מערכת חימום מים בגז – הפתרון האידיאלי לכל תקופה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

נמאס לכם להיכנס בכל פעם למקלחת ולגלות כי אין מים חמים? הסיטואציה הזאת היא סיטואציה שמוכרת לכל משפחה שמשתמשת בדוד השמש המסורתי. בכל פעם שתרצו להתקלח, לא מן הנמנע כי לא יהיו לכם מספיק מים חמים. אז מה הפתרון האפקטיבי במקרה הזה? לרכוש מערכת חימום מים בגז שמביאה איתה מגוון רחב של יתרונות. היתרונות השונים יאפשרו לכם לדעת כי אתם עושים את הבחירה הנכונה. מדוע עליכם להעדיף לרכוש מחמם מים בגז יפני מחברת אלקטרוגז? הגיע הזמן לענות על כמה שאלות חשובות שיעשו את ההבדל. יאפשרו לכם לרכוש מחמם מים שישנה את כל החיים שלכם מקצה אחד לקצה השני והכי חשוב שיהיה חסכוני.

 

מדוע להעדיף מחמם מים בגז יפני?

קיימים לא מעט מכשירים המאפשרים לכם לבצע פעולה של חימום מים. אז מדוע אתם צריכים להעדיף מחמם מים בגז תוצרת יפן? כל מי שרכש בעבר מחממי מים יודע כי הם עלולים להיות פגיעים לבעיות. אך לאלקטרוגז מגוון מחממי מים בגז יפניים בדגמים מותאמים למדינת ישראל אשר עמידים בפני נזקי אבנית ובעלויות תחזוקה וצריכות גז נמוכות יותר מכל מחמם מים בגז אחר וזאת בכדי שיהיה לנו שקט נפשי לאורך זמן. גולת הכותרת היא העמידות הגבוהה שלו בפני נזקי אבנית שזאת הבעיה הכי משמעותית בכל מחמם מים כיום. מגיע לכם לדעת כי אם אתם רוכשים מחמם מים בגז הוא יעשה את העבודה המיטבית.

 

עבור מי מיועדת האפשרות הזאת?

כבר עכשיו אפשר להגיד כי האופציה הזאת אידיאלית עבור כולם. בין אם מדובר על משפחות חילוניות ובין אם מדובר על משפחות שומרות מסורת. עבור הקהל שומר המסורת ישנו יתרון נוסף, מחמם המים שלנו מאפשר זרימה חופשית של לחץ מים. המשמעות היא שגם אם תכבו אותו במהלך השבת, תוכלו להנות מזרימת מים רגילה. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להתפשר על זרימה בעוצמה נמוכה. מיד לאחר שתפעילו אותה בחזרה, תוכלו להנות שוב מכל יתרונותיו.

 

מה קורה במקרה שבו ישנו צורך בתיקון של מחמם מים?

מחמם מים בגז יפני ידוע בתור מחמם מים בעל איכות גבוהה למדיי. המשמעות היא שלא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם בעיות שונות המצריכות תיקון. אך מה יקרה אם תתרחש תקלה שמחייבת אתכם להזעיק איש מקצוע? הצוות של אלקטרוגז כאן על מנת להעניק לכם טיפול הולם. בעוד אצל המתחרים ההמתנה לתיקונים כאלה ואחרים יכולה לקחת עד שלושה שבועות. אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצר, ומתחייבים לספק שירות תיקונים עד שלושה ימי עסקים.

 

כמה זמן ישנו כיסוי שירותי על המוצר?

סקרנים לדעת כמה זמן תהיו מכוסים עם כיסוי שירותי? אצלנו תוכלו לקבל כיסוי שירותי ל-10 שנים מלאות. כאשר בשנה הראשונה לא תצטרכו לשלם על אף תיקון המתבצע במסגרת הכיסוי (ניתן לשדרג הרחבת אחריות ל-3 שנים), ולאחר מכן השירות יהיה בתשלום, אך מדובר על תיקון מקצועי. העלויות עדיין יהיו עלויות משתלמות ביחס לתמורה שתוכלו להשיג מהמוצר הזה. בשונה ממחממי מים אחרים, כאן אתם מקבלים מוצר יפני שהפך להיות פופולארי בכל רחבי העולם וגם בישראל.

 

 

מחמם מים על גז רוכשים מחברת אלקטרוגז.

הגעתם למסקנה כי מחמם מים על גז הוא הבחירה הנכונה עבורכם? זה הזמן לבצע את הרכישה דרך אתר אלקטרוגז. החברה תעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך, ותספר לכם הסברים מקיפים על כל מוצר. כאשר מוצר הדגל של החברה הוא כמובן מחמם המים היפני שהפך להיות למחמם המים המוביל. מוצר שיעשה את העבודה בצורה הכי טובה, ויאפשר לכם לדעת כי יש לכם כיסוי לכל מצב ולכל סיטואציה.

 

חשוב לציין שאלקטרוגז אינה ספקית גז ולכן היא מציעה ללקוח מחמם מים בגז שישרת את טובת הלקוח החל מצריכת גז נמוכה ועד למוצר באיכות הגבוה ביותר ועם מינימום עלויות תחזוקה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!