מהו תפקידו של יועץ בנייה ירוקה?

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בנייה ירוקה הפכה להיות בשנים האחרונות לדבר שבשגרה עבורנו. אם בעבר היה מדובר בעיקר על חלום רחוק, כיום החלום הפך למציאות ברת קיימא. המטרה העיקרית של הבנייה הירוקה היא לחסוך באנרגיה עד כמה שזה אפשר במהלך הבנייה עצמה. כמו שאתם נוטים לתאר לעצמכם התכנון המקדים בבנייה ירוקה הוא המתכון להצלחה. מי שלא יתכנן את תהליך הבנייה כמו שצריך ימצא את עצמו עושה זאת באופן חלקי בלבד. מהסיבה הזאת ניתן לראות אנשי מקצוע שמתמחים בנושא הספציפי הזה. האנשים שמתמחים בבנייה ירוקה נקראים יועצי בנייה ירוקה. ככל הנראה יצא לכם לראות לא מעט אנשי מקצוע כאלה בפרויקטים שונים בארץ. עם זאת עדיין יכולים לצוץ להם סימני שאלה בנוגע לתפקידו של יועץ בנייה ירוקה. בואו להכיר את התפקיד שהפך להיות חשוב בכל פרויקט בנייה ברוקם עור וגידים בימים אלה.

 

שמירה על הסטנדרטים הנדרשים

כמו שאתם מתארים לעצמכם לפרויקט בנייה ירוקה ישנם סטנדרטים שלא ניתן להתעלם מהם. על מנת שהפרויקט יהיה מוגדר בתור פרויקט בנייה ירוקה הוא חייב לבנות באופן הזה. יועץ בנייה ירוקה הוא איש מקצוע שמגיע עם כל הידע הנדרש לבנייה באופן הזה. היועץ מנחיל את הידע שאותו הוא צבר לאורך השנים לכל העובדים באתר הבנייה. יכול להיות שחלק מהעובדים הם כאלה שמתוודעים בפעם הראשונה לבנייה מהסוג הזה. אפשר להגיד כי היועץ הוא האדם שאחראי לוודא כי אף אחד לא סוטה מהדרך שנקבעה מראש.

 

הנחיית הצוותים בזמן העבודה

לאורך העבודה על הפרויקט יכולות לצוץ להן כל מיני שאלות שונות בהקשר של בנייה ירוקה. יועץ בנייה ירוקה הוא האדם שאליו אמורות להיות מופנות כל השאלות בנושא הזה. הרי הוא איש המקצוע שמגיע עם הידע הנדרש כדי לספק תשובות בזמן אמת. אם התשובות לא מסופקות בזמן אמת יהיה מאוד קשה להמשיך את הפרויקט. מהסיבה הזאת חובה שיהיה יועץ לבנייה ירוקה בכל אתר בנייה שמתיימר לבנות באופן הזה. הצוותים יצטרכו לקבל הנחיות כל הזמן על מנת שהם ישמרו על הסטנדרטים הרצויים. זה בדיוק מה שאמור לעשות היועץ בזמן העבודה באתר הבנייה עצמו.

 

התנהלות בירוקרטיות מול הרשויות

יועץ בנייה ירוקה הוא האדם שאמור להתנהל מול הרשויות השונות בהקשר של בירוקרטיה. הרי יש לא מעט מסמכים שונים שצריך לחתום עליהם כדי שהבנייה תהיה מוגדרת בנייה ירוקה. אם הרשויות לא מאשרות את הבנייה כבנייה ירוקה, היא לא תהיה כזאת. אותו יועץ לבנייה ירוקה אמור לספק תשובות לרשויות, וגם לחתום על המסמכים הדרושים. המטרה היא שהפרויקט עצמו ייבנה במהירות, וכל האישורים יגיעו בזמן הרצוי. חלק מהאישורים יהיו אישורים חיוניים כדי שתהיה אפשרות להמשיך בעבודה. עם יועץ בנייה ירוקה הכל הופך להיות הרבה יותר קל ופשוט עבור כולם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!