חושבים שאתם חכמים? ומה עם המטבח שלכם? 

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אומנם המטבח הוא המקום הכי מסורתי ובסיסי שניתן למצוא, אך לאורך השנים הוא אינו מפסיק לנוע קדימה, גם אם במודע הוא מתכתב עם המסורת ואף מעניק לה מקום של כבוד. אז בין אם מבקשים מטבח כפרי בניחוח צרפתי, ובין אם מבקשים מטבח מודרני בניחוח אורבני, אתם מוזמנים להכיר את החידושים האחרונים בתחום, כי גם למטבח שלכם מגיע להיות חכם ומתקדם וגם לכם מגיע לגלות ששלל פעולות פשוטות במטבח עשויות להיות הרבה יותר נוחות. סקרנים? הכירו את השכלולים האחרונים:

ניצול מקסימאלי של מגירה

אחת הבעיות שמשותפת ל90% מהמטבחים, זה חוסר מקום, ולא באמת כי המטבח קטן, אלא פשוט כי המקום הקיים אינו מנוצל בצורה מרבית. אי לכך אחד מאותם פתרונות אחסון חכמים למטבח נוגע למגירה ייעודית שיושבת מתחת לכיור. מגירה זו רצוי להזמין אצל נגר בהתאם למידות אישיות, כך שהמגירה תנוצל באופן מרבי. במגירה מסוג זה ניתן לשמור מטליות, אמצעי ניקוי, שקיות וכדומה. מבקשים דוגמה נוספת? ובכן לא מעט רווח מתבזבז על הדופן של המגירות, ועל כן מגירה אחת גדולה עדיפה על פני שתי מגירות קטנות. מה עוד? אם כבר התמקדנו בקטגוריה של מגירות, נציין שרצוי להתקין למגירה דופן עילית (דופן הגבהה), כך כשזוכים לנצל את הגובה באופן אידאלי. טיפ נוסף מעולם המגירה? תבקשו שהיא תהיה כמה שיותר עמוקה!

תוספות קטנות שמייצרות משמעות גדולה

אומנם לא מדובר בהמצאה טכנולוגית מרשימה, אך כן מדובר בתוספות קטנות שעושות הרבה שכל (וסדר). כך למשל מומלץ לתלות על הדופן הפנימית של הארון ווים או אפילו סלסלאות. ניתן להכין תא שנשלף מהארון ושביכולתו להגדיל את משטח העבודה. ניתן להוסיף מגירה עילית בתוך מגירה תחתונה (עבור ניצול אידאלי של השטח). ניתן להיעזר במדפים נשלפים. ניתן לתלות פס מגנטי על הקיר (ואליו לחבר סכינים או קופסאות תבלינים). ניתן להתקין מדפים לאורך הקיר וכדומה. 

שואב אבק ייעודי למטבח

אין ספק שצריך לנקות את כל הבית, אך המטבח הוא האזור שהכי הרבה מתלכלך ואף בתדירות מאוד גבוהה. מכאן שאם רוצים להקל את פעולת הניקוי באזור המטבח, בהחלט יש טעם להתקין שואב אבק רצפתי. מדובר בשואב שמצוי בקו הסוקל, כך שדי בנגיעה פשוטה עם הרגל כדי שכל הלכלוך שאספנו ייעלם בתוך שניות אחדות – פשוט ונוח, ובעיקר גורם לרצות לנקות.  

מוצרי חשמל חכמים

כקינוח בחרנו להציע רשימה של מוצרי חשמל חכמים. אומנם לרוב הם יקרים, אך בהחלט יש טעם להכיר בקיומם. כך למשל ניתן למצוא מקררים שכוללים תאים שניתן להחליט האם רוצים שהם ישמשו כמקפיא, או כמקרר. יש כיריים אינדוקציה (אזורי בישול שמתחממים בעת מגע) שכוללים ראש גז (כך שניתן ליהנות משני העולמות). קיים תנור אפייה חכם שבין היתר מציע פונקציות מיוחדות, למשל פונקציה ייעודית עבור אפיית פיצה ותוכנית ייעודית עבור הפשרה. ישנה מגירת חימום שמתחברת לתנור או למיקרו, כזו שמסייעת לשמור על הטמפרטורה הרצויה עד למועד הגשת האוכל לשולחן, ואף כזו שמאפשרת לחמם את כלי האוכל לפני עריכת השולחן וכדומה.

אז מה עם המטבח שלכם – איך הייתם מגדירים את רמת ה IQ שלו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!