תקנות עבודה בגובה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

תאונות אשר מתרחשות במקום העבודה, קורות לעיתים רבות בשל עבודה בגובה, וזאת בעיקר מפאת התנהלות לא תקינה בעת ביצוע העבודה. כיום ישנן תקנות עבודה בגובה שכל עובד ומנהל צוות חייב לפעול לפיהם, תוך שקורס עבודה בגובה הינו חלק מהתקנות והתנאים לביצוע פעילות מסוג זה.

תקנות עבודה בגובה – מה חשוב לדעת?

כדי להכיר קצת יותר את החוקים והתקנות בישראל בנוגע לעבודה בגבהים, חשוב להבין כי על פי משרד התמ"ת, ישנן תקנות מחייבות שכבר צוברות תאוצה ומחייבות מאז שנת 2008. בעקבות תאונות עבודה רבות שהתרחשו עקב נפילות קשות, הוחלט בשנת 2008 כי כל מי שעובד בגובה רב, עליו להיות בעל היתר עבודה מיוחד.

מה נחשב עבודה בגובה?

זה נכון, אינסטלטורים, נגרים, חשמלאים ושאר בעלי מקצוע  צריכים לטפס על סולמות כדי לבצע את עבודתם. עם זאת, עבודה שמחייבת קורס מיוחד, הינה כזאת המתרחשת בגבהים של 2 מטרים ומעלה, תוך שקורס עבודה בגובה חייב להיות מועבר במקצועיות, גם לעובדים וגם למנהלים.

בנוסף חשוב לדעת כי מלבד עבודה באמצעות סולמות, עבודות המתבצעות באמצעות: סלי הרמה, מנופים, גגות, פיגומים ועוד – כולן נחשבות מסוכנות ומחייבות קורס מיוחד ושימוש בכל הכלים והאמצעי הבטיחות למניעת תאונות.

איזה עבודות נחשבות מסוכנות ודורשות קורס עבודה בגובה?

כפי שהזכרנו, כיום כל מי שעובד בגבהים של מעל 2 מטרים ויותר חייב להכיר משמעותן של תקנות עבודה בגובה מדריך עבודה בגובה עידן בגובה קורסים מקצועיים בתחום חייבים לעבור עובדים ומנהלים בתחום האיטום, התקנת הדודים, בתחום הצבע, ניקוי חלונות בגובה, מיזוג אוויר, בדיקת ליקויי בנייה ועוד.

אנשי מקצוע ועובדים בתחום, חשוב שיפנו אל חברות מקצועיות אשר יעבירו להם קורס עבודה בגובה, כך שהם יכירו את התקנות הכלים לעבודה נכונה. באמצעות הקורס, אנשי המקצוע יכירו את האמצעי הבטיחות ואת כל הסכנות שעלולות להתרחש בעת עבודה מסוג זה. תקנות עבודה בגובה מתייחסות אל מערכות בלימה חשובות, תנאים סביבתיים לביצוע עבודה בגבהים, ציוד שכל עובד חייב להיעזר בו ועוד. לכן כדאי להכיר את התקנות ולעבוד נכון באמצעות קורס עבודה בגובה. מי שיעבור את הקורס יקבל היתר עבודה ותעודת סיום קורס, כאשר בכל שנתיים יש להגיע שוב אל הקורס וללמוד על תקנות עבודה בגובה שהתווספו או נותרו חשובות במיוחד!

לסיכום, תקנות עבודה בגובה נוגעות אל ציוד בטיחות, עבודה נכונה, סכנות צפויות והדרך להתמודד בעת תאונות. לכן חשוב כבר עכשיו לשים לב לתקנות ולעבור קורס מתאים למניעת תאונות.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!