עוברים לבית פרטי? סטאר הנדימן ממליצים להיעזר בתיקונצ'יק

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

מעבר לבית פרטי כרוך בהרבה מאד עבודות פנימיות שיש לבצע כדי שאפשר יהיה להתרווח בסלון וליהנות מהבית החדש. כל התיקונים הקטנים הללו אורכים זמן ולכן ההמלצה היא להיעזר בהנדימן אשר יבצע את כל המטלות הללו במהירות וביעילות.

בחירה של הנדימן

אם קיבלתם המלצה על איש מקצוע בעל ידע רב שעוסק בתחומים הנחוצים לאחר מעבר דירה, כמו בתחום החשמל, הנגרות והאינסטלציה, זה הזמן לתאם אתו את מועד ביצוע העבודות, כדי לקדם את תהליך מעבר הדירה. במקרים רבים מבקשים מההנדימן לבצע את כל הפעולות הללו מראש ורק לאחר סיום העבודות שלו מנקים היטב את הבית ועוברים דירה בפועל.

עבודות עבור איש המקצוע

הנדימן לבית מסוגל לבצע הרבה מאד עבודות כמו לדוגמה חיווט של צנרת החשמל בבית, הכנה של נקודות חשמל חדשות במיקומים ספציפיים על פי הצורך כמו במטבח, בסלון ובחדרי הילדים. כמו כן הוא יתקין קירות גבס במקומות שבהם רוצים לפצל חדר בבית פרטי שהוא גדול מאד וליצור ממנו שני חדרי ילדים, כך לכל אחד מהילדים יהיה חדר משלו.

בנוסף לכך הוא יתלה תמונות במקומות שונים ברחבי הבית וגם ידביק טפטים על אחד הקירות בכל חדר ילדים. כל ילד יבחר את הטפט האהוב עליו כמו לדוגמה הדפס שקשור לכדורגל, כדורסל או ספורט אחר. לאחר הדבקת הטפט על קיר אחד בכל חדר, יוכל ההנדימן לבצע תיקוני טיח ולצבוע את שלושת הקירות האחרים בכל חדר ילדים. המגמה היא לצבוע את הקירות של כל אחד מהחדרים בצבע אחר כדי ליצור הבדל בין החדרים השונים.

המעטפת של הבית

שמירה על הבידוד בבית הן בחורף והן בקיץ היא חשובה ביותר. אף אחד לא מעוניין שיהיה קר מאד בחורף או חם מאד בקיץ, עקב בעיה של אטימות ותקינות של התריסים שעשויים מפלסטיק, או התריסים החשמליים.

זו הסיבה שההנדימן מגיע לבית הפרטי ומחליף שלבים שהם לא תקינים, מחליף גם סוגרים או רצועה של תריס גלילה על פי הצורך. בתום כל הפעולות הללו הוא מפעיל את כל אחד מהתריסים כדי לוודא שהכול מסודר באופן מושלם.

להשלמת הפעולה ההנדימן המעולה יתקין בתקרות של כל החדרים מאווררי תקרה. משבי הרוח הרעננים שיהיו בחדרים לאחר ההתקנה יקלו מאד על ההתנהלות בימים החמים וכל בני הבית יהיו מרוצים מכך ביום ובימי חמסינים גם בלילה.

הנראות של הבית

העיצוב של הבית הוא חשוב ביותר ולכן הנדימן מסייע לבני הבית ומתקין מדפים מעץ או ממתכת בכמה מקומות בבית, כמו כן מרכיב פריטי ריהוט חדשים כמו קונסולה לכניסה לבית, ארון בעל דלתות הזזה לחדר השינה, הוא יתלה תמונות נוף מרהיבות בסלון וגם ווים לאביזרים השונים לשימוש יעיל במטבח הביתי.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!