מטבחים קלאסיים – מה זה ואיך בוחרים את המטבח הנכון עבורנו?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאנחנו יכולים וצריכים לקבל בעת תכנון ועיצוב מבנה מגורים חדש או שיפוץ מבנה קיים, היא איזה סוג של מטבח אנו רוצים להתקין במבנה. ישנם הרבה מאוד סוגים ודוגמאות של מטבחים אשר נבדלים אלה מאלה בתכנון, עיצוב, חומרים ובמאפיינים אחרים.

אחת הדוגמאות הפופולאריות ביותר הם של מטבחים קלאסיים. מדובר על מטבח שאנחנו יכולים למצוא בלא מעט מבני מגורים, חדשים וישנים. זה מבנה שיכול לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר, הן מבחינת היכולת שלנו לעבוד במטבח והן מבחינת היכולת שלנו לאחסן חפצים ופריטים שונים במקום. אנחנו צריכים להקפיד על כך ששני הדברים יהיו שמישים עבורנו בצורה אופטימאלית בשביל שנוכל ליהנות מהמטבח שלנו.

לפני שנסביר כיצד בנויים מטבחים קלאסיים ואיך אנחנו יכולים לבחור מטבח בצורה נכונה, חשוב לזכור, מדובר על הוצאה כספית לא קטנה ועל ריהוט וחלל שאמורים לשרת אותנו במשך שנים רבות. לכן חשוב להקדיש זמן לתהליך הבחירה ולקבל את ההחלטה בצורה מושכלת ונכונה.

 

כיצד בנויים וממה מורכבים מטבחים קלאסיים

ההגדרה של מטבח קלאסי נובעת מכמה מאפיינים:

ראשית, בדרך כלל מדובר על מטבח בצבעים בהירים. להבדיל ממטבחים אחרים, אזי שמטבח קלאסי מגיע בצבע לבן, חום בהיר או בצבעים בהירים אחרים.

שנית, הוא כולל פריטי ריהוט עשויים מעץ מלא אשר נחשב איכותי הרבה יותר מאשר סוגי עץ אחרים. עץ מלא הוא הרבה יותר עמיד, חזק ויוקרתי. ניתן לעצב אותו בצורות שונות.

שלישית, המטבח בנוי באופן בו מטבחים היו בנויים בעבר עם שדרוגים ואלמנטים מודרניים. למשל, מטבח קלאסי בנוי מארונות אשר מקיפים אותו על פני קיר אחד או יותר, וכן במטבחים מודרניים אפשר למצוא אי במרכז המטבח אשר מכיל ארונות, מגירות ומשטחי עבודה.

ארבע, מטבחים קלאסיים בנויים ומעוצבים באופן פונקציונאלי, על מנת שנוכל להשתמש בהם בצורה נוחה, בין אם זה בשביל לבשל ובין אם זה בשביל לאחסן פריטים שונים ומגוונים.

 

כיצד נבחר את המטבח האופטימאלי בשבילנו?

בשביל לבחור מטבח קלאסי, עלינו לדעת תחילה מה שטח החלל אשר עומד לרשותנו, בשביל שנוכל להתקין אותו בצורה נוחה. אנחנו צריכים להחליט איך נרצה לחלק את חלקי המטבח השונים על פי האופן בו החלל בנוי.

לאחר מכן עלינו להחליט מה יהיה היחס בין הארונות למגירות, איך יהיו בנויים הארונות השונים, באיזה סדר גודל הם יהיו וכיצד נרצה לאחסן בהם את הפריטים השונים. עלינו גם להחליט האם להשתמש בפתרונות אחסון נוספים אשר ישתלבו במטבח.

עלינו גם להחליט איפה בדיוק נרצה להציב את מכשירי החשמל השונים, מקרר, מיקרו, תנור. עלינו להציב אותם במקומות כך נוכל להשתמש בהם בצורה נוחה ובטוחה, ולא יפריעו לתהליך העבודה שלנו במטבח.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!