הדשא שלכם ירוק יותר

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

לכל מי שיש גינה יודע כמה חשוב שהגינה תהיה מטופחת אך גם כמה זאת מטלה קשה. השקייה, גיזום וטיפול במזיקים הן רק חלק מהפעילות בהן צריך לנקוט בשביל לשמור על גינה מסודרת שנעים לשבת בה. דשא סינטטי מטפל לכם בכל הבעיות האלו ועוזר לשמור על גינה ירוקה תמיד באפס מאמץ.

 

דשא סינטטי – סוגים

ישנם סוגים רבים של דשא סינטטי בשוק, כל סוג דשא עשוי מחומרים שונים ובעל מרקמים שונים. ההבדלים בין סוגי הדשא תלויים בצפיפות הדשא, צפיפות הסיבים, גובה הדשא וצבעו. כל אלה קריטיים בעת בחירת דשא סינטטי מתאים לגינה שלכם בצורה הטובה ביותר. חשוב ביותר לבחור רק בחברה מתמחה המספקת דשא איכותי המחזיק לאורך זמן ומרגיש הכי קרוב למקור.

למידע נוסף ניתן לפנות אל החברה המתמחה לצורך התאמת הדשא הסינטטי הטוב ביותר לגינתכם.

 

סיבות לבחור דשא סינטטי

אלרגיה

ישנם אנשים רבים אשר אלרגים לדשא ועם זאת רוצים את האסתטיקה והיתרונות של מרבדים ירוקים ורכים בגינתם. דשא סינטטי הוא פתרון מצויין כיוון שאינו מכיל אלרגנים, אינו רעיל ובעקבות כך הוא ידידותי לילדים ובעלי חיים.

 

טיפוח

שימוש בדשא סינטטי מאפשר לשמור על האסתטיקה של הגינה. דשא סינטטי ייצור תחושה של אי ירוק גם באמצע החורף או במהלך קיץ קשה. נוסף על כך, דשא סינטטי מאפשר לשמור על היופי של הגינה מבלי לשבור את הגב. לא צריך לנכש עשבים, לכסח את הדשא, להשקות ולדשן.

 

טיפול במזיקים

דשא הוא כר פורה למזיקים שונים. חרקים ומזיקים אחרים מתחבאים וגדלים בדשא שנמצא בגינה ולאחר מכן פולשים לבתים ומהווים מטרד רב. דשא סינטטי הוא פתרון נפלא לאותם מזיקים כיוון שאין מקום למזיקים לגדול או להתחבא בתוכו. נוסף על כך, לפני התקנת הדשא המקום עובר ריסוס יסודי כך שאין חשש למזיקים הגדלים תחתיו.

 

חשבון מים

גידול דשא בריא ומסודר מצריך כמויות גדולות של מים. אם נדייק כל מ"ר של דשא צורך מינימום 3.5 ליטר מים בשבוע ועד 7 ליטר מים בשבוע תלוי בעונת השנה ובאיזור בו אתם גרים. כמות זאת של מים היא תוספת משמעותית לחשבון המים החודשי. דשא סינטטי לא צריך השקייה והניקוי שלו לא דורש הרבה מים אם בכלל.

 

מרחב משחקים

דשא סינטטי מאפשר מרחב משחקים בטוח ונקי ממזיקים לילדים קטנים ותינוקות. ילדים ידועים בכך שאוהבים להכניס הכל לפה. דשא סינטטי איכותי אינו מתפורר כך שילדכם יוכלו לשחק עליו ואתם תיהיו בראש שקט. נוסף על כך, התקנת דשא סינטטי לרוב מיישרת את השטח ולכן יהיה ניתן בקלות להרכיב עליו מתקנים לילדים.

 

אמרתם דשא סינטטי – אמרתם פשוט ירוק

פשוט ירוק היא חברה המתמחה בפתרונות לגינה. אצלנו בפשוט ירוק תוכלו למצוא דשא סינטטי איכותי ורך בעל מראה טבעי שפותח במיוחד לאקלים הישראלי.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!