שיפוץ ושיקום מבנים

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

שיפוץ ושיקום מבניםשיפוץ ושיקום מבנים הוא תהליך שנועד כדי לתת מענה למי שרוצה להשביח את הנכס שלו, למי שרוצה ליצור אווירה יותר נעימה בחללי הבניין המשותפים או מבנה פרטי. התהליך אינו ארוך, אך נדרשים ברוב המקרים לקבל היתרים מטעם הרשויות וכאן יכול להיווצר עיכוב בתהליך העבודה. כדי לקבל הצעת מחיר, עליכם לפנות לחברה מקצועית או מהנדס פרטי שיבחן את הלקויות הקיימות בבניין ולאחר מכן יגיש לכם הצעת מחיר כולל תוכנית עבודה. 

 

מה זה שיפוץ ושיקום מבנים?

הדרך הטובה ביותר להסתכל על התהליך הוא כמו טיפול גדול לרכב. כמו שהרכב שלנו צריך תחזוקה, כך גם המבנה שלנו. כאשר מדובר על מבנה ישן, אנחנו כן נרצה לתת לו מראה חדש, עיצוב חדש ולדאוג שהמבנה ייראה גם מבפנים וגם מבחוץ יותר איכותי. ניתן בתהליך השיפוץ גם לשנות את גודל החללים או הדרך בה החללים מסודרים. התהליך של שיפוץ ושיקום מבנים משפיע על שווי הנכס ומעלה אותו, כך שפעמים רבות דיירים בוחרים לבצע את התהליך בעיקר כדי להשביח את הנכס. בנוסף לכך, כשאנחנו נכנסים למבנה שלנו אנחנו לא נרצה לראות קירות סדוקים, צבע מתקלף, ליקויים בבטון, סדקים וכד' – אנחנו נרצה שמהכניסה לשטח הבניין ועד לדירה שלנו יהיה לנו נעים לשהות במקום. גם חשוב לזכור על דבר נוסף, אם אתם בוחרים למכור או להשכיר את הנכס שלכם, הדיירים בוחנים לא רק את הדירה עצמה אלא גם את חלל הבניין וזה משפיע על המחיר אותו תקבלו בסופו של דבר. 

שיפוץ ושיקום מבנים הוא תהליך כולל שבוחן אילו ליקויים קיימים במבנה. אם לדוגמא אנחנו רואים פעמים רבות עובש במסדרון, ריח רע, כתמי צבע, התפוררות של קירות או פערים בגובה הריצוף, אנחנו נרצה גם בליקויים האלה לתקן כדי לקבל תחושה יותר נעימה. כאשר מדובר על מבנה משותף, כדי לבצע את התהליך אנחנו נרצה לדאוג שכולם ישתתפו בתהליך ולכן, נדרשת הסכמה בשיעור של 70% מסך דיירי הבניין. השיקום מבנים ברובו הוא גם חיצוני וגם פנימי, אך ניתן לעשות את הבחירה בהתאם לצורך ולתקציב של הדיירים.

שיפוץ ושיקום מבנים לעומת חיזוק מבנים

מה ההבדל בין שיפוץ ושיקום מבנים ובין שיקום וחיזוק מבנים? כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ ושיקום מבנים התהליך כולל גם שיפוץ פנימי בדרך כלל. המטרה היא יותר בשביל השבחת הנכס, בעוד חיזוק מבנים נועד עבור מבנים ישנים שכבר עלולים להיכנס למסוכנים, או כאשר הוצא צו מבנה מסוכן מטעם העירייה לאותו מבנה. תהליך שיפוץ נועד כדי לתת מענה חיצוני ופנימי, על ידי שיפוץ מקצועי ניתן להשביח את הנכס בשיעור של 7% עד 20% משווי הנכס. שיפוץ כולל שיפוץ חדר מדרגות, שיפוץ לובי, חיפויים, צבע ועוד.

חיזוק מבנים מצד שני נוגע יותר לתשתיות של מבנה מסוים, לחיזוק עמודי בטון ועוד. גם בתהליך שיפוץ אנחנו נרצה לערוך סקירה כללית כדי לבדוק האם נדרש לשקם חלקים מסוימים במבנה, הבחינה נעשית על ידי מהנדס קונסטרוקטור מנוסה שבוחן באופן מקיף את כל המבנה. אם נמצאו ליקויים, כמובן שחשוב לפעול בהתאם ולבצע את תוכנית העבודה בהתאם לנדרש. 

כמה עולה שיפוץ ושיקום מבנים?

