תריסי שלבים- לא רק פלסטיק

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

תריסים מהווים אמצעי הצללה חשוב מאוד לכל חלון בבית. כדי להצל את הבית בצורה המתאימה ביותר, יש צורך לבחור תריסים איכותיים, קלים ונוחים לפתיחה וסגירה וכמובן, איכותיים ועמידים. בעבר, תריסי שלבים היו עשויים מפלסטיק בלבד. כמעט בכל בית ישן שלא עבר שיפוץ ניתן למצוא כיום את תריסי הפלסטיק הרגילים אשר ניתן לפתוח ולסגור אותם באופן ידני. כמובן שתריסים מעין אלה נשחקים מהר, נשברים והמראה שלהם לא תמיד הכי אטרקטיבי ועוד. ההיצע כיום בתחום תריסי שלבים הינו גדול ומגוון ביחס להיצע שהיה קיים בעבר וכל אדם יכול לבחור בתריסים המתאימים ביותר לצרכים שלו, לחלל שבו הם יותקנו ועוד.

 

סוגי תריסים

כיום ניתן למצוא 4 סוגי תריסים: תריס חשמלי, תריס ידני, תריס הזזה ותריס ונציאני. כל אחד מארבעת הסוגים מחולק לכמה סוגים וחשוב להכיר את כולם. התריסים משמשים כאמור לצורך הצללה וסגירת הפתחים שמהם יש אור בצורה חלקית או מלאה. ברוב הבתים והדירות כיום עדיין ניתן לראות תריסים ונדמה כי לעולם לא ינוס ליחם. בבית ישן כאמור ניתן למצוא תריסי הזזה מפלסטיק אשר לא פעם המסילות שלהם בצדדים מתחילות להתפרק מהשמש. במקרה הזה חשוב להחליף את התריסים בחדשים.

תריסים חשמליים מהווים כיום תריסים שכיחים מאוד. ניתן למצוא את התריסים הללו בכל הבניינים החדשים אשר לרוב בונים בהם תריסים חשמליים בצורה אחידה וצבע אחיד לכל הבניין. את התריסים החשמליים ניתן להזיז וכמובן לפתוח ולסגור באמצעות מנגנון חשמלי.

אחד התריסים היפים ביותר שניתן לפתוח אותם באופן ידני או חשמלי הוא תריס אור. מדובר על אחד מהתריסים היפים ביותר ובשל כך גם היקרים ביותר המוצעים כיום. התריס מהווה פתרון מעולה להצללה וניתן לראות את כל מה שקורה בחוץ ובמידה ופותחים את התריס. לתריס מעין זה יש כמה וכמה מתלים שמחברים בין שלב לשלב, כאשר שלב אחד נפתח הוא מרים אותו את כל המתלים ובהתאם לאורך המתלים, כך יהיה הגודל של החריצים שמהם יכנסו קרני שמש.

תריסים נוספים הם תריסי הזזה, כאן כאמור מדובר על תריסים ישנים למדי, אשר לרוב יהיו עשויים מפלסטיק. בתריס המדובר התקלה הנפוצה ביותר תהיה שלבים מהתריסים שנופלים בשל שחיקה של אביזרים שונים בתריס שאמורים להחזיק אותו במקומו. בשל העובדה שהאביזרים הללו גם עשויים מפלסטיק, הם לא פעם מתייבשים כתוצאה ממזג אוויר שמשי ולכן, הם נשחקים או נשברים.

תריס נוסף הוא התריס הידני. מדובר על תריס שדומה לתריסים החשמליים אלא שבו יש רק סוג אחד של שלבים והם השלבים המוקצפים. התריס פועל באמצעות חבל שיוצא מארגז ונכנס בלשונית וחוזר לארגז. כך הוא יוצר אשליה של 2 חבלים. ישנם תריסים ידניים ישנים שיש להם רק חבל אחד שיוצא מהארגז ונכנס לקיר וכבר כמעט לא מייצרים כאלה וישנם תריסים בעלי מנגנון חדש שבהם החבל מלופף על הגלגל שיוצא מהארגז, מגיע ללשונית, חוזר לארגז ומלופף על קפיץ אזהרה.

סוג נוסף של תריסים הוא תריס ונציאני. מדובר על תריס חשמלי שמתאסף כלפי מעלה. התריס קל מאוד באופן יחסי לקודמים שהוזכרו שכן, הוא מורכב משלבים דקים כאשר בגל שלב עוברים 2 כבלים מפלדה מיוחדת. בנוסף ישנם סרטים באמצע התריס אשר דרכם התריס מתאסף. מדובר על תריס מסובך להתקנה ויש צורך בניסיון רב כדי להתקין אותו.

מחיר התריסים יהיה בהתאם למורכבות ההתקנה שלהם, לגודל החלל שבו הם עתידים להיות מותקנים, בהתאם לסוג התריס וכמה הוא מתקדם ואיכותי, הנראות הויזואלית שלו ועוד. כמובן שכדאי לעשות סקר מחירים טרם בוחרים בתריס הרלוונטי וכן, לבחור רק באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך ייעוץ לגבי התריס שמתאים לביתכם וכמובן עבור התקנת התריס

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!