מדפיסים לכם איכות שלא מהעולם הזה

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

העולם השתגע – אם בעבר הלא כל כך רחוק היינו בטוחים כי מדובר בטכנולוגיית מדע בדיוני, הרי שהיא ממתממש לנגד עינינו – יצירה של דגמים ואובייקטים בתלת מימד באיכות גבוהה זה הדבר. אם אתם צריכים דגם לפרויקט גמר שלכם בארכיטקטורה או אומנות, או שיש לכם איזשהו רעיון בראש שאתם רוצים להוציא אותו מן הכוח אל הפועל ולרקום לו עור וגידים – שירותי הדפסה תלת מימדית זה הפיתרון.

המימד הרביעי הינה חברה המתמחה ביצירת דגמים ואובייקטים מתלת מימד לצרכים שונים, והיא תשמח לרקום עור וגידים לרעיונות המופלאים שלכם!

 

כיצד הדפסה תלת מימדית שינתה את העולם

הדפסה תלת מימדית הינה טכנולוגיה יחסית חדשה של השנים האחרונות, והיא כבר נמצאת בשימוש רב בתעשיות השונות וגם לצרכים חובבניים אצל אנשים פרטיים. פעם אנשים שהיו צריכים להמחיש דבר פיזי כמו נגיד להסביר על גוף האדם או להדגיש מוצר חדש שהם רוצים להשיק, היו עושים את זה דרך ציורים, מצגות שקופיות, סרטוטים, מרכיבים בכוחות עצמם משהו שייראה בצורה מאוד מרושלת לדבר האמיתי או מגדילים ראש ומזמינים דגם מסין. היום אפשר לדלג על כל זה ולהפוך את התהליך לקל, פשוט ומדויק הרבה יותר! באמצעות תכנת מחשב מתוחכמת ניתן ליצור דגמים בקבצים דיגיטליים ולהפיח בהם רוח חיים דרך המדפסת תלת מימד!

תנו לחברת המימד הרביעי ליצור עבורכם את הדגמים שאתם צריכים בקלות, דיוק מירבי ואיכות בלתי מתפשרת! חברת המימד הרביעי ליצור לכם כל דגם שתצטרכו לכל צורך, חובבני או מקצועי.

 

לאילו צרכים ותעשיות ניתן לעשות דגמים תלת מימדיים?

מאחר והטכנולוגיה הזו מאפשרת לנו ליצור עצמים ואובייקטים מחומרים פלסטיים חזקים ועמידים מתלת מימד, זה אומר שיש לנו אפשרות להוציא לאור סרטוטים ותבניות שיכולות לשמש אותנו רבות בשימושים שונים. למשל, אם אתם רוצים ליצור תבנית לקוביות קרח, דגמים של איברי גוף האדם הפנימיים, סוליות של נעליים, בובות של בעלי חיים, מיניאטורה של חדר מגורים שאתם מתכננים במסגרת פרויקט בתואר ראשון לאדריכלות או עיצוב פנים ועוד.

 

מה חברת המימד הרביעי יכולה לעשות למענכם?

חברת המימד הרביעי מקפידה על סטנדרט גבוה כאשר מדובר ברעיונות שאתם רוצים לממש מהנייר (או במקרה שלנו, קובץ) ועד האובייקט הממשי. נציע לכם ליצור ולתכנן את הסרטוט התלת ממדי שימחיש הכי קרוב למציאות את הדבר שאתם חוזים אותו בצורה שתותאם לעולם הממשי. נדאג להדפיס את התוצר המוגמר רק מחומרים איכותיים ומורשים לשימוש, כאלו שיחזיקו מעמד זמן רב וימלאו את הייעוד שאתם הצבתם להם.

אין ספק שיצירה של אובייקטים תלת מימדיים שינו את פני העולם באופן שהוא הפך לנגיש ופשוט יותר. אם אתם צריכים שירותי תכנון, סרטוט, הדמיה ויצירה של דגמים מתלת מימד הכתובת שלכם הינה המימד הרביעי. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!