביעה חיצונית לבית מחירעם השנים, הצבע של הבית דוהה, נהיים סדקים בקירות החיצוניים ויש צורך בצביעה חיצונית חדשה. צביעת חיצונית לבית מתבצעת על ידי איש מקצוע מתאים שיודע לעבוד בגובה בצורה בטוחה. על צביעה חיצונית לבית וכמה זה עולה נרחיב במאמר הבא. 

צביעה חיצונית לבית מחיר- למה?

צביעה חיצונית לבית היא השלב האחרון בתהליך הבנייה או בתהליך השיפוץ של המבנה והיא מעניקה למבנה את המראה האסתטי. יש צורך בצביעה חיצונית לבית עבור בית חדש או עבור בית ישן. למעשה, כאשר השנים עוברות הצבע החיצוני של הבית דוהה ויש צורך בצביעה חדשה של הבית. מלבד לפן אסתטי, צביעה חיצונית לבית מספקת שכבת הגנה על המבנה. בדרך כלל הצבע שאיתו תתבצע הצביעה יהיה צבע אוטם שיגן על המבנה וישמור עליו לאורך שנים רבות. 

כמו כן, צביעה חיצונית לבית מתבצעת כאשר אין חיפוי חיצוני. חיפוי חיצוני הוא שכבת ציפוי שמיישמים על גבי מבנים. החיפוי החיצוני מספק הגנה על המבנה ושומר עליו לאורך זמן רב והוא למעשה מהווה תחליף לצבע. לדוגמא, בירושלים ניתן לראות שעל רוב המבנים קיימת שכבת חיפוי של אבן ירושלמית. כאשר יש חיפוי חיצוני על המבנה לא ניתן לצבוע על החיפוי.

צביעת חיצונית לבית מחיר- מתי כדאי?

צביעה חיצונית לבית צריכה להתבצע תוך התחשבות באלמנטים שונים כאשר המרכזי בהם הוא התחזית הצפויה. כאשר צובעים לצבע לוקח זמן להתייבש. אסור שירד גשם על צבע טרי לפחות למשך 72 שעות. לכן, צביעה חיצונית לבית לא יכולה להתבצע בחורף. גם אם התחזית מראה שמיים נקיים לא ניתן להיות בטוחים ב100% שלא ירד גשם כלל ולכן כדאי לא לקחת סיכון. 

התקופה הטובה ביותר לצביעה חיצונית לבית היא תקופת האביב ותקופת הקיץ. בקיץ החם הצבע מתייבש אפילו יותר מהר בזכות השמש וכך הוא נצמד טוב יותר לקירות. יש לקחת בחשבון שתקופת האביב היא התקופה המבוקשת ביותר. ניקיונות הפסח והרצון למראה נעים, אסתטי וחדש גורמים לאנשים רבים לבחור לצבוע את הבית בתקופה זו. לכן ככל שהביקוש עולה כך המחירים עולים. לעומת זאת בתקופת הקיץ ניתן לצפות למחירים נוחים יותר. 

בחירת צבע

לפני שצובעים את הקירות החיצוניים צריך לבחור צבע. בחירת צבע היא שלב לא קל שמצריך לקחת בחשבון אלמנטים שונים. כמו כן, ישנם מקרים בהם יש לקבל אישור מהרשות המקומית על שינוי צבע שכן יכול להשפיע על שאר הרחוב. חשוב מאוד לבחור בצבע עם חומרים פולימריים שיספק גם הגנה לקירות החיצוניים של הבית. 

עבודת הכנה

לפני שמתחילים את הצביעה של הבית בפועל יש לבצע עבודה הכנה של השטח. עבודה ההכנה כוללת ניקוי של הקירות החיצוניים של הבית. לשם כך יש לשייף את הקירות ולנקות אותם משאריות של לכלוך. כמו כן במידת צורך יש להסיר חלקי טיח או בטון רופפים ולנקות אבק. כמו כן יש לשייף על מנת ליצור שכבה לא מחוספסת שתאפשר לצבוע את הקירות צביעה חלקה ונקיה.  

