משאבה רצפתית – איזו השפעה יש לה על דלתות

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כשאנחנו חושבים או שומעים על משאבות, באופן טבעי, הדברים הראשונים שעולים לנו לראש, הן משאבות אשר משמשות לצורך מילוי אוויר בצמיגים של אופניים או כלים ניידים אחרים, משאבות מים המשמשות לצרכים תעשייתיים או אחרים, או משאבות המשמשות מכשירים וציוד מסוגים שונים.

קיימת משאבה נוספת שיש לה השפעה על שגרת החיים שלנו וזו משאבה רצפתית אשר מותקנת בדלתות זכוכית, בין אם מדובר בדלת פנימית או חיצונית, דלת המותקנת בבית מגורים, מבנה עסקים או מסחרי ובכל מקום אחר. מדובר על רכיב שהוא חיוני לצורך שימוש והפעלה בדלתות זכוכית, ואם היא מתקלקלת אזי שיש צורך להחליף אותה.

מה עושה משאבה רצפתית?

כאמור, בכל דלת זכוכית אנחנו יכולים למצוא משאבה רצפתית המותקנת, כפי שניתן להבין מהשם, בחלק התחתון של הרכב. מדובר על רכיב שמטרתו לאפשר פתיחה וסגירה של הדלת, באופן כזה שהדלת תוכל להיסגר מבלי להיטרק ומבלי להיתקע. עושים בה שימוש, מאחר ואם הדלת תיטרק אז הזכוכית עלולה להיסדק, להישבר, מה שיכול להוות סכנה בטיחותית.

המשאבה כוללת בתוכה שמן אשר מאפשר לדלת לנוע בצורה נוחה. אם מפעילים לחץ אז המשאבה עלולה להתקלקל, ולכן ההמלצה היא לא לסגור את הדלת בכוח אלא לתת לה להיסגר לאט, וכך המשאבה יכולה להחזיק מעמד זמן רב יותר.

בעיקרון, משאבה רצפתית אמורה להחזיק מעמד בין מספר חודשים לשנים. זה תלוי בסוג המשאבה ובאופי השימוש בה ובדלת. בשביל לשמור עליה, יש להימנע מלהפעיל לחץ על הדלת עצמה (לא לסגור אותה בכוח) וכן מוטב לא לשטוף עם מים ליד המשאבה, בשביל שלא תיווצר קורוזיה במקום.

מה עושים אם המשאבה מתקלקלת?

אנחנו יכולים לזהות שהמשאבה התקלקלה , אם יש בעיה לפתוח ולסגור את הדלת. ניתן לזהות זאת, למשל, אם הקפיץ של הדלת מחזיר אותה במהירות מבלי להאט. זה אומר שיש בעיה בלחץ השמן בתוך המשאבה וצריך לטפל בזה.

הפתרון הוא להחליף את המשאבה. מדובר על הליך פשוט, אך הוא חייב להתבצע על ידי איש מקצוע שמכיר את התחום, יודע איך בנויה משאבה וכיצד ניתן לטפל בה. אם מבצעים את העבודה בצורה לא טובה, זה עלול לגרום נזק גם לדלת וגם למשאבה עצמה.

חשוב לומר, מוטב לא לחכות עם זה. כלומר, רצוי מאוד לעשות את התהליך כמה שיותר מוקדם בשביל שנוכל להשתמש בדלת בצורה סדירה וכן בשביל שהמשאבה לא תגרום לנזק משמעותי יותר. אם אנחנו נטפל בבעיה כמה שיותר מהר, אז יהיה ניתן לפתוח ולסגור את הדלת כפי שאנחנו רוצים, בצורה בטוחה ונוחה.

כאמור, לשם כך, עלינו להזמין איש מקצוע שמתמחה בתיקון דלתות זכוכית ויכול להחליף את המשאבה המקולקלת במשאבה חדשה ולוודא לאחר מכן שהדלת תקינה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!