המדריך איך לבחור חומר לאיטום איכותי

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

בחירת החומר המתאים לאיטום היא משימה קשה. ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם לאיטום, וקשה לדעת איזה מהם יהיה הטוב ביותר עבורכם. מאמר זה יעזור לכם לקבל החלטה בכך שיספק לכם מידע חשוב וטיפים כיצד לבחור חומר לאיטום הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחשוב מה אתה רוצה שהאיטום שלך יעשה. אם אתה רוצה שיהיה לו חיים ארוכים, אז זה צריך להיות עמיד בפני אור UV ושאר חומרי בליה. אבל אם אתה רק צריך איטום זמני, אז החומר לא צריך להיות עמיד.

הדבר הבא שאתה צריך לחשוב עליו הוא המשטח שאתה הולך לאטום. אם המשטח נקבובי או לא אחיד, אז זה ידרוש איטום עמיד יותר מאשר אם הוא היה חלק ושטוח. לדוגמא הסיליקון הוא האפשרות הטובה ביותר שלך מכיוון שיש לו תכונות הדבקה מעולות ועובד היטב עם כל המשטחים, כולל אלה עם משטחים לא אחידים או שריטות עמוקות.

 

איך מים פוגעים בגג ובבניין במידה ולא מיישמים חומר לאיטום מתאים?

נזקי מים הם הסוג הנפוץ ביותר של נזקי רכוש. זה יכול לגרום להרבה בעיות בבניין, כולל צמיחת עובש, בעיות מבניות ואפילו סיכונים בריאותיים אם מתעלמים מהנזילה ולא מיישמים עליה חומר לאיטום מתאים.

נזקי מים נגרמים מכל כמות מים שמחלחלת לתוך המבנה. מים יכולים להגיע מגשם, הפשרת שלגים או דליפות. הגג משמש כמחסום למניעת כניסת המים למבנה אך כאשר הוא עושה זאת, יש לכך השלכות חמורות הן על הגג והן על פנים המבנה.

המים תמיד ימצאו את הדרך לחלחל בין הסדקים בגג וירדו אל קירות או לתקרות שם יתחילו להירקב כל עץ או קיר גבס. גרוע מכך, חדירת מים עלולים להחליש את השלמות המבנית של הגג והבניין, זה יכול להוביל לקריסה במידה ולא מטפלים מוקדם כל האפשר במקור הבעיה עם חומר לאיטום מתאים.

נזק נוסף שחדירת מים גורמת זה, לצמיחת עובש המסוכן לבריאות האדם, מכיוון שהוא גורם לבעיות נשימה ואלרגיות, עובש יגדל על כל משטח רטוב יותר מ-24 שעות ואת זה חייב למנוע.

דבר נוסף שעלול להיגרם ומסוכן מאוד זה נזק חשמלי. מים הם מוליכים מצוין של חשמל, מה שאומר שהם יוכלו לעבור דרך כל חיווט מתכת בבניין. הדבר עלול להוביל לסכנת שריפה או התחשמלות.

קרדיט תמונה: פזקר

החשיבות של בחירת חומר לאיטום נכון

ישנם סוגים רבים ושונים של חומר לאיטום, והבחירה הנכונה יכולה להיות מבלבלת. חומרי האיטום הנפוצים ביותר שתוכלו למצוא בחנות לחומרי בניין המקומית שלכם הם אספלט, סרט בוטיל, סיליקון ומשחות ביטומניות.

סוג האיטום שתבחרו יהיה תלוי בפרויקט שאתם עובדים עליו. אספלט הוא בחירה טובה עבור איטום שבילי אספלט מכיוון שהוא קל להתקנה ולא יקר. סרט בוטיל הוא בחירה טובה עבור פרויקטים בסביבות רטובות או לחות מכיוון שהוא אינו מתכווץ או נסדק כאשר מים נכנסים מתחתיו. סיליקון מצוין לאיטום חיבורים במקלחות אריחים או אמבטיות מכיוון שהוא יוצר שכבת איטום אטומה שלא ניתן למים או אדים לחדור אליו. משחות ביטומניות הם בחירה טובה כאשר אתם צריכים לאטום משטחי בטון.

קרדיט תמונה: פזקר

איפה ניתן למצוא חומר לאיטום לפרויקט שאתם עושים ולקבל מענה מקצועי?

אחת מהחברות הוותיקות והיחידות בישראל שמייצרת חומר לאיטום של מגוון סוגי עבודות איטום היא חברת פזקר מקבוצת פז. החברה קיימת מאז 1934 ונחשבת לחלוצה בפיתוח וייצור פתרונות איטום.

תוכלו למצוא אצלנו באתר מספר רב מאוד של פתרונות איטום איכותיים שיוכלו לתת לכם מענה לכל בעיית איטום לה נזקקתם.

בנוסף, ניתן להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי מיועץ טכני לבעיה איתה אתם מתמודדים ולאחר מכן לקבל מהיועץ את ההמלצה הנכונה ביותר לבחירת חומר לאיטום שיתאים בדיוק לבעיה.

אלה הפרטים שלנו ליצירת קשר ולהגיע אלינו:

פזקר

046423154

אלון תבור

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!