לאחר השיוף והניקוי של הקירות החיצוניים יש לתקן סדקים. במידה שיש סדקים בקירות יש למלא אותם בחומר איטום מתאים ולצבוע צבע ראשוני שמהיר לייבוש. 

תהליך הצביעה

לאחר עבודה ההכנה של השטח ובחירת הצבע ניתן להתחיל בתהליך הצביעה בפועל. במידה שמדובר בבית גבוה או בבניין, הצביעה החיצונית תתבצע על ידי סנפלינג או על ידי מרפסת תלויה ניידת. חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע אמינים, מנוסים ומקצועיים לביצוע העבודה. לשם כך בחרו בחברה מקצועית המתמחה בשיקום מבנים ובצביעה חיצונית לבית. כך החברה תדע גם לבצע עבודה הכנה מתאימה, לתקן את הסדקים, לשקם את המבנה בעת הצורך וכמובן לצבוע את הבית כהלכה. 

צביעה חיצונית לבית מחיר- שליכט

אחת האפשרויות לצביעה חיצונית לבית היא על ידי שליכט צבעוני. שליכט צבעוני מעניק לקירות החיצוניים מרקם ייחודי ומספק יתרון בולט במיוחד, שכן הוא חומר דוחה מים. השליכט החיצוני נחשב לחומר עמיד במיוחד, הרבה יותר מצבע אקרילי רגיל. במידה שאתם נמצאים באזור עם ריבוי גשמים והקירות חשופים למשקעים, כדאי לבצע צביעה חיצונית לבית על ידי שליכט חיצוני. יש לקחת בחשבון שהמחיר של שליכט יהיה מעט יקר יותר מצבע אקרילי רגיל אך הוא ישתלם יותר לטווח הארוך וימנע מכם לבצע צביעה חדשה בעוד מספר שנים. 

צביעה חיצונית לבית מחיר- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה צביעה חיצונית לבית מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו גודל הבית, כמות הצבע הנדרשת, איש המקצוע ועוד. לדוגמא, צביעה חיצונית של בית עם מפלס אחד תעלה פחות מצביעה של בית עם שלושה מפלסים. לכן, יש לקחת זאת בחשבון.

באופן ממוצע המחיר של צביעה חיצונית לבית פרטי או משותף ינוע בין 50 לבין 85 שקלים למ"ר. יש לקחת בחשבון שלעתים יש להוסיף תשלום על פיגומים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
צביעת בניינים השוואת מחירים
צביעת בניינים השוואת מחירים

תחזוקת בניינים הוא עניין שהרבה נוטים לפסוח עליו, מה שגורם נזק לשווי הנכס וכמו כן, עשוי לפגוע בסופו של דבר באיכות המבנה. צביעת בניינים היא

צביעת בניינים גבוהים 
צביעת בניינים גבוהים 

לעתים קרובות קשה לצבוע בניינים גבוהים בגלל הגובה והקושי להעלות לקומות הגבוהות ציוד ועובדים. תהליך הצביעה נעשה בדרך כלל בקטעים, וזה יכול להיות די מסוכן

צביעת בניין חיצוני
צביעת בניין חיצוני

רוצים לצבוע את הקירות החיצוניים של הבניין שלכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשנים האחרונות בניינים רבים בישראל עוברים שירותי חידוש, שיקום,שיפוץ או צביעה. אם

צביעת בניינים בסנפלינג
צביעת בניינים בסנפלינג

רוצים לצבוע את בניין המגורים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות כל שלבי צביעת בניינים, לרבות כל שלבי

צביעת בניין חיצוני מחיר
צביעת בניין חיצוני מחיר

ועדי בתים רבים כיום בוחרים לצבוע מחדש את הקירות החיצוניים של הבניין שלהם. אם גם הבניין שלכם מיושן ומלוכלך ודרוש לריענון? השורות הבאות נכתבות במיוחד

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!