הדברת מעופפים מקצועית

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

עם בוא האביב והקיץ חוזר לנו החשק לפתוח את כל החלונות בבית. הרוח נעימה, השמש חמימה, והכל פורח מסביב בצבעים יפים כל כך ובריחות מעלפים.

אבל יחד עם כל אלה, חוזרת תופעה לא נעימה כל כך, שגורמת לנו לוותר על חלונות פתוחים, והיא ההתעוררות של כל מיני חרקים מעופפים, כגון זבובים, ברחשים ואף דבורים וצרעות, המהווים מטרד לא קטן.

נראה כי הפתרון במקרה זה הוא הדברה, אך בטח תגידו כי הדברה היא פעולה המזיקה לסביבה עקב שימוש בחומרים כימים. אל דאגה, כיוון שמשרד החקלאות מודע היום לנזקי הדברה כימית, ומעודד שימוש בהדברה ירוקה.

לכן, כדי לפתור את מטרד המעופפים, תוכלו ליצור קשר עם שירותי הדברת מעופפים מקצועית בחברת מרכז ההדברה הישראלי, אשר ידאגו לערוך אצלכם הדברת מזיקים יסודית. 

שיטות הדברה

כיום קיימות מגוון שיטות להדברת מעופפים מקצועית, אשר מתוכן תוכלו לבחור את הכי מתאימה לכם לשימושכם ולעקרונותיכם:

  • הדברה כימית – כיום גם ההדברה הכימית הרבה פחות מזיקה לסביבה, עקב האיסור על שימוש בזרחנים אורגניים, והגבלת השימוש למינונים מזעריים של מתיל ברומיד ופרופקסור.
  • הדברה ירוקה – שיטת הדברה זו מבוססת על חומרים כימיים טבעיים (כן, יש כאלה, כיוון שכימיה בבסיסה היא תהליך טבעי בסופו של דבר), כדוגמת הפרומונים, אשר מנוצלים למשיכת החרקים ממקום ההתבייתות על בסיס אינסטינקט הרבייה והסכנה, ועל חומרים נוספים הקשורים להרגלי החרקים בטבע.
  • הדברה ביולוגית – שיטה המסלקת מזיקים באמצעות גרימה לתקיפתם על ידי הטורפים הטבעיים שלהם.
  • הדברה אלקטרונית – שימוש במגוון פיתוחים על בסיס אלקטרוני, היוצרים הפרעות חשמליות המותאמות לכל מזיק בנפרד.

כל השיטות המתוארות לעיל משמשות את חברות ההדברה להדברת מזיקים יסודית בבתים פרטיים, מלונות, מסעדות וכו', ללא חשש, כיוון שהשיטות אינן יוצרות פגיעה בסביבה ובאדם.

הדברה ירוקה עצמאית

אם אינכם חפצים בשירותי הדברת מעופפים מקצועית, או שאתם מחפשים פתרון זמני, יש שיטת הדברה ירוקה שתוכלו ליישם בכוחות עצמיכם, והיא שיטת המלכודות.

בחנויות ישנן מגוון מלכודות לזבובים, צרעות ודבורים, המבוססות על משיכת החרקים לפיתיון על בסיס פחמימות, כגון מיץ וסוכר. הצרעות נמשכות אף לבשר. יש להיזהר ולתפעל מלכודות אלה בשעות בוקר או ערב, על מנת לא לספוג עקיצות מהחרקים.

כמו כן, חשוב מאוד לזכור שאין להרוג צרעה או דבורה, כשידוע שיש כן ליד הבית. ובשום פנים ואופן לא לנסות לפגוע בכן עצמו, כיוון שאם תעשו אחת מהפעולות האלה, החרקים יפרישו פרומון סכנה, וכל נחיל הדבורים והחרקים יהפוך להיות אגרסיבי וקטלני. לסילוק מטרד שכזה, אל תקחו סיכון, והשתמשו בשירותי הדברת מזיקים יסודית.

להסתדר לבד או להזעיק עזרה

כמו שראינו, קיימות שיטות הדברה מגוונות, הכוללות גם הדברה ירוקה, ביניהן שיטות שנוכל להזמין הדברת מעופפים מקצועית, ושיטות שנוכל ליישם לבד.

אך בכוחות עצמינו נוכל לטפל במספר חרקים לא גדול מדיי. אם יש בבית בעיה של נחיל חרקים שיצרו שם כן, אל תהססו, ופנו לשירותי הדברת מזיקים יסודית.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
ליקויי בנייה

כניסה לבית חדש היא אבן דרך מרגשת בחיים ורבים מחכים לרגע הזה במשך שנים רבות, אבל היא עלולה להפוך במהירות לסיוט כאשר ליקויי בנייה מרימים

החשיבות של מערכות גילוי אש

אנחנו חיים בעולם בו כל הזמן משהו יכול לקרות ולשנות את כל התמונה. לא חסרים בתי העסק שמצאו את עצמם בבעיה משמעותית ברגע בו הבינו

1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!