צביעת בניינים השוואת מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

צביעת בניינים השוואת מחיריםתחזוקת בניינים הוא עניין שהרבה נוטים לפסוח עליו, מה שגורם נזק לשווי הנכס וכמו כן, עשוי לפגוע בסופו של דבר באיכות המבנה. צביעת בניינים היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, נהוג לצבוע בניינים אחת ל-7 עד 10 שנים, בעוד צביעת פנים צריכה להתבצע אחת לעד חמש שנים. כדי לקבל את המידע המלא על למה חשוב לצבוע בניינים, מה התהליך כולל וכמה זה עולה ריכזנו לפניכם את כל המידע.

צביעת בניינים השוואת מחירים – איך עושים את זה?

צביעת בניינים יכולה להיות חלק משיקום מבנים, שיפוץ מבנים, תמ"א 38 וכד'. המטרה העיקרית של צביעת בניינים היא כדי לשמר את שווי הנכס וכמו כן, בשביל דיירי הבניין. בדרך כלל צביעת בניינים אינה נדרשת בהיתר בנייה, למעט מקרים בהם יש בקשה לצבוע את המבנה בצבע שאינו זהה לצבע הקודם ויכול להשפיע על הבלטת הנכס לעומת יתר המבנים הסובבים את אותו מבנה. כדי לברר האם נדרש היתר בנייה יש לפנות לרשויות או להתייעץ עם קבלן רשום. 

תהליך צביעת בניינים הינו תהליך פשוט יותר מהתהליכים שציינו קודם לכן. ברוב המקרים, הצביעה תהיה חיצונית אך ניתן גם לדרוש לצביעה פנימית של חדרי המדרגות, הלובי, התקרה, המעקה והמסדרונות לכניסה לבתים. שלב הצביעה כולל תוכנית עבודה בה בעל המקצוע בוחן איך ניתן לבצע את התהליך, יש מקרים בהם מדובר על מבנים גבוהים ונדרש להיעזר בצביעה באמצעות סנפלינג. כמו כן, יש לקחת בחשבון תיקון סדקים, שכבה ראשונית, איטום וטכניקת הצביעה. בדרך כלל עבור בניינים הטכניקה בה ישתמש בעל המקצוע היא צביעה בהתזה, האפשרות השנייה היא בשיטה המסורתית באמצעות רולרים – בעיקר משתמשים בשיטה הזאת בחלקים הפנימיים של אותו מבנה.

השלב הראשון היא הסרה של השכבה הקיימת, בעל המקצוע לא ירצה לצבוע את הבניין על גבי אותה שכבה, אלא על משטח נקי מאבק, צבע ולאחר שעבר תיקוני טיח ובטון. לאחר מכן, כאשר יש לנו שכבה נקייה ממתינים עד לייבוש מוחלט שלה ומבצעים שכבה ראשונה של צבע או חומר מקשר (בהתאם למקרה), במקרים מסוימים גם זה הזמן המתאים ליצור שכבת איטום. לאחר השכבה הראשונה בעל המקצוע יבצע שכבה נוספת עמידה בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. במקרים מסוימים נדרש בעל המקצוע לעשות יותר משתי שכבות.

צביעה פנימית של בניין היא יותר פשוטה, אך חשובה לא פחות. הצביעה פשוטה בגלל שבעל המקצוע אינו תלוי בגורמים סביבתיים, המקום סגור ומאפשר לו לבצע את העבודה בלי מורכבויות שאינן תלויות בו. גם כאן, בעל המקצוע מבצע תיקונים, מסיר שכבה קיימת ולאחר מכן צובע את חלל הלובי, חדר המדרגות, מסדרונות וכד'. כאן הבחירה בצבע היא פחות בעייתית, אנו לא נדרשים באישור מכיוון שהצבע אינו משפיע על הסביבה. 

צביעת בניינים השוואת מחירים – מחירון

סוג צביעה מחיר  הערות
קירות חיצוניים בצבע אקרילי 65-75 ש"ח למ"ר צבע גמיש המתאים למבנים חיצוניים – נחשב לזול יותר
קירות חיצוניים בשליכט צבעוני 85-170 ש"ח למ"ר חומר בעל עמידות גבוהה, אך התהליך מורכב וכולל מספר שלבים: כיסוי קירות באמצעות טיט, שכבת יסוד מקשר, שפכטל ולאחר מכן שכבת שליכט צבעוני.
התקנת פיגומים 30-45 ש"ח למיטה המחיר בדרך כלל לחודש
צביעת בניין חיצוני 62,000 עד 95,000 ש"ח כולל פיגומים, תיקוני טיח, צבע ועוד.
צביעת לובי 1,500 ש"ח עד 3,500 ש"ח המחיר מתייחס למחיר כולל תיקונים.
חדרי מדרגות 500 – 650 ש"ח מחיר לקומה, ככל שמדובר על מספר קומות גבוה יותר כך המחיר יהיה זול יותר לקומה. 
צביעה בסנפלינג 60 – 95 ש"ח למ"ר מיועד לבניינים גבוהים כאשר פיגומים אינם רלוונטיים.

