בניה קלה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בניה קלה הפכה בשנים האחרונות לבחירה הראשונה עבור בונים באזורי בנה ביתך. התהליך נחשב לקצר יותר בהשוואה לבניה מסורתית ולרוב הוא גם יהיה זול יותר. אם בעבר הבנקים היו מהססים לאשר משכנתאות עבור בניה מסוג זה, היום אין כל חשש מכך וגם הם מודעים לכך שמדובר בבניה פרטית ואיכותית ובעלת ערך. בכתבה זו נענה על אחת השאלות החשובות, מה משפיע על בניה קלה מחיר ועלויות.

בניה קלה

גורמים המשפיעים על מחירי הבניה:

ישנם מספר מרכיבים אשר יכולים להשפיע על עלויות הבניה ועל המחיר הסופי של הבית. בין היתר אפשר לראות כי העלויות מושפעות מהמרכיבים הבאים:

גודל הבית

ככל שהבית גדול יותר כך העלות שלו תהיה יקרה יותר. משפט זה מתייחס לסך הכל הכללי של הבית. עם זאת, בתים גדולים נוטים להיות זולים יותר במחיר למטר מרובע. הסיבה לכך היא שישנם חללים וחלקים יקרים יותר וחללים וחלקים זולים יותר. למשל, בניית חדר היא זולה לעומת בניית מטבח. אם החלטת להוסיף לבית עוד חדר, העלות היחסית שלו תהיה זולה, אך כמובן שמדובר בתוספת בניה.

עלות השלד

השלד הוא אחד המרכיבים המשפיעים על המחיר של הבניה ואחד היתרונות של בניה קלה הוא שניתן לדעת מראש מה תהיה העלות שלו. בהתאם לתכנון הקבלן יכין עבורך הצעת מחיר מסודרת וזו תכלול את עלות החומרים ועלות העבודה. העלות הכוללת יכולה לעמוד סביב 900 ₪ למ"ר כשמחיר זה אינו כולל מע"מ.

קבלן מפתח בפיקוח

הקמת ממ"ד

עלות הקמת ממ"ד נחשבת לגבוהה יחסית. בתכנון המקדים יש לשים לב לתקנות ולדאוג לכך שהוא יעמוד בתקנים אלו (הוועדה המקומית לא תאשר תוכניות שלא עומדות בתקנות). לבחירתך, ניתן להחליט שהממ"ד יהיה גדול יותר מכפי שנדרש. יש לכך יתרון ביכולת לנצל אותו כחדר נוסף בבית, אך עלות ההקמה שלו תהיה יקרה יחסית. ניתן לבדוק כבר בשלב התכנון כמה עולה לבנות ממ"ד ולהחליט בהתאם מה יהיה הגודל שלו.

עלות החומרים

בבניה קלה לרוב המחיר יכלול את החומרים הבסיסיים, אך תמיד ניתן לבצע שדרוגים. תמיד אפשר לבחור בכיור יותר יקר, במרצפות יקרות, חלונות מיוחדים, דלתות אקוסטיות ולשדרג כל פרט בבית. האפשרויות בלתי מוגבלות ולכן חשוב לתכנן מראש את התקציב ולעמוד בו.

בניה קלה מחיר וחישוב בתחילת הדרך

פרויקט בניה הוא פרויקט משמעותי מבחינת אורח החיים העתידי ומבחינה פיננסית. רוב הישראלים נוטלים משכנתא לצורך כך ועליה הם ישלמו מדי חודש לאורך עשרים שנה ויותר. לכן, כדאי להיערך לעלויות כבר בתחילת הדרך. תכנון נכון של התקציב יאפשר לך ליהנות מתהליך בניה קל וללא פשרות במהלך הדרך.

מריחת בטון לבית פרטי

באופן כללי, ניתן להגיד כי מחיר הבניה נע בין 5,000 ל 6,000 ₪ למ"ר, אך המחירים יכולים להיות נמוכים במעט וגבוהים הרבה יותר, תלוי במפרט של הבית. קבלת הצעות מחיר מסודרות לעבודה כבר בתחילת הדרך ויצירת תקציב וחלוקה למרכיבים השונים שיהיה עליך לשלם עליהם, היא השיטה הטובה ביותר להתחיל את הפרויקט. חשוב לזכור כי בכל הנוגע למפרט הבית, השמיים הם הגבול ועליך להחליט על מה ניתן להתפשר ועל מה לא.

לפנות לקבלנים מומחים בתחום

על מנת לבנות את הבית במסגרת התקציב ולהגיע לתוצאות הרצויות כדאי מאד לבחור בקבלן מפתח המתמחה בתחום. המרכז לבניה פרטית ריכז עבורך את הספקים הטובים ביותר בתחום הבניה. כל שעליך לעשות הוא לבחור את הקבלן המתאים מתוך הרשימה ולדעת כי הבית שלך נמצא בידיים הטובות ביותר ובמסגרת התקציב הנכונה עבורך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
מהנדס בניין
עלות בניה למטר

אחת השאלות שעולות לא פעם בפרויקטים של בניה (ובעיקר לפני היציאה לדרך) היא מה העלות למטר. כלומר, כמה יעלה כל מטר של בית. שאלה זו

ריצוף בטון
בניה קלה

בניה קלה הוא מודל בניה שקיים כבר שנים רבות, ולמעשה כבר מאות שנים. יחד עם זאת, במאה השנים האחרונות עבר העולם בעיקר לבנייה כבדה המבוססת

יועץ קרקע
כמה עולה לבנות בית?

החלטת לבנות בית? מצאת מגרש שעונה על כל הדרישות שלך? עכשיו בוודאי עולה אצלך השאלה כמה תעלה לך הבניה. התשובה לשאלה כמה עולה לבנות בית

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!