מטבחים כפריים מעוצבים בהתאם לסגנון הכללי בבית

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

ודאי יצא לכם לצפות בתכנית בישול כזו או אחרת, ולהתקל שוב ושוב בסיטואציה שחוזרת על עצמה; המתמודדים מבקשים ומתבקשים לחזור מידי פעם הביתה, אל המטבח של אמא שמפיח רגשות נוסטלגיים של ילדות. בדיוק כמו האוכל הביתי שמנחם ומשמח אותנו, הדבר נכון גם לגבי עיצוב המטבח. כך, מטבחים כפריים מעוצבים נחשבים אהובים מאוד בכל רחבי העולם, בדיוק מהסיבה שהם מצליחים להשרות רוגע ושלווה, לגרום לנו להרגיש באגדה או לפחות בבקתה מרוחקת באירופה, ולו לכמה רגעים.

 

כיצד מתאימים בין עיצוב הבית ובין מטבחים כפריים מעוצבים

ובכן, ישנם כמה אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת:

  • הרצפהמטבחים כפריים מעוצבים מתחילים מהרצפה ועד התקרה. הם חבילה מלאה בכל טוב הכוללת את כל האלמנטים במטבח. כך, יש לקחת בחשבון גם את הרצפה כחלק בלתי נפרד מהעיצוב! ניתן לבחור בריצוף של אבן טבעית, פרקט או אפילו שילוב.
  • משטחי עבודה – בכל תהליך תכנון מטבח יש להקדיש תשומת לב מרבית לנושא משטחי העבודה. הרי עליהם יקרה כל הקסם; החיתוכים, הבישולים, הצלחות. במסגרת תהליך התכנון, תבינו יחד עם אנשי המקצוע כמה שטח דרוש לכם לעבודה, כמה אנשים ישתמשו במטבח וכמובן, חומר הגלם ממנו יהיו עשויים המשטחים והתאמתם לעיצוב המטבח כולו.
  • תאורה – מטבחים כפריים הם הרבה יותר חמים וביתיים. כדי לשמור על האווירה הזו, יש להתאים תאורה שלא רק תאיר את משטחי העבודה ותאפשר לכם לעשות קסמים במטבח אלא גם תהיה חלק מהעיצוב. כך, ישנם גופי תאורה שלחלוטין יכולים לגנוב את ההצגה, ואף להשתלב באופן מושלם עם העיצוב הקיים.
  • פרזולים – הארונות והמגירות במטבח הכפרי, יתהדרו בפרזולים מרשימים במגוון של צורות וקישוטים. אלו הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל והאמינו לנו, אתם רוצים לשלב אותם במטבח שלכם – יש בהם המון קסם שישלים את העיצוב המבוקש.
  • מפגש בין ישן לחדש – מטבחים כפריים מעוצבים לא חייבים להיות ישנים ועתיקים, להפך! כיום ידוע שבעולם העיצוב אין גבולות וכל אדם יכול לקחת את הדמיון שלו הכי רחוק שאפשר. כך, ניתן להיתקל היום במטבחים שאינם רק כפריים או רק מודרניים, אלא כאלו המשלבים בין הסגנונות; מטבח כפרי עם דלתות בסגירה שקטה, מכשירי חשמל מתקדמים, ועוד רבים ונפלאים.

לעצב את המטבח בעזרתם של המומחים

עיצוב מטבח הוא כנראה אחד האתגרים הגדולים בעיצוב הבית – הוא חייב להיות לא רק מרשים, אלא גם פרקטי. כדי להשיג את המטרה, יש להיעזר באנשי מקצוע מעולם העיצוב, שיבנו תכנית המותאמת במיוחד לכם ולצרכים המיוחדים שלכם מהמטבח החדש; בין אם מדובר על מטבחים קלאסיים או מטבחים כפריים מעוצבים ואף מטבחים מודרניים. בסופו של דבר, על המטבח לעמוד בדרישות ובסטנדרטים שלכם, על מנת שתוכלו להפיק ממנו את המיטב.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!