הקירות בבית שלכם מתקלפים ויש סימני עובש? חשבון החשמל מנופח? כנראה שיש לכם נזילה בבית

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אתם חושדים שבביתכם קיימת נזילת מים? עליכם לפעול בהקדם האפשרי על מנת לפתור את הבעיה. חשוב מאוד לאתר את הנזילה בזמן מכיוון שנזילות גורמות לנזקים ענקיים לרכוש ולמבנה. עובש בקירות מסוכן וגורם לסכנות בריאותיות ולריחות לא נעימים.

עיתוי איתור הנזילות עושה את ההבדל בהתעסקות בתקלה מבחינה כספית. לכן ככל שתקדימו לאתר ולתקן את הנזילה כך תשלמו פחות ותתעסקופחות בעוגמת נפש. חברה כמו נו ליק איתור נזילות תעשה עבורכם את העבודה במקצועיות רבה, תבטיח לכם שקט נפשי באיתור הנזילה בזריזות ותעניק פתרון יעיל.

מהם הסימנים לנזילות בבית?

הסימן הנפוץ ביותר לנזילות בבית, בקירות או במקומות מוסתרים הוא כתמי רטיבות בקירות הבית או בתקרת הבית. כשהמים נוגעים בקיר הם נבלעים בתוכו וכך הופכים את צבע הקיר מלבן לכהה יותר, במצב כזה נוצר כתם על הקיר שנגרם מרטיבות ולאחר מכן, הקיר גם עלול להתקלף.

מלבד כתמי רטיבות ועובש בקירות סימן נוסף שעלול לעורר חשד לנזילות הוא חשבון מים מנופח. טפטוף של נזילה מצטבר במשך זמן רב לכמויות גדולות של מים ובכך מגדיל משמעותית את חשבון המים שלכם. אם חשבון הבית מנופח וכל ברזי הבית סגורים, ייתכן ויש לכם נזילה סמויה. כדאי לקרוא לאיש מקצוע שיוכל לאתר את הנזילה ולטפל בה במהירות וביעילות.

חברת איתור נזילות או מאתר נזילות פרטי?

בחירת אנשי מקצוע לשם תיקון הנזילה חייבת להיות נכונה ואין להתפשר עליה, מכיוון שאנחנו גרים במבנה ואנחנו לא מעוניינים בצרות גדולות יותר, כך כדאי שמאתר הנזילות יהיה שירותי, מקצועי ומהיר. מומחה לאיתור נזילות יגיע עד אליכם עם הציוד המתאים, ועם ניסיון רב וידע בתיקון נזילות. תוכלו לשאול אותו כיצד הוא מבצע את תיקון הנזילה על מנת לקבל מושג כללי לשלבי העבודה ובכך לדעת שהזמנתם את מאתר הנזילות המקצועי ביותר המספק שקיפות ואמינות.

המכשור בו משתמשת חברה לאיתור נזילות הוא בין היתר, מודד לחץ מים הבודק לחץ מים בצנרת לאיתור נזילות בתוכה. מצלמה תרמית המזהה הבדלי טמפרטורה בתקרות, רצפה ובקירות ומצלמות ביוב אשר מאפשרות החדרת סיב לצינורות מים לאיתור חסימות, סדקים ונזילות. ציוד נוסף הוא מערכת אקוסטית לאיתור נזילות אשר מאפשרת גילוי רעשי נזילה ועוזרת לאתר את הנזילה וגלאי לחות אשר מאפשר לקבוע את רמת הלחות בקירות ובחללים נוספים אשר קיים בהם חשד לנזילה.

ההמלצה הגורפת היא לא לחסוך בתיקון נזילות מפני שבהמשך זה עלול לעלות יותר. חשוב מאוד להזמין חברה שניתן לסמוך עליה בביצוע עבודה שכזו כדוגמת חברת נו ליק איתור נזילות אשר מביאה עמה ניסיון רב ומגוון פתרונות לאיתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם ושירותי טיפול ותיקון גם לאחר התיקון.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!