מהם המאפיינים של בתים בסגנון מודרני?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כאשר מדובר על עיצוב בית, ניתן למצוא כיום סגנונות שונים של עיצוב אשר כל אדם יכול לבחור מהם את סגנון העיצוב שהוא הכי מתחבר אליו והכי אוהב אותו. אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר הוא עיצוב הסגנון המודרני. ניתן למצוא לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים אשר בקיאים בסגנון העיצוב המדובר ואם אתם רוצים לעצב את ביתכם בסגנון עיצוב זה, חשוב שתבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום.

 

עיצוב מודרני- מה צריך לדעת?

שורשיו של העיצוב המודרני נעוצים בשנות ה30 של המאה ה20. סגנון עיצוב זה התפתח למעשה בעקבות המהפכה התעשייתית שבמהלכה חלו שינויים שונים בתחום הכלכלי, האקולוגי, הטכנולוגי, החברתי ועוד. גם היום מדובר על סגנון עיצוב פופולארי מאוד אשר לא מעט אנשים בוחרים לעצב בו את ביתם הפרטי. עיצוב פנים מודרני מתאפיין בפרופורציות ואיזון בין נפח וצורה, אסתטיקה, פשטות וניקיון. חלל מודרני מעוצב באופן נקטי מקישוטים והוא יתבסס על צורות גיאומטריות וקווים ישרים כאשר החומרים הבולטים ביותר שישתמשו בהם בסגנון המדובר יהיו: עץ, זכוכית, שיש, בטון ומתכת בצורה הטבעית שלהם. המרקמים וההדפסים יהיו: דפוסים מעודנים, פסים, צורות של בעלי חיים עוד.

 

כיצד יבוא לידי ביטוי עיצוב פנים מודרני בבית פרטי?

בתים בסגנון מודרני הם בתים אשר הגוונים השולטים בהם יהיו: שמנת, שחור, אפור, צהוב, אדום, ירוק בהיר, דובדבן, פנינה, כסף ועוד. ניתן גם לעשות שימוש בגוונים מנוגדים וזאת לצורך יצירת ניגודיות מעניינת. כמו כן, הצבעים יהיו מבריקים. מעבר לכך, עיצוב מודרני בבית פרטי ישים דגש משמעותי ביותר על התאורה, הן מבחינת הגוון של האור והן מבחינת גופי התאורה. חלונות בבית מודרני לרוב יהיו חלונות זוגיים רחבים וזאת בכדי שתתאפשר כניסה של אור טבעי משמעותי. לרוב החלונות ימוסגרו עם אלומיניום. התאורה המלאכותית בעיצוב פנים תהיה אור בהיר וכמעט שקוף וגופי התאורה יכללו: נורות קטנות שמפוזרות בחלל, זרקונים, מנורות קיר, עמעמים, גופי תאורה ריצפתים, גופי תאורה שולחנים, גופי תאורה שקועים ועוד.

 

פרקטיות בעיצוב בתים מודרני

אחד המאפיינים הבולטים של עיצוב בתים מודרני הוא הפרקטיות. המטרה היא ליצור כמה שיותר חללים פרקטיים אשר יסייעו לכל בני הבית לבצע את הפעולות שהם רוצים לבצע בצורה יעילה ונוחה. בכדי להגביר את היעילות של העיצוב המדובר לא פעם משלבים ריהוט חכם כגון: שולחן סלון שניתן להפוך גם לשולחן אכילה, מיטות שניתן להפוך לספות, תריסים חשמליים ועוד. כל הבית למעשה מעוצב בצורה מרשימה, אך בד בבד הוא פרקטי ביותר והוא עונה על הצרכים של בעלי הבית בצורה מדויקת.

בכדי לעצב בית בסגנון העיצוב המודרני, חשוב מאוד לבחור באדריכל או מעצב פנים שבקיאים בסגנון העיצוב המדובר ושיש להם לא מעט ניסיון עיצוב בו. המטרה היא להבטיח שביתכם יהיה תואם לדרישות העיצוב שלכם ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!