למה עדיף לכם לקנות כלי עבודה מחנות בארץ מאשר להזמין מחו"ל?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אחת המגמות הכי בולטות של המאה ה21 היא הגלובליזציה. העולם הופך בהדרגה אבל דיי במהירות לכפר אחד ענק ובפני כל אחד ואחת מאיתנו יש אין ספור אפשרויות. אנחנו יכולים ליצור אינטראקציה עם גורמים מחו"ל במהירות ובקלות באמצעות הטכנולוגיות החדישות שלנו שהפכו לכל כך יום יומיות וטריוויאליות. וכך גם אנחנו – יכולים לרכוש מכל מקום בעולם במרחק של לחיצה על העכבר.

ידעתם? על פי נתוני הבנק בשנת  2010 בוצעו 15 מיליון עסקאות עם גורמים מעבר להיום, המספר היום עומד על למעלה מ 80 מיליון רכישות. עליה של יותר מ400 %.

בכל אופן לא תמיד הצעד הכי חכם הוא לרכוש ממעבר לים. כשאנחנו צריכים כלי עבודה חדש: מסור שרשרת, מברגה, או כל ציוד כזה או אחר כדאי לרכוש את המוצר פיזית בחנות בארץ או דרך האינטרנט. וזה לא משנה אם אתם אנשי מקצוע אמיתיים או חובבנים שנהנים לשפץ.

 

קודם כל בגלל האחריות

כאשר אנחנו קונים כלי עבודה מחנות אינטרנט כמו כולבו בר אילן או חנויות אחרות, אנחנו מצפים שיישארו בחזקתנו לעוד שנים רבות ויאפשרו לנו לעבוד באמצעותם. גם הדגמים הכי חדישים מהחברות הכי איכותיות מתקלקלים לפעמים. אם רכשתם את המוצר בחו"ל לא תהיה לכם אפשרות לתקן במהירות ובקלות כמו שיש לכם בארץ וללא עלות כספית כחלק מהאחריות שניתנה לכם בעת הרכישה.

לעומת זאת, גם בחנות בישראל צריך לוודא שניתן לכם שירות גבוה, מוצרים איכותיים ושאתם מקבלים אחריות על המוצר ומהם תנאי המימוש.

 

בגלל השירות

עוד סיבה טובה להעדיף לרכוש כלי עבודה בארץ ולא בחו"ל היא כמובן השירות. אנחנו לא אומרים שחנויות בחו"ל לא מעניקות שירות טוב ללקוחות שלהם, אנחנו רק אומרים שבארץ אין הפרשי שעות ואתם יכולים ליצור עם החברה או החנות קשר ביתר קלות. כלי עבודה הם מוצר חשוב ויקר לכן עליכם להיות בטוחים שאופן שבו אתם משתמשים בו וגם ביכולת שלכם לא להשתמש בהם במצב תקול. שימוש בכלי עבודה במצב תקול מסכן את הסביבה ובעיקר אתכם ואנחנו ממש ממליצים שלא לקחת סיכונים.

 

זמינות

חסרון משמעותי של קנייה בחו"ל הוא הצורך להמתין למשלוחים ולתיקון. משלוחים הם דבר שלוקח זמן רב ולעיתים גם כסף. אם אתם צריכים את כלי העבודה שלכם אתם מרגישים חסרי אונים לנוכח הבעיה שרציתם לטפל בה באמצעות הכלי וזמן ההמתנה הארוך שאתם תצטרכו לחכות עד לקבלת הכלי בחזרה.

 

לסיכום

הזמינו כלי עבודה מהארץ. ההפרשים לא גדולים אבל התנאים והשירות שווים הרבה יותר מכסף. הזמן שלכם והוודאות שבה תעבדו עם הכלי תעניק לכם נחת רוח ושלווה.
מקווים שנהניתם לקרוא ושהצלחנו לשכנע אתכם!

שתהיה לכם עבודה נעימה, זהירה ובטוחה! בהצלחה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!