יתרונותיה של הבניה הקלה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

צילום:PEXELS

שיטת הבניה הקלה לבניית בתים פרטיים תפסה תאוצה לאחרונה, בעיקר בארצות הברית, קנדה ואירופה אך גם בישראל, למרות שכאן היא אינה מוכרת כל כך יחסית ביחס לארצות מערביות אחרות. לשיטת הבניה הקלה יתרונות רבים מספור ולכן הפכה להיות כה פופולרית בשנים האחרונות. קיימות כל מיני שיטות לבניה קלה, אך חשוב להבין מה עומד בבסיס של השיטה הזו, כיצד היא יכולה לשרת אותנו וכן את היתרונות הרבים שלה.

מהי בניה קלה

בניה קלה היא שם רחב לשיטות שונות ומתקדמות. לעומת שיטת הבניה המסורתית שאנו מכירים, שבה משתמשים בעיקר בלבנים וטיח, בשיטת הבניה הקלה משתמשים בחומרים שונים ומגוונים כמו פלדה, אלומיניום, מת ועוד. החומרים האיכותיים והיוקרתיים האלו הם אלסטיים ומבודדים, ועל כן מושלמים לבניה של מבנים המיועדים למגורי אדם. עוד דבר המבדיל את שיטת הבניה הקלה משיטות אחרות שאנו מכירים היא העובדה שרוב חלקי המבנה שנבנה בשיטת בניה קלה מיוצרים במפעל ולא באתר הבניה עצמו. זו הסיבה שבניה קלה נקראת גם "בניה מודולרית" כלומר בניה והקמה של בית במספר שלבים.

בניה קלה היא בניה נקיה

אתר בניה של בית שנבנה בשיטת הבניה הקלה כמעט ואינו משאיר אחריו פסולת, ועל כן לאחר הבניה לא צריך לנקות אותו כמעט. סביבת העבודה היא נקיה וכמעט אין צורך בפועלים וכלי עבודה. הסיבה לכך היא העובדה שרוב חלקי הבית מיוצרים במפעל.

בניה קלה היא בניה חסכונית

עלות של בניית בית פרטי בשיטת הבניה הקלה היא לרוב הרבה יותר זולה מאשר בניה של בית בשיטה המסורתית. הסיבה העיקרית לכך היא מהירות הבניה וכל המשתמע מכך: פחות ימי עבודה ופחות כוח אדם. כמו כן, בשל הבידוד התרמי המצוין של בתים שנבנו בבניה קלה, צריכת החשמל תהיה מועטה יותר וכל כן החשבונות נמוכים יותר. סיבה נוספת לעלות הנמוכה של בית שנבנה בשיטת הבניה הקלה היא העובדה שאין צורך בבעלי מקצוע רבים ויקרים כמו קבלן שלד ואחראי תשתית אינסטלציה.

בניה קלה היא בניה ירוקה

בניה קלה נחשבת לשיטת הבניה הכי ירוקה שיש בנמצא כיום. יש לכם מספר סיבות: בניה קלה היא בניה ירוקה משום שהחומרים בהם משתמשים הם חומרים ידידותיים לסביבה. כמו כן, משום שבנייה ירוקה אינה משאירה אחריה פסולת אתר הבניה של בית שנבנה בבניה קלה אינו מזהם את הסביבה כמו אתר בניה רגיל. המהירות של הבניה גם היא תורמת לעובדת היות שיטת הבניה הקלה שיטה ירוקה- ככל שהבית מוכן מהר יותר, כך יש פחות זיהום. סיבה נוספת ולא חשובה פחות היא הבידוד התרמי המצוין שמספק בית שנבנה בשיטת בניה קלה. בידוד תרמי חזק מצמצם שימוש  בחשמל לצורכי חימום/קירור, מה שהופך את הבית לירוק וחכם יותר.

בניה קלה היא בניה מהירה

בניה קלה היא משמעותית מהירה יותר מאשר שיטת הבניה המסורתית. המבנה מוכן במהירות במפעל ועל כן תהליך הבניה בפועל מתרחש תוך חודשים ספורים בלבד- לפעמים שבועות!

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!