הופכים חלום למציאות

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

חלום משותף ישנו לרבים מהאנשים בעולם. הם חולמים על בית מגורים פרטי, בנוי בדיוק לפי הפנטזיות שלהם. חדרים מתוכננים בקפידה, בהתאם לצרכים של בני הבית, חצר מרווחת ומזמינה, גינה פרטית, בריכה ולמעשה כל מה שהופך את החיים להרבה יותר אטרקטיביים ונוחים.

חשוב לדעת כי כאשר מדובר בתכנון בית פרטי, חובה לפנות אל אנשי מקצוע מומחים במיוחד בתחום הבנייה על מנת שהם אכן יגשימו את החלום בצורה הכי מושלמת.

רק חברה שיש לה ניסיון תחום הספציפי של בניית בית פרטי 'על פי הזמנה', הם אלו שייטיבו לשרת את הלקוח בצורה הטובה ביותר.

מי יבנה עבורכם את הבית?

בניית הבית הפרטי דורשת שימת לב לכמה וכמה דגשים חשובים אשר אלו יובילו לכך כי אכן הבית ייבנה בצורה הרצויה והטובה ביותר.

קבלן עם ניסיון  – לפני הכול חובה לשים דגש על כך כי לא פונים אל קבלן מתחיל שזה לו הפרויקט הראשון. אז זה לא שאנחנו לא בעד לתת צ'אנס לכוחות חדשים שייכנסו לשוק. אך בכל זאת, בנייה של בית פרטי מורכבת יותר מבנייה רגילה של פרויקט משותף למספר דיירים שמבקשים הרחבה של דירה או משיפוצים קלים בבית קיים. הבנייה של הבית הפרטי דורשת עבודה מקצועית מול גורמים מקצועיים ממגוון תחומים, תוך סנכרון מלא בין כולם. כי החשמלאי אמור לבצע את מלאכתו בשלב מסוים של העבודה, כך גם האינסטלטור. צריך לזכור גם את עבודות הצבע, את התקנת הדלתות, את מערכת המיזוג כאשר כל אחד מאנשי המקצוע אמור למלא את המשבצת שלו בעיתוי המדויק בהתחשב בהתקדמות של קצב הבנייה.

על כן רק איש מקצוע מנוסה הוא זה שייטיב לנצח על המלאכה המורכבת הזו.

קבלן שיש לו מוניטין – קבלן שיש לו מוניטין הוא אדם שרכש לעצמו שם טוב בשוק הבנייה והוא על פי רוב איש מקצוע אשר אכן אפשר לסמוך עליו. כי שם טוב לא מגיע בחינם. אם הקבלן זכה לו, אות וסימן כי הוא אכן ראוי לו. ברור שתוכלו לסמוך יותר על קבלן כזה.

קבלן שיעמוד בלוח זמנים – כולנו יודעים שעבודות בנייה ושיפוצים זה משהו שאנחנו יודעים איך זה מתחיל ומתי, אך כמעט אף פעם אי אפשר לדעת מתי ואיך זה יסתיים. על מנת לצמצם את אי הוודאות, מומלץ מאוד לקבוע לו"ז מדויק מול הקבלן שייתן אינדיקציה לצד התחייבות על משך הזמן לביצוע העבודה.

בקשו הצעת מחיר – לפני שמתחילים, יש לשבת מול הקבלן ולפרט את כל העבודות הנדרשות בבניית הבית. זה כולל את כל הפרטים. מהמסד ועד הטפחות. החל ממחיר של ביקור אדריכל עבור דרך מחירון לניסור בטון וכלה בעבודות הצבע והתקנת המזגנים.

כאשר יש הצעת מחיר כתובה וברורה נמנעים הרבה חילוקי דעות ואי נעימויות בהמשך.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!