החשיבות של תכנית חשמל בבניית בית

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אנשים רבים שמים דגש מאוד גדול על המבנה והעיצוב של הבית בעת בנייה וברגע שהאדריכל מגיע עם הנושא של תכנית חשמל, הם לא יודעים את החשיבות הגדולה ומאשרים אותה מבלי לייחס לה המון חשיבות. חשוב לדעת שלתכנית החשמל יש חשיבות גדולה מאוד על החיים בבית כשתיכנסו אליו ויש להקדיש בה המון מחשבה. במאמר הבא נשים דגש על הפרטים הקטנים שיש לבחון ולבדוק בתכנית החשמל בעת בנייה של בית.

  1. חלוקה נכונה

כמו שבמטבח אנו שמים לב היכן להניח מוצרי פרזול ובאיזו צורה, גם בתכנית החשמל עלינו לשים לב לחלוקה הנכונה של השקעים בבית. עלינו לוודא שבכל חדר וגם בחללים המרכזיים יש מספיק נקודות חשמל ובדיוק במקומות שאתם צריכים אותם. נסו לדמיין איך יראה החדר, אילו פעולות תעשו בו והיכן אתם עשויים להזדקק לשקעים.

  1. תלת פאזי

כל אזור בבית זקוק ליחידות החשמל הרצויות לו. חשוב מאוד לדאוג להתקנת תלת פאזי, למרות שזה הסטנדרט היום ולוודא שיש לכם מספיק וואט בכל מקום, אחרת תמצאו את עצמכם עם נפילות חשמל רבות.

  1. גובה שקעים ומתגים

מה גובה השקעים והמתגים הרצוי לכם? האם אתם מעוניינים שרק אתם תגיעו לשקעים ולמתגים? האם אתם מעוניינים שמתגי האור יהיו נמוכים וילדים יוכלו להדליק אותה ואילו השקעים יותר גבוהים? האם יש מקומות מסוימים שחשוב לכם שיהיה לכם נקודות חשמל, כמו במקלחת למשל עבור תנור או חיבור של פן? יש לחשוב היטב על כל אלו.

  1. כמות נקודות חשמל

לכמה נקודות חשמל אתם זקוקים בכל חדר וחלל מרכזי? חישבו על שני עיצובים וסידור רהיטים בכל חדר והיכן אתם עשויים להשתמש בחשמל. לפי זה החליטו על כמות נקודות.

  1. סימון נקודות תאורה

היכן יהיו נקודות התאורה שלכם? סמנו במדויק בתוך התכנית היכן תרצו אותם. אל תשכחו לסמן גם תאורה עומדת ולא רק תאורה עליונה.

  1. אזורי מקבץ שקעים

יש אזורים כמו הטלוויזיה או המחשב ששם יש חשיבות ליצירת מקבץ של שקעים. במקום שתתחילו לחבר מקבצי שקעים ניידים שנראים פחות טוב, כיום ניתן ליצור כאלו שצמודים לקיר בצורה מאוד אסטטית.

  1. מפסקים מתחלפים

חשבו היכן בבית תרצו שיהיו לכם מפסקים מתחלפים, כלומר, מקומות שמדליקים את אותו האור. לדוגמא בחדרים, נרצה מתג בכניסה לחדר וליד המיטה.

  1. דימרים

האם יש לכם תאורה שאתם מעוניינים להפעיל באמצעות דימר? הדימר מאפשר לכם לקבל אור חזק ואור יותר מעומעם. כדי שזה יקרה, עליכם להתקין מתג דימר ולשים מנורות המתאימות לכך.

  1. אזור לאינטרקום ומצלמות הבטחה

אל תשכחו להכניס בתכנית החשמל גם אזור לאינטרקום ומצלמות הבטחה. אנשים ששוכחים לעשות זאת, לאחר מכן צריכים עבודה של חשמלאי בנוסף לעבודת ההתקנה.

  1. תאורת גינה

יש לכם גינה או מרפסת? בדקו היכן תרצו שתהיה לכם תאורה באזורים אלו.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!