דשא סינטטי – היתרונות והחסרונות, וכמה זה עולה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בעבר, בשביל ליהנות ממרבד של דשא בחצר או בגינה של בית, בניין משותף, בית עסק או בכל מקום, היה צריך לזרוע דשא ולגדל אותו. לא כל אחד יכול היה לעשות את זה, לא לכל אחד היו את התנאים שאיפשרו זאת, וגם אם היו לו, הוא היה תלוי בתנאים שונים בסביבה, החל מתנאי קרקע מתאימים וכלה בתנאי מזג אוויר שאיפשרו ליהנות מצמיחה של הדשא לאורך זמן.

הבעיה היא לא רק הצורך בתנאים סביבתיים או בתנאי מזג אוויר מתאימים, אלא גם יש צורך בעניין של זמן וכסף. בשביל שהדשא יצמח כמו שצריך, צריך לעבוד עליו הרבה, צריך לכסח אותו מעת לעת, צריך להקפיד לשים לב מה קורה איתו במהלך כל השנה ועוד. אלה דברים שלא כל אחד יכול לעשות, לא לכל אחד יש את היכולות ואת הצרכים הנדרשים לזה, בוודאי אם יש לו קריירה ומשפחה. אפילו אם הוא מעסיק גנן לשם כך, עדיין זה דורש השקעה כספית לאורך זמן.

לכן, הרבה מאוד אנשים מעדיפים היום למצוא אופציות זולות ופשוטות יותר, אופציות שיכולות לשרת אותו לאורך שנים, בלי שיש צורך להשקיע זמן או כסף. באופן טבעי האופציה המועדפת היא דשא סינטטי. מדובר בתחליף הטוב ביותר עבור מי שרוצה ליהנות מדשא, אך לא "לעבוד" קשה מדי בכל מה שקשור לגידול ולטיפוח שלו.

צריך לומר, השימוש בדשא סינטטי איננו מיועד אך ורק לסוג גינה אחת או סוג מבנה מסוים. רבים משתמשים בו כיום, הן במבנים פרטיים, עסקיים ואחרים. למעשה השימוש בו הפך להיות כל כך פופולארי, עד שגם רשויות מקומיות בוחרות להחליף את השימוש בדשא רגיל בדשא מסוג זה, כולל בגינות ציבוריות, מגרשי ספורט וכן במבנים ציבוריים רבים. אותן רשויות שבחרו בגישה זו הבינו שזו השיטה הטובה ביותר לחסוך בעלויות, לחסוך זמן ולא להיות תלויים בתנאי מזג אוויר.


מה זה דשא סינטטי?

למעשה, מדובר במרבד דשא עשוי סיבים שיוצרו באופן תעשייתי ומדמה מראה של דשא רגיל. מי שמתבונן עליו או נוגע בו, עלול לחשוב שמדובר בדשא אמיתי לכל דבר. כמובן, ככל שהוא איכותי יותר כך התחושה היא הרבה יותר אמיתית וקשה להאמין שאכן מדובר בדשא שיוצר במעבדה.

לפני שניגע ביתרונות ובחסרונות של דשא מסוג זה, חשוב להדגיש, בשביל לבדוק את האיכות של הדשא יש לוודא, שהסיבים יהיו צפופים, ככל שהם יותר צפופים ועבים כך הוא הרבה יותר איכותי.


יתרונות דשא סינטטי

כאמור, היתרון הבולט הוא שאין צורך לתחזק אותו. לא צריך להשקות אותו, לא צריך לגזום ולכסח אותו, אפשר ליהנות ממנו מבלי להשקיע בו הרבה זמן וכסף.

יתרון אחר, הוא יכול להיות פתרון יוצא מן הכלל עבור אנשים שמתגוררים באזורים יבשים, אזורים בהם לא ניתן לגדל דשא באופן טבעי. זו גם הסיבה שמדינות רבות בהן אין משקעים רבים, משתמשים בדשא מסוג זה.

יתרון אחר, מדובר בדשא שיכול להתאים למגרשי ספורט רבים, מה שמאפשר שימוש נרחב לאורך זמן, בלי לגרום נזק למשטח או נזק פיזי לספורטאים.


חסרונות דשא סינטטי

ראשית, יש צורך לנקות אותו מעת לעת על מנת לשמור על המראה שלו. שנית, יש לבחון מאילו חומרים הוא עשוי, על מנת לוודא שאיננו מכיל רעלים. שלישית, מעת לעת, ייתכן ויהיה צורך להחליף אותו.


עלויות דשא סינטטי

העלות נקבעת על פי איכות הדשא וכן על פי גודל המרבד. בדרך כלל המחירים נעים בין 20-200 שקל למטר, אך יש לקחת בחשבון את עלויות ההתקנה והחומרים הנלווים לצורך התקנת הדשא.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!