עכשיו בוחרים קומפוסטר איכותי לחממה שלכם

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חושבים על גידול צמחים אצלכם בחצר? רעיון ירוק ומעולה! רק תוודאו כי יש לכם את כל הציוד הנדרש על מנת להפוך את הגינה שלכם למתפקדת וכזו המפיקה את המיטב. תצטרכו מן הסתם ציוד חכם ומתקדם להשקיה, כלי גינון שונים וכמובן קומפוסטר המכיל את התרכובות האורגניות שיזינו את הצמחים בכל המינרלים החיוניים לצמיחה מלאה וטובה יותר.

אם אתם צריכים ציוד עבור חממות ביתיות, מחשבי השקיה או מיכלי קומפוסט מותאמים אישית, הגעתם למקום הנכון.

 

מהו קומפוסטר ועד כמה הוא חשוב לצמחים?

קומפוסט הוא תרכובת המשמשת להזנת צמחים במינרלים החיוניים לגדילתם. במקום לזרוק קליפות של פירות וירקות לפח רגיל, תוכלו לעשות טובה ענקית לטבע ולהפוך את הפסולת לחומר גידול איכותי וטבעי. קומפוסטר הוא מיכל שניתן למצוא בנקל במטעים חקלאיים או חממות ביתיות, לתוכו משליכים פסולת אורגנית, שבסופו של תהליך לאחר זמן הופך לתרכובת איכותית להצמחה. אם יש לכם בגינה פסולת גינה, כמו עלים, ענפים ודשא גזום תוכלו להוסיף אותם אל תוך הקומפוסטר ולהעשיר אותו. חשוב לשמור את התרכובת לחה אך לא רטובה, לקבלת התוצאה הרצויה והאידאלית לגינה.

הפיכת הפסולת האורגנית לקומפוסט יכולה לקחת זמן לא מועט, אך בעזרת מיכלי קומפוסט זה נעשה בצורה טובה יותר ומהירה יותר.

 

קצת רקע על הקומפוסטרים

מתקני קומפוסטרים זמינים במגוון גדלים וצורות לצרכים שונים ולגינות ספציפיות.  במקום שתצטרכו לערום ערימות של אשפה בפינת הגינה או בפחים רגילים שיעלו סירחון וחוסר נעימות לכם ולשכנים, תוכלו להכניס אותה לתוך מיכל ייעודי ובכך להפיק את המיטב. בתוך קומפוסטר התרכובת עוברת פירוק ובלבד שהיא תהיה לחה ועם גישה לחמצן מדי כל כמה זמן.

 

כיצד בנוי הקומפוסטר?

מיכלי קומפוסט עשויים מחומרים פלסטיים בעלי צבעים כהים על מנת שהם יספגו כמה שיותר חום שמש לצד מניעת בריחה של לחות. חום ולחות חיוניים מאוד לתהליך ההפיכה לקומפוסט, ולכן תמצאו את רוב מתקני הקומפוסט עשויים בתנאים אלו.

ברוב המקרים, צורתו של מתקן הקומפוסט תהיה עגלגלה ללא פינות, כיוון שהמטרה היא לגרום לכל התרכובת הפנימית להפוך לקומפוסט בקצב אחיד, ואם יהיו פינות יהיה חלק מהתרכובת שאינו עובר את התהליך בקצב אחיד עם השאר.

החשיבות של אוויר ולחות בתוך המיכל

לחות ואוורור חשובים מאוד למיכל הקומפוסטר, שכן תהליך הפירוק צורך חמצן ולחות. קומפוסטר מוכרח להכיל הרבה חריצים וחורים בכל רחבי המיכל על מנת לספק זרימת אוויר נאותה. מה שקורה זה שהחמצן מעודד את המיקרואורגניזמים לפרק בקצב טוב יותר את החומרים האורגניים. ללא מספיק אוויר או לחות, התרכובת תתפרק מאוד לאט ואף תתחיל לייצר חומר רירי  מזהם ובעל ריח מאוד לא נעים.

 

מה הגודל האידאלי לקומפוסטר?

אם יש לכם גינה גדולה ויש לכם המון גזם מהגינה כמו ענפים ועלים שנשרו, מומלץ לרכוש מיכל קומפוסטר גדול ונייח. אמנם יש לקחת בחשבון כי מתקני קומפוסט גדולים דורשים תחזוקה רבה יותר ועוד פעולות מצדכם על מנת שהתרכובת תתפרק ביעילות. מתקני קומפוסט קטנים מיועדים בעיקר במסגרת חממות ביתיות זעירות וגינות קטנות עם מעט ייבול. מיכלים קטנים אלו אמנם בקלות אפשר להכניס לתוכם חמצן ולערבל את התערובת בצורה יעילה יותר, אך הם גם נוטים יותר להתייבש במהירות לעומת המיכלים הגדולים וגם מושפעים משינויי טמפרטורה חיצונית.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!