התקנת מזגן מיני מרכזי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אם אתם מחפשים דרך לקרר את הבית מבלי להפעיל את המזגן המרכזי שלכם, אז מזגן מיני מרכזי עשוי להיות הפתרון עבורכם.

מזגן מיני מרכזי הוא חלופה ליחידת חלון המותקנת בחלון ומקררת שטח גדול עד 500 רגל מרובע. הם ידועים גם כמערכות חסרות צינור או מפוצלות מכיוון שיש להן יחידות פנימיות וחיצוניות כאחד.

תהליך ההתקנה של יחידות אלה עשוי להשתנות בהתאם למותג ולדגם שתבחרו, אך לרוב הוא כרוך בהפעלת קווי קירור מהיחידה החיצונית ליחידה הפנימית, אותה ניתן למקם בכל מקום בביתכם. החלק הטוב ביותר הוא שהם לא דורשים שום צינור נוסף, מה שאומר שהם תופסים פחות מקום מאשר יחידות חלונות או מסורתיות

מזגן מיני מרכזי הוא מכשיר קטן ומשתלם שניתן להתקין לקירור חדר או אזור בבית. זה לא חזק כמו AC רגיל, אבל יש לו את אותה יכולת קירור.

תהליך ההתקנה של מזגן מיני מרכזי דומה לזה של כל AC אחר. ההבדל היחיד הוא ש-AC זה אינו דורש תעלות להפצת האוויר הקריר בכל הבית.

התקנת מזגן מיני מרכזי היא תהליך פשוט יחסית.

תהליך ההתקנה מתחלק לשלושה שלבים עיקריים:

-קבע את המיקום של היחידה

-התקן את היחידה

-חבר את היחידה לתעלות

לפני התקנת מזגן מיני מרכזי, יהיה עליך לקבוע היכן הוא יותקן. זה יכול להיעשות על ידי מדידת מידות החדר שלך והחלטה לאן אתה רוצה שהוא יגיע. ודא שיש לפחות 6 אינצ'ים של מרווח בכל צידי היחידה מרהיטים או חפצים אחרים בחדר שלך. תצטרך גם לוודא שיש מספיק מקום מעל ומתחת ליחידה לאוורור נאות. לאחר שקבעתם היכן להתקין את המזגן החדש שלכם, תוכלו להמשיך להתקנתו.

אם אתם גרים במקום שיש בו קיץ חם וחורף קר, ייתכן שתצטרכו להתקין מזגן מיני מרכזי. התקנת מזגן מיני מרכזי היא משימה לא פשוטה. זה כרוך בכמה כישורי אינסטלציה בסיסיים וידע כיצד לעבוד עם חשמל.

שלבי התקנה

השלב הראשון הוא למדוד את החלל בו יותקן המזגן המרכזי. המידות צריכות לכלול את גובה ורוחב השטח וכן את עומקו. לאחר ביצוע המדידות, הגיע הזמן לקנות את היחידה.

השלב הבא הוא לוודא שאין מכשולים לפני או מאחורי מיקום היחידה, כגון קירות או רהיטים, שעלולים להפריע לזרימת האוויר מצד אחד לשני. השלב האחרון הוא התקנת הכל – מצנרת, חיווט ופתחי אוורור וכו'

התקנת מזגן מיני מרכזי אינה קשה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את הדגם והגודל הנכונים, ולאחר מכן לעקוב אחר ההוראות המצורפות אליו.

היכנסו אלינו לאתר מזגן בקליק ותקבלו את השירות הכי טוב בשבילכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!