מה כולל ביטוח עסק ולמה הוא חשוב?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

כאשר מנהלים עסק, נדרשים להתמודד באופן קבוע עם שלל אתגרים, בעיות וקשיים, ותמיד צריך לקחת המון דברים בחשבון. לצד שלל העיסוקים היום-יומיים והיחסית שגרתיים, בעלי העסקים חייבים גם לחשוב לטווח הארוך, לתכנן ולבצע ניהול סיכונים מחושב לכל תהליך ולעסק באופן כללי. כאם נכנס לתמונה ביטוח לעסקים, שמגן עליכם מפני התרחישים הכי גרועים שאתם מסוגלים לדמיין עבור העסק שלכם, ואפילו מפני כאלה שלא חשבתם עליהם בכלל.

בדיוק כמו שלא כדאי להפקיר את גורל הרכב, הדירה או החפצים שלכם ביד הגורל, וחשוב לרכוש פוליסות ביטוח מתאימות שיספקנו לכם ביטחון כלכלי ושקט נפשי, כך יש לפעול גם בנוגע לעסק. ביטוח לעסקים מכסה נזקים מסוגים שונים וניתן להתאים אותו לתחום העיסוק ולפעילות הספציפית שלכם, ובמקרים מסוים כולל כיסוי לתביעות משפטיות נגדכם.

לפני שרוכשים ביטוח לעסקים, מומלץ לבצע סקר שוק ולבחון הצעות שונות, וגם להחליט בדיוק מה חשוב לכם לכלול בפוליסה. מצד אחד, אתם לא רוצים לשלם על כיסויים לא נחוצים, ומצד שני, עליכם לוודא כי אתם מוגנים באופן הכי טוב שאפשר. תרכיבו לכם פוליסת ביטוח לעסקים מותאמת אישית, ותנסו להשיג את המחיר ואת התנאים הכי נוחים עבורה.

כאמור, יש כמה וכמה כיסויים שונים שאפשר לרכוש במסגרת ביטוח עסקים. אנחנו נתמקד בשלושת העיקריים: ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח צד ג'.

 

ביטוח עסקים – מבנה

אם אתם פועלים מתוך מבנה – חנות, משרד, קליניקה וכו' – אתם יכולים וצריכים להגן על עצמכם מפני נזקים שעלולים להגרם לו. מה נחשב חלק מהמבנה? רצפה, תקרה, גג, קירות, דלתות וחלונות, וגם תשתיות כמו מערכות חשמל, דודי שמש ועוד (נזקי צנרת לא כלולים, וניתן לרכוש עבורם ביטוח בנפרד). ניתן להפעיל את הביטוח במקרים של שריפות, שיטפונות, רעידות אדמות ואפילו אם מתנגשת בבניין שלכם מכונית. אם מפעילים אותו, חברת הביטוח יכולה לתקן את הנזק בעצמה או לפצות אתכם על התיקון, ובשני המקרים תצטרכו לשלם השתתפות עצמית.

 

ביטוח עסקים – תכולה

בין אם אתם פועלים מתוך מבנה ייעודי, או שאתם מנהלים את העסק מהבית, סביר להניח שקיים רכוש כלשהו בבעלות העסק. בנוסף, יתכן שיש אצלכם חפצים של לקוחות, אשר נמסרו לכם לתיקון, ניקוי או מסיבות אחרות. במסגרת ביטוח תכולה תוכלו להגן על חומרי גלם, מלאי, סחורה, ריהוט (כולל שטיחים), חפצי אומנות, מכונות ומכשירים, כלי עבודה וציוד מסחרי. אם אתם מחזיקים בעסק במוצרים יקרי ערך, כמו תכשיטים, כדאי לשקול את הרחבת "ביטוח כל הסיכונים" לביטוח התכולה.

 

ביטוח עסקים – צד ג'

ביטוח צד ג' מספק שתי הגנות חשובות:

  • כיסוי לנזקים פיזיים או כלכליים שנגרמים לאנשים בזמן ששהו בעסק, כמו לקוחות או ספקים.
  • כיסוי לנזקים פיזיים או כלכליים שנגרמים לאנשים כתוצאה מתאונה שהתרחשה בתחומי העסק, כמו שריפה שהחלה במבנה שלכם והתפשטה למבנים נוספים.
אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!