צביעת בניינים השוואת מחירים – מה משפיע על המחיר?

המחיר שציינו הוא המחיר הפופולרי בשוק, עם זאת המחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות הפרויקט. במקרים רבים נרצה להיעזר בפיגומים יותר מאשר סנפלינג, צביעה בסנפלינג נחשבת ליקרה יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון את בחירת סוג הצבע. אנחנו לא ממליצים לבחור את הצבע הזול ביותר בהכרח, אלא את הצבע שיישמר לטווח הארוך בהתאם לתנאים בהם אתם גרים. כמו כן, יש לקחת בחשבון השלכות שונות וסביבתיות. לדוגמא, כאשר יש בנייה סמוך למבנה שלכם התהליך עשוי להיות מורכב יותר וארוך יותר, בעל המקצוע ירצה למנוע חדירה של אבק על צבע רטוב. 

כמו כן, במקרים רבים לאחר חשיפת בטון והסרת השכבות והשומניות שנמצאת על הקירות החיצוניים, בעל המקצוע יהיה חשוף לליקויי בנייה רבים – זה קורה בכל מבנה. במקרים האלה המחירים עשויים להשתנות בהתאם להיקף הנזק. ככל שמדובר על מבנה חדש יותר, כך כמות הליקויים תהיה נמוכה. במקרים בהם הנזקים חמורים, חשוב לשקול לבצע גם שיקום מבנים ולקרוא לבדיקת מהנדס קונסטרוקטור כדי לדעת שהמבנה אינו מסוכן למגורים. 

השוואת צביעת בניינים השוואת מחירים – בעל מקצוע

כדי לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עליכם למצוא בעל מקצוע שכן כשיר לבצע עבודות בהיקף כזה. זכרו, צביעת חדר שונה לחלוטין מצביעת בניין, גם מדובר על שיפור חזית המבנה שמשדרג את שווי הנכס, וגם מדובר על תהליך מורכב יותר שדומה לשיפוץ חיצוני של מבנה. כאן בעל המקצוע נדרש לעבוד בהיקף עבודה גבוהה, להתקין פיגומים, צביעה בסנפלינג, לבחור את טכניקת הצביעה המתאימה ולבצע את העבודה מבלי לפגוע באיכות החיים של דיירי המבנה. כמו כן, חשוב להדגיש שבעל מקצוע יסכים לבצע את העבודה רק לאחר קבלת אישור מדיירי הבניין. המלצה – אל תחתמו על חוזה מול בעל מקצוע עד שיש הסכמה בין כל דיירי הבניין לצביעת הבניין. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
צביעת בניינים גבוהים 
צביעת בניינים גבוהים 

לעתים קרובות קשה לצבוע בניינים גבוהים בגלל הגובה והקושי להעלות לקומות הגבוהות ציוד ועובדים. תהליך הצביעה נעשה בדרך כלל בקטעים, וזה יכול להיות די מסוכן

צביעת בניין חיצוני
צביעת בניין חיצוני

רוצים לצבוע את הקירות החיצוניים של הבניין שלכם? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשנים האחרונות בניינים רבים בישראל עוברים שירותי חידוש, שיקום,שיפוץ או צביעה. אם

צביעת בניינים בסנפלינג
צביעת בניינים בסנפלינג

רוצים לצבוע את בניין המגורים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות כל שלבי צביעת בניינים, לרבות כל שלבי

צביעת בניין חיצוני מחיר
צביעת בניין חיצוני מחיר

ועדי בתים רבים כיום בוחרים לצבוע מחדש את הקירות החיצוניים של הבניין שלהם. אם גם הבניין שלכם מיושן ומלוכלך ודרוש לריענון? השורות הבאות נכתבות במיוחד

צביעה חיצונית לבית מחיר
צביעה חיצונית לבית מחיר

עם השנים, הצבע של הבית דוהה, נהיים סדקים בקירות החיצוניים ויש צורך בצביעה חיצונית חדשה. צביעת חיצונית לבית מתבצעת על ידי איש מקצוע מתאים שיודע

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!