האם קבלן חייב להשאיר את הדירה נקייה?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חלום המעבר לדירה החדשה שרכשתם מקבלן מתקרב בצעדי ענק, והנה עוד רגע אתם לקראת הכניסה לדירת חלומותיכם. עכשיו נותר שלב אחד חשוב ואחרון והוא הדאגה לניקיון הדירה, לאילו חלקים של הניקיון אחראי הקבלן ומדוע כמעט בכל המקרים ישנו צורך לבצע ניקיון נוסף? הכנו עבורך מדריך מלא על הנושא. 

אחריות הקבלן בניקיון הדירה 

על פי חוק המכר על הקבלן למסור את הדירה כשהיא פנויה מהכול – חומרי בניה, שאריות בנייה, אריחי קרמיקה וכלי עבודה. בנוסף, על אחריות הקבלן למסור את הדירה כשהיא נקייה, אך אין ספק שהניקיון אליו אחראי הקבלן לעיתים קרובות אינה עומדת בסטנדרט הניקיון של אנשים רבים והם מעוניינים שהדירה תעבור ניקוי נוסף, יסודי בהרבה. 

כמובן שהדירה שמתקבלת צריכה להיות מסוידת, הקירות צריכים להיות צבועים וללא לכלוכים, חורים או שריטות, כך גם אריחי הקרמיקה והברזים שצריכים להיות נקיים לגמרי מחומרי הבנייה בהם נעשה שימוש. חוק המכר אינו מתייחס לעומק לרמת הניקיון שאמורה להיות בדירה, לכן רבים יחושו שהניקיון אינו מספק אותם דיו, או שהם מעוניינים גם בפוליש על הרצפות ולבצע ניקיון נוסף מטעמם עבור התחושה של הכניסה למקום חדש כשהוא מבריק לגמרי.

מדוע יש צורך לבצע ניקיון נוסף? 

סטנדרט הניקיון בין משפחה למשפחה הנו שונה, אך אין ספק שרבים יסכימו שהניקיון אותו מבצע הקבלן אינו יסודי מספיק עבור מי שמעוניין להתאכלס בדירה. ברוב המקרים אנשים יבחרו להשקיע את המאמץ הנוסף או את ההשקעה הכספית הנוספת כדי לנקות את הבית ביסודיות לפני הכניסה. ניקיון זה הנו קריטי ומשמעותי, כיוון שהוא מבוצע עוד לפני הכניסה לדירה, כשהיא ריקה מתכולה, ולכן הוא גם מהיר בהרבה. כמו כן, אם הדירה אינה נקיה דיו עבורכם, לא הייתם רוצים לישון בה או להציב בה את הרהיטים השונים שלכם שעלולים להינזק מהאבק שנותר בה. 

כיצד מבצעים ניקיון מלא לדירה מקבלן? 

דירה מקבלן אמנם קל יותר לנקות בשל העובדה שהיא נקייה מחפצים ומרהיטים, אך הניקיון בה בדרך כלל צריך להיות יסודי במיוחד. מתחילים עם המשקופים, עם המרפסות, החלונות ומסילות החלונות. אנשים תמיד מתפלאים לגלות כמה לכלוך עוד יכול לצאת מדירה שאמורה להיות נקייה בעת המסירה. 

לאחר מכן ממשיכים לניקיון עם החומרים המתאימים בארונות המטבח ובארונות הבנויים, אם יש נישות בנייה מגבס מנקים גם אותם ואז מנקים ביסודיות רבה את כל אריחי הקרמיקה בחדרי השירותים והמקלחות. בשלב האחרון מבצעים ניקוי יסודי לרצפת בבית. קודם מתחילים בשאיבה של כל האבק והלכלוך שקיימים בדירה ולאחר מכן מומלץ לבצע שטיפה באמצעות מכונה ייעודית שגם מבצעת קרצוף מעמיק אך מותאם לרצפות. בשלב האחרון מומלץ לבצע פוליש באמצעות המכונה, ואת כדי להבטיח את הניקיון וההברקה הדרושים. 

יתרונות הניקיון הנוסף בדירה

כאשר נכנסים לדירה החדשה ומבצעים בה ניקיון נוסף ויסודי, זוכים להיכנס לבית שנמצא במצב הנקי ביותר שלו. לאחר מכן תחזוקת הניקיון בבית הופכת למשימה קלה למדי, וההמלצה הנה לבצע ניקיון יסודי אחת לשבוע ולהקפיד לשמור על ארונות המטבח והחדרים מאווררים ונקיים לאורך כל השנה. 

המאמר באדיבות allkarcher.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!