בטון מוחלק ומבריק – גם בבית שלכם!

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בטון הוא חומר פשוט להכנה אך חזק להפליא, הנמצא כמעט בכל פרויקט בניה הנדסי – בתים פרטיים, בנייני ענק, מבני ציבור, חניונים ועוד. הוא מקנה יציבות וחוזק, אך הוא לא תמיד נראה טוב כל כך. אפשר לפרוס עליו שטיחים או מרצפות עץ ובכך להסתיר אותו, אך אפשר לעשות משהו הרבה יותר משתלם ויצירתי והוא ריצוף בטון מוחלק!

 

מה זה החלקת בטון ולמה זה טוב?

שכבת בטון רגילה הינה עמומה, אפורה ומשעממת. היא יכולה להוות ניגוד מוחלט מבחינת נראות ועיצוב לשאר התפאורה במקום. מלבד זאת, הבטון הרגיל שלכם אינו מבטיח לכם הגנה מקסימלית מפני פגיעות ונזקים לבניין. אך באמצעות שיטה ייחודית שנעשית על בטון, והוא פוליש והחלקה, ניתן גם להשיג מראה מרהיב ומבריק וגם עוצמה, חוזק ויציבות נוספת למבנה והגנה מפני נזקים משמעותיים נוספים. בטון מוחלק לבית הוא הבחירה של כל מי שחושב חכם, דואג לתחזוקת המבנה ורוצה גם לשפר את הנראות!

 

היכן ניתן לבצע החלקת בטון?

משטחי בטון מלוטש נמצאים בשימוש רב בחללים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים רבים כמו מפעלים, מרכזי תעשייה, חנויות, קניונים, בתי מלון, מוסדות לימוד אקדמיים, משרדי יוקרה ואפילו בבתים פרטיים. הבחירה שלהם בחומר הבטון וההחלקה שלו הינה משתלמת במיוחד, שכן הבטון הינו זול יחסית מחומרים אחרים, הוא חזק להפליא וההחלקה שלו מעניקה לו יתרונות רבות לאורך זמן.

 

למה לעשות החלקת בטון?

יש מגוון רחב של יתרונות לביצוע החלקת בטון לרצפות. בראש ובראשונה הסיבה היא תחזוקתית – הרבה יותר כדאי מבחינת תחזוקה שיהיה ריצוף מוחלק. ההחלקה מקנה לרצפה שכבת הגנה נוספת לבטון ובכך מייצבת טוב יותר את המבנה ומגנה עליו מפני פגעים שונים. בשל העומסים האדירים שהריצוף במקומות כמו מפעלים ומרכזי תעשייה עובר, כמו שינוע של מכולות ענק וחפצים כבדים, החלקת בטון הינה אידאלית ומציעה פתרון הגנה מעולה לאורך שנים רבות וארוכות. כמעט ואי אפשר להרוס את רצפת הבטון המוחלק, וגם בבתים פרטיים כמו ווילות יוקרה רבים בוחרים לרצף ברצפות בטון מוחלק שנותנות גם יופי ואלגנטיות וגם עוצמה.

 

התחזוקה מאוד קלה ופשוטה!

ביצוע פוליש לרצפות בטון מעניק אפשרות קלה מאוד לתחזוקה למשך שנים! כיוון שהרצפה חלקה ומבריקה, ניקוי ושטיפה שלה בעת הצורך וניגוב מאבק ולכלוך הופכים להיות קלים עד מאוד. במקום שתצטרכו לטרוח ולהוציא הרבה כסף על אמצעי שטיפה וניקוי של המקום, תוכלו במקום זאת לחסוך על אמצעי ניקוי שעובדים בקלות ובמהירות!

 

אין סוף של עיצובים

אין זה סוד שלבנות בבטון חשוף זה דבר די מכוער. נכון, הבטון מעניק למבנה הגנה ויציבות, אך עדיין אי אפשר כך סתם להעלים את התחושה העגומה והאפורה של הבטון הגולמי. יש לזה פתרון –בטון מוחלק לבית – פוליש – לא רק שמחזקת את המבנה אלא אף מעניקה לו חזות אחרת לגמרי – איכותית ויוקרתית מאוד! אפילו בבתי יוקרה ומשרדים כמו במשרדי הייטק ופירמות עורכי דין מפוארים דואגים לרצף בריצוף פוליש בטון אלגנטי ואופנתי!

רוצים לעשות בטון מוחלק לבית? להוסיף שכבת הגנה יעילה ואפקטיבית למבנה שלכם? הגעתם למקום הנכון. תוכלו פה להזמין שירותי פוליש רצפות בטון ולשדרג גם את הנראות וגם את היציבות של הריצוף שלכם, ולזכות בכל היתרונות של בטון מוחלק!

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
בנייה קלה מעץ

בנייה קלה מעץ הוא פתרון אקולוגי בר קיימא. ייתכן שכאשר יזכירו בפניכם את הביטוי "בנייה מעץ", הדברים הראשונים שתחשבו עליהם יהיו דקים למרפסות או פרגולות,

קצף פוליאוריטן

בתחום הבניה והשיפוצים יש כוכב עולה שהופך לפופולרי יותר ויותר בזכות הרבגוניות והיעילות שלו – קצף פוליאוריטן. אם עוד לא הכרתם, ואינכם יודעים כיצד קצף

wooden-figurine-house-female-hands-white
מיגונית לבית פרטי מחיר

הגיע הזמן לגונן על עצמנו ולהבין מה הפתרון המתאים לנו ביותר. לשאול מה יאפשר לנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר כשאנחנו מביאים בחשבון את הביטחון

ריהוט לבית

רענון וחידוש מראה הבית לא מוכרח להיות תהליך מורכב מדי, כיוון שניתן לשדרג את חללי הפנים בקלות באמצעות ריהוט לבית מעניין ואיכותי. לכן אם אתם

איך עובדת מערכת פנאומטית?

מהי מערכת פנאומטית? איך היא עובדת ומי צריך אותה? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל המידע!   עניין של אשפה כולנו מייצרים המון אשפה ופסולת.

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!