יש לא מעט נתונים שמשפיעים על המחיר אותו תשלמו, ריכזנו עבורכם מחירון המתייחס לעבודות הפופולריות ביותר בקרב שיפוץ ושיקום מבנים. יש לקחת בחשבון שהמחיר נקבע גם בהתאם לגובה הבניין, האם נדרש הקבלן ליצור פיגומים? האם הוא צריך לשלב גם שיקום מבנים באמצעות עבודות בסנפלינג? כל אלו יכולים להשפיע על המחיר לכאן ולכאן. לפניכם המחירון:

סוג עבודה מחיר דברים שחשוב לדעת
שיקום עמודי בטון 1,500 – 1,800 ש"ח לעמוד שיקום עמודי בטון הוא כאמור חלק מתהליך שיקום ולא תהליך שיפוץ. התהליך כולל חשיפה של ברזל חלוד, וטיוח באמצעות בטון ושכבת טיח.
עיבוי עמודי בטון 4,000 – 6,500 ש"ח לעמוד עיבוי עמודי בטון נועד כדי לאפשר כושר העמסה על מבנה מסוים, וכמו כן לחזק את המבנה.
מילוי סדקים 100-250 ש"ח מילוי סדקים הוא חלק מהתהליך שיפוץ ושיקום – כאן אנחנו גם דואגים למראה ומצד שני, גם שומרים על בטיחות המבנה. 
צביעת בניין חיצוני 65,000 עד 100,000 ש"ח פיגומים, תיקוני טיח, צבע ועוד.
בדיקת מהנדס קונסטרוקטור 1,500-3,500 ש"ח בדיקה ראשונית ודוח ליקויים
עבודות איטום 60-120 ש"ח למ"ר בהתאם למיקום האיטום, סוג החומר ועוד.
שיפוץ חדר מדרגות 350-550 ש"ח לקומה יש לוודא מול הקבלן האם המחיר כולל צביעת תקרה וכולל מעקה. 

איך בוחרים חברה מקצועית?

אחרי שהכרנו את המושגים הקריטיים לשיפוץ ושיקום מבנים, איך אנחנו יכולים למצוא את החברה הטובה ביותר? יש מקרים בהם הזמן דוחק בנו, לדוגמא כאשר ישנו צו מטעם העירייה. במקרים כאלה לרוב יינתן לנו כ-90 יום עד לתחילת הפרויקט. אך גם במקרים כאלה אסור לקבל החלטות פזיזות, אלא למצוא את בעל המקצוע שיוכל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, כולל בחירת קבלני משנה מנוסים. 

אנחנו ממליצים לכם להידבק לחוקים ולתקנות הכתובות בחוק ביחס לשיפוץ ושיקום מבנים. חשוב לבחור קבלן שכן יכול לעמוד בפרויקט ויש לו סיווג מתאים. לדוגמא, קבלן שיפוצים לא בהכרח יהיה כשיר חוקית לבצע את העבודה, מכיוון שהוא יכול לקחת על עצמו פרויקטים של עד 43,000 ש"ח בלבד ובמקרה של שיפוץ מבנה כולל המחירים יקרים יותר. בחירת קבלן בהתאם לחוק תורמת לכם בכך שהוא חייב לעבוד בכפוף לתקנות, יש לכם ביטוח לנזקים ואתם גם עובדים מול חוזה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
מחירון שיקום מבנים
מחירון שיקום מבנים

מבנה המגורים שלכם דרוש לשיפוץ? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות מחירון שיקום מבנים. מעבר למחירון, נגע

שיקום חזיתות מבנים
שיקום חזיתות מבנים

שיקום חזיתות מבנים הוא תהליך מורכב הדורש מיומנויות של מומחים רבים ושונים, לרבות קבלנים, מהנדסי בנייה, קבלני משנה מתחומים שונים, אנשי מקצוע עצמאיים ועוד. אם

שיקום ושימור מבנים
שיקום ושימור מבנים

כאשר מדובר בשיפוץ, שיקום ושימור מבנים ובנייני מגורים, יש הרבה (בלשון המעטה) גורמים שצריך לקחת בחשבון. לא מדובר רק במציאת החומרים המתאימים לפרויקט, אלא גם

שיקום ואיטום מבנים
שיקום ואיטום מבנים

עם השנים, מבנים רבים ניזוקים בצורה שונה. בעקבות כך עלולים להיות חלקי טיח ובטון רופפים, חלקי ברזל חשופים, סדקים בקירות התומכים ועוד. במצב כזה יש

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!