סקיל מותג כלי העבודה והגינון השיק אתר חדש

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

סקיל המותג שהפך לשם נרדף למסור עגול. החברה שהמציאה וייצרה לראשונה את המסור העגול שגם ידוע כ'מסור שבנה את אמריקה' לפני כ-100 שנים, צמחה במרוצת השנים והפכה לאחד מן השמות הבולטים בעולם בתחום כלי הגינון והעבודה.

את SKIL יש מי שיכירו בישראל ושראו לה נציגות בחנויות מקומיות רבות ושונות. עתה, חברת חמו גלמית בע"מ, היבואנית הבלעדית של מוצרי הקו האדום של סקיל, השיקה את האתר של סקיל ישראל, ובו ניתן למצוא את כלי העבודה והגינון במחירים הוגנים ותוך הקפדה על שירות מקצועי ואדיב, שירות הזמין לכל לקוח ולקוחה ובכל שאלה והתייעצות.

 

עולם שלם של כלי עבודה חשמליים

כלי העבודה החשמליים הנטענים וודאי מוכרים לכל אדם ואדם, כל שכן כאשר מדובר במכשירים דוגמת מברגות או מקדחות.

אחד מן החידושים שעודם נטמעים בארצנו הקטנה, הוא לא אחר מאשר כלי הגינון החשמליים הנטענים. כיום ישנם עוד מי שמשתמשים בכלי גינון מבוססי דלקים. אלו הם הכלים הקלאסיים, שעם כל תועלתם הרבה, הרי שהם פולטים גזים רעילים, מהווים מפגע רעש אימתני ומצריכים תחזוקה מסביב לשעון כמו גם רכישתם של דלקים ושמנים.

כלי הגינון הנטענים של סקיל מתאימים לצרכן הפרטי לטיפוח חצר הבית, והם מבוססים על סוללת ליתיום המספקת משך עבודה רב, ללא רעש, ללא פליטת מזהמים ושהכל טמון במתג כיבוי והפעלה בלבד (ללא שום תחזוקה למעט ניקוי המכשיר מטעמי אסתטיקה).

 

כלי עבודה וגינון בטכנולוגיות חדשות

חברת סקיל ישראל שמחה ומתגאה להציג באתרה את הטכנולוגיות והחידושים שהמותג העולמי מביא עמו.

אחת מהתמחויותיה של חברת SKIL העולמית, ניכרת בפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים המקנים לצרכנים את חוויית השימוש האידיאלית והטובה ביותר.

הסוללה הנטענת של סקיל מתאימה לכל כלי העבודה ולכל כלי הגינון, זאת מבלי שהצרכן נדרש לרכוש סוללות נפרדות ומטענים נפרדים.

סוללת הליתיום הנטענת ידועה ככזאת שעלולה להינזק כתוצאה מחום מתמשך; הדבר ניכר הן במשך חיי הסוללה עצמה והן בפרק הזמן בו ניתן לעבוד עמה בפועל. באמצעות טכנולוגיית Keep Cool™ החדשנית הסופגת את החום ושמונעת את התחממות הסוללה, ביצועיה השתפרו כליל כאשר זמן ההפעלה התארך עד 25% ומשך חיי הסוללה עצמה הוכפל.

 

שירות מקצועי ואדיב

חוויית השירות מתחילה קודם כל בייעוץ ראשוני עם צוות האתר.

סקיל ישראל מבקשת להדגיש כי מאחורי האתר ניצב צוות מסביר פנים אשר ישמח לסייע בכל שאלה והתייעצות.

באפשרות מבקרי האתר להיוועץ עם איש מקצוע טכני הזמין בין השעות 8:00 ל-20:00. רוצים לדעת איזה מסור חשמלי יהלום את צרכיכם? או שמא מעוניינים לקבל הכוונה נוספת על המברגות מבית מותג SKIL? ביצירת קשר טלפוני, תקבלו את המענה המקיף ביותר, מענה אשר ידייק את צורכיכם ותקציביכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!