מתכנים שיפוץ? מה אם פינוי בדירה?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

לבעל הדירה יש זכות לפנות שוכר מדירה אם השוכר מפגר בשכר דירה, מפר את הסכם השכירות או יצר מטרד. אם אין הפרות של הסכם השכירות, אזי על המשכיר להודיע בכתב לשוכר שהם יפונו.

הודעה זו חייבת לכלול את כל הפרטים הבאים:

  •  התאריך שבו יתבצע הפינוי
  • סיבת הפינוי
  • כיצד להימנע מפינוי

לרוב ניתנת לדיירים הודעת פינוי בצורת מכתב מבעל הדירה. בהודעה תצוין סיבת הפינוי, מהו מועד כניסתה לתוקף ואיזה מועד על השוכר להתפנות. הודעת פינוי בדרך כלל תיתן לדיירים 30 יום לעזוב. אם הם לא יצייתו עד תאריך זה, הם עלולים להיחשב כהסגת גבול לרכוש ועלולים להיעצר או לקנס. בעל הבית יכול לפנות שוכר לפני שיפוץ כל עוד נותנים לשוכר מספיק זמן למצוא מקום חדש. המשכיר צריך לספק לשוכר מספיק זמן כדי למצוא מקום חדש והוא לא צריך לעשות שום עבודות בנייה עד שהשוכר יצא מהבניין. על השוכר להתפנות לפני שיפוץ. הדיירים אינם מחויבים לפנות את הדירה לפני שיפוץ, אך ייתכן שהם יידרשו לעבור דירה זמנית במהלך שיפוצים מסוימים. חשוב לדעת שלא ניתן לפנות דייר לפני שיפוץ ללא צו בית משפט. הסיבה לכך היא שהמשכיר צריך שהשוכר יחתום על הסכם לפיו לא יאכלס את המקום לאחר השיפוץ. המשכיר גם צריך לוודא שיהיה לו מספיק זמן לשפץ ולסיים את הסכם השכירות לפחות שישה חודשים מראש. זה ייתן להם מספיק זמן למצוא דייר אחר שיוכל לעבור לגור מיד לאחר השיפוץ.

פינוי דירה לפני שיפוץ

פינוי דירה לקראת שיפוץ רחב בדירה הוא תהליך בו בעל הדירה או בעל הדירה צריכים לפנות את הדיירים בטרם ניתן לבצע כל עבודת שיפוץ. הסיבה לכך היא שעבודות הבנייה עלולות לגרום לרעש ואבק רבים ולא ניתן יהיה לגור בדירה בתקופה זו. תהליך הפינוי מתחיל בהסברה לדיירים על עבודות השיפוץ המתקרבות ולאחר מכן מתן פרק זמן מסוים בו הם צריכים לפנות את המקום. השלב הבא הוא הגשת בקשה לפינוי לבית המשפט, אשר דורשת ניירת מסוימת, כולל הודעות וניירות משפטיים אחרים. לאחר השלמת כל השלבים הללו בהצלחה, אז אפשר להתחיל בעבודות בנייה.

פינוי דירה לפני שיפוץ הוא תהליך שהרבה פעמים מתעלמים ממנו. בעל הבית צריך להוציא את השוכר מהנכס כדי שיוכלו לבצע את השיפוצים שלו. עם זאת, תהליך פינוי זה יכול להיות מסובך וחשוב לדעת מהן הזכויות שלך לפני שאתה עוזב. השלב הראשון בהליך הפינוי הוא מתן הודעה לשוכר. הודעה זו צריכה להיות לפחות 30 יום ועליה לכלול תאריך שבו יצטרכו לפנות את הנכס. אם אתה בחוזה שכירות מחודש לחודש אז בעל הבית שלך לא צריך לתת הודעה כלשהי, אבל אם יש לך חוזה שכירות לשנה אז הם חייבים להודיע לפחות 60 יום. אם אתה מסרב לעזוב לאחר שניתנה לך הודעה מתאימה, אזי בעל הבית שלך עשוי לנקוט נגדך צעדים משפטיים. הם עלולים

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!