בניית בית עם בריכה פרטית

הבית הוא המקדש שלכם! מחירים זולים שיגשימו לכם חלום!

אם אתם מעוניינים לבנות בית חדש ולשלב בו גם בריכת פרטית, כדאי שתדעו כי בריכה פרטית בחצר דורשת אישורים, היתרים וכן אנשי מתאימים הרלוונטיים לצורך ביצוע המשימה. אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים במי לבחור עבור ביצוע הליך הקמת בריכה פרטית בביתכם, כדאי מאוד שתיכנסו לאתר: https://www.ipac.co.il/ ותכירו את אנשי המקצוע שיסייעו לכם בתהליך זה בצורה הטובה ביותר.

 

סוגי בריכות לבית פרטי

במסגרת בניית בית עם בריכה פרטית, ניתן למצוא כמה סוגי בריכות אשר בהן ניתן לבחור: הראשונה היא בריכת עלית- מדובר על בריכה שאיננה דורשת הוצאת אישורים או עלויות תחזוקה גבוהות. למעשה מדובר על מבנה קל ניתן לפרק ולהרכיב בתוך הקרקע או מעל הקרקע. בריכה מסוג נוסף היא בריכת פיבר אשר עשויה מפיברגלס. לבריכה זו יש ציפוי אפוקסי וניתן להתקין אותה בתוך הקרקע או מעל הקרקע. חשוב לדעת כי בריכה זאת דורשת אישורי בנייה וכן עליה לעמוד בכל התקנות הרלוונטיות. היא מחייבת תשלום ארנונה וכן כרוכה בעליות של תחזוקה, הקמה ואחזקה. סוג נוסף של בריכה הוא בריכה מתועשת אשר מותקנת בתוך הקרקע. הקירות של הבריכה המדוברת מתועשים ואטומים באמצעות פי וי סי. הבריכה המדוברת גם דורשת אישורים רלוונטיים וכן יש צורך שהיא תעמוד בכל התקנות וכן בתשלום היטלים לרבות ארנונה. מעבר לכך היא כרוכה בעלויות של הקמה, תחזוקה ותפעול. סוג נוסף של בריכה לבית פרטי הוא בריכת בטון. מדובר על מבנה בריכה המיוצר מבטון יצוק וכן מחיפוי קרמיקה, טיח או פסיפס. העלות של הבריכה המדוברת גבוה יותר יחסית לבריכות מסוג אחר שכן הוצאות התחזוקה, הקמתה והשימוש הן גבוהות וגם הבריכה המדוברת מחייבת תשלום ארנונה.

 

מה חשוב לדעת על הקמת בית עם בריכה פרטית?

חשוב מאוד לדעת כי מלבד בריכת עלית כל הבריכות הפרטיות הביתיות דורשות אישורים. בכדי להקים אותן יש צורך לקבל היתר לבניית בריכה פרטית מהרשות המקומית. התנאים לקבלת ההיתר המדובר מתייחסים לסוגיות רבות לרבות העומק של הבריכה, הטיפול במים, בטיחות וגידור, ייעוד הבריכה ועוד. על רוב בריכות השחייה לעמוד במפרט הטכני וכן בדרישות והתקנות של הקמת בריכה. בכדי לעשות זאת נכון חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע מתחומים שונים לרבות אדריכל, מהנדס, מודד, קבלן איטום ושלד, רצף, טייח, חשמלי, מומחה למערכות סינון, יועץ מבנים וקרקע ועוד. אם מעוניינים בכיסוי לבריכה או במערכת חימום לבריכה יש לבחור גם באנשי מקצוע הרלוונטיים לתחום זה. באמצעות כל אנשי המקצוע הללו ניתן לקבוע את יסודות הבריכה בהתאם לסוג הקרקע וכן בהתאם לטוואי של השטח, לעצב את הבריכה הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה וויזואלית, לאטום, לעשות טיח ועוד מגוון פעולות שהמטרה שלהן היא לוודא שתקבלו את הפתרון האידיאלי והמותאם ביותר הן לשטח והן לצרכים שלכם.

 

שלב הקמת הבריכה

לאחר שתקבלו את כל האישורים הרלוונטיים ולאחר שכן אנשי המקצוע נתנו את האישור שלהם, סיפקו חוות דעת מתאימה ותרמו מהניסיון המקצועי שלהם בתהליך התכנון, יש צורך להתחיל בשלב פגישת אפיון עם החברה הקבלנית, האדריכל והמהנדס אשר יאפשרו לכם לקבל את הפתרון האופטימלי מכל הבחינות. לאחר מכן יש להתחיל בשלב החפירות, להתקנת היסודות, לביצוע האיטום ורגע לפני היציקה יש לאבזר את הבריכה בצנרת פי וי סי ובאביזרים שונים כגון: סקימרים, בתי תאורה ועוד. בשלב הבא יש ליצוק את התבנית בצורה מקצועית ומוקפדת. אם יש צורך יש לבצע תיקונים נדרשים, להוציא כיסוי בטון ולבצע עבודות שיוף והרטבה בבטון. טרם מבצעים את האיטום החיצוני יש לבדוק שהבריכה אכן אטומה ויש למלא אותה במים. אם מזהים איבוד מים שלא נוצר כתוצאה מאידוי טבעי יש לתקן את הדליפות ולבצע את אותה הבדיקה שוב עד שהבריכה תהיה אטומה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם!

כתבות
1700-70-90-30
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!