חברת קידוחים מקצועית בבטון

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בין אם מדובר באזור העבודה שלכם, מקום לאחסון ציוד מסחרי או אזור המיועד למגורים ודיור, אתם תהיו חייבים לקרוא לחברת קידוחים המשתמשת בטכניקות ובכלים המתאימים שמתאימים לפרויקט הספציפי. ניסור בבטון אינה מלאכה כה פשוטה ובטח שאינה מתאפשרת על ידי ידיים חובבניות ולא מנוסות של אנשים רגילים. צריך להיות מקצועיים, להחזיק את הכלים המתאימים ולהיות פרפקציוניסטים עם מלאכת הניסור על מנת להגיע לתוצאה הרצויה בבטון.

חברת המנסרים הינה חברת קידוחים וניסור בקירות בטון, והיא תוכל לספק לכם שירות מקצועי, בטיחותי ואמין עבור כל פרויקט בניה או שיפוץ – פרטי או ציבורי!

מהו בעצם קידוח בטון?

קידוח בחומת בטון הינו הליך בו משתמשים בכלים ספציפיים לצורך קידוח דרך רצפות, קירות או דרך כל משטח העשוי מבטון ברמות עובי ושנות. חברת קידוחים מובילה בתחומה כגון חברת המנסרים מבצעת עבודות ופרויקטים רבים בתחום קידוח בבטון ברמה גבוהה ומדויקת, והם מספקים שירותים עבור לקוחות בענפי הבניה, התעשייה, הכרייה ועבור מגוון סוגים של פתרונות שיפוץ.

למה לעשות קידוח וניסור בבטון

לפעמים צריך לחדש פרויקט מגורים, לפתוח מבוא או מעבר חדש בין מתחם למתחם. לפעמים יש צורך לבצע שינויים דרסטיים הכוללים קידוח בטון מאסיבי ונרחב בכל רחבי המבנה. בין אם מדובר בהרחבה ביתית פרטית, בין אם מדובר בפרויקט שיפוצים למבנה ציבור, לצורכי חיזוק של מבנה קיים או לצורך התקנת כבלים תת קרקעיים, חברת המנסי נמצאת שם לסייע ולבצע את העבודה כמו שצריך, מהיסוד ועד הגימור האחרון.

מן הסתם, ברור שכל פרויקט הינו מיוחד במינו ושונה מכל פרויקט אחר. לכן, כדאי לבחור בחברת המנסרים שהינה חברה מקצועית שכבר העניקה שירות מעולה בכל הנוגע אל קידוח בטון עבור מגוון גופים עסקיים, ציבוריים ופרטיים.

סוגים של קידוחי בטון

קידוח בליבת הבטון הינה טכניקה שבמהלכה קודחים חורים בצורת גליל אל תוך המשטח – רצפה, קיר או תקרה העשויים מבטון, וזאת לצורך הנחת תשתיות חדשות או תיקונם. טכניקה כזו יעילה במיוחד באזורים הרגישים לרעש כגון מתחמים של בתי חולים ובתי ספר, בהם רעש הינו גורם מפריע ומסיח ביותר.

לעומת זאת, יש טכניקה הנקראת "קידוח הפוך", במהלכה קודחים דרך הצד התחתון של משטח הבטון. שיטה זו אופטימלית בכל מני פרויקטים שגישה ישירה מלמעלה קשה או בלתי אפשרית, כמו למשל בתיקון תקרות, מנהרות וגשרים.

מדוע צריך לבחור בקפידה חברת קידוחים מקצועית?

כאמור, לא כל אחד יכול לעשות  קידוח בטון בצורה מקצועית ונכונה ובטח שלא בצורה זהירה ובטוחה. כאשר אתם עובדים על פרויקט שיפוץ ובניה, העדיפות הראשונה במעלה היא לשמור על חיי אדם. חברת המנסרים הינה חברה רצינית, ממוסדת ובטוחה ששומרת על חיי הצוותים המקצועיים והמקדחים בשטח.

אנו עומדים בכל תקני ההכשרה ותווי תקן איכות לצד שימוש בציוד בטיחותי ומאושר לשימוש. הצוות המקצועי יבצע הערכת בטיחות מקצועית בשטח לפני תחילת העבודה.

בבחירה בחברת המנסרים אתם בטוחים כי העבודה נעשית בצורה מלאה, איכותית והכי חשוב- בטוחה ומקצועית!